Ik zie nu dat Patricia34 gisteren getrouwd is. Meid gefeliciteerd met je huwelijk. Heb je een mooie en onvergetelijke dag gehad? Ben benieuwd naar je verhaal!
Patricia, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ik hoop dat alles soepel verlopen is en vooral dat je er volop van hebt kunnen genieten. Laat weten hoe je het vond! Groetjes Lonneke
@patricia: Gefeliciteerd! ik hoop dat het een mooie dag was voor jullie. Mooie gedichtjes hoor! ik ben er nog steeds niet uit. @iggylover...vooral dat blalala op jullie kaart vind ik erg orgineel!
vandaag nog twee weekjes! woensdag moet ik voor de laatste keer mijn jurk passen. morgen heb ik mijn vrijgezellenfeest ik ben heel benieuwd wat ik ga doen, ik mag in ieder geval geen rokje of jurk aan.
Voor jou begint het nu echt al op te schieten! Is alles al geregeld of zijn er nog zaken die geregeld moeten worden? Spannend dat je morgen je vrijgezellenfeestje hebt. Ik ben ook erg benieuwd wat je gaat doen. Het wordt in elk geval mooi weer! Alvast een fijne dag morgen.
dank je wel! het schiet zeker op, alles is geregeld ik moet alleen nog langs de sligro de dag voor ik ga trouwen broodjes halen enz. wij regelen de catering zelf. ik laat het zondag weten wat ik gedaan heb
Ik heb vandaag mijn trouwschoenen gekocht van Sophie Sposa. Oh, wat zijn ze mooi, maar oh, wat moet ik ze lang inlopen denk ik. Ik ben meteen naar mijn moeder gegaan om de jurk te passen met schoenen en sieraden. Maar wat zijn die haarspeldjes duur zeg! Weet iemand een goed en betaalbaar adresje?
Geen rokje en geen jurk? Ik heb wel een vermoeden wat je gaat doen dan Zal niks zeggen, ik vertel het wel wanneer je je feest gehad hebt Wat voor speldjes zoek je? Ik had curlies met parels en die heb ik via internet besteld. Heb nog wel een paar internetadresjes in mn favorietenlijst staan, maar weet niet of je dat zo hierneer mag zetten.
@patricia: hoe is het geweest meid? Je bent nu nog met vakantie toch? Mandy wat leuk zeg. Veel plezier morgen. En dat je het ook mag weten. Ik denk dat ik morgen ook mijn feestje krijg, maar weet het niet zeker. Ze doen allemaal erg geheimzinnig en mijn vriend is vanmorgen voor een heel vrijgezellen weekend weg gegaan. Hij wist van niks en is gewoon gaan werken. Toen zijn 6 vrienden van hem zijn weekendtas komen halen bij mij en zijn ze hem van zijn werk gaan halen. Ze zitten in op een park in Belgie en mijn vriend loopt in een oranje overal rond. Ze zijn zondag weer thuis. Dus ik denk dat ik morgen iets kan verwachten. Maar je weet natuurlijk nooit. Moet met mijn moeder naar de winkels en ze is om 10 uur bij mij en ik moet klaar staan om te gaan winkelen. Jajaja ik zal klaar staan O wat zal ik raar staan te kijken als er niks gebeurt morgen. Hahahaha
@dreamer ik ben heel benieuwd ik denk dat we gaan eten en dan bowlen en dan een discotheek of kroeg in. @droppie spannend als je het vandaag hebt heel veel plezier! ben jij eigenlijk al in ondertrouw, ik zie het niet staan op de lijst.
spannend hoor ben benieuwd! hahaha precies over 1 maand gaat het voor mij ook gebeuren... ben nu al kapot van de zenuwen....
@mandy1 Wij gaan trouwen op Cyprus dus moeten daar ook in ondertrouw. Dat moet minstens 3 dagen van tevoren, maar wanneer precies horen we daar pas. Dan moeten we ook nog het bruidsboeket enzo uitzoeken. Dat gebeurt allemaal daar met een weddingplanner. Maar ik kan natuurlijk wel op de lijst wanneer we naar Cyprus gaan. Daarna kom ik ook niet meer online voor ons trouwen en spreken we elkaar dus niet meer. Zou iemand mij op de lijst willen zetten dat we op 23 mei naar Cyprus gaan? Misschien wel leuk voor de lijst.
Nog steeds rustig hier trouwens. Mijn moeder belde wel net of ik al wakker was en wat ik aan deed naar de winkels. Heel raar. Wat maakt het nou uit wat ik aan doe om even naar de etos te gaan. Hahahaha Mijn vriend smsde vannacht om 3 uur dat hij ging slapen. De rest zat nog beneden kaartje te blazen. Hahaha Wil echt niet weten hoe het er daar aan toe gaat denk ik.
Ja je mag hier volgens mij wel internetadressen neerzetten dacht ik. Dus als iemand suggesties heeft voor haarspeldjes? Ik wil eigenlijk ook voorbeelden zien. @droppie: Spannend, heel veel plezier vandaag met "winkelen" Hi hi
www.bibi-jane.nl www.debruidswinkel.nl www.debijltjes.nl Deze hadden een half jaar geleden leuke spulletjes. Heb nu niet gekeken of ze nog steeds leuke dingen hebben, maar vast wel! Ik ga deze week eindelijk mn trouwjurk op de paspop maken! Maar misschien trek ik m eerst nog wel even aan Hij is zoooo mooiiiiiiii *zwijmel*
nou meiden ik heb gister mijn vrijgezellenfeest gehad . wij zijn eerst lekker wezen eten soort gourmetten aan tafel erg lekker en daarnaar zijn we wezen bowlen wat ik al verwachte. tot slot zijn we nog met een paar naar de kroeg geweest waar het erg stil was helaas en ik behoorlijk begon in te kakken (of de alcohol begon te werken). ik kreeg een rose hoed op met een sluier eraan en zo'n band om mijn been en een t-shirt met een foto van mijn broertje,man en zwager en erboven stond wie van de drie? iedereen in het bowlingcentrum moest aanstrepen van wie ze dachten dat ik ging trouwen, haha mijn zwager had gewonnen de meeste dachten dat mijn vriend mijn broer zou zijn. ik heb me prima vermaakt!
JAAAAAAAAAAAA daar ben ik weer, getrouwd en wel!!! We zijn vrijdagavond thuis gekomen, we hebben het zó heerlijk gehad! s'Morgens zijn we de dag begonnen met een gezamelijk ontbijt met 10 personen. Dit werd gehouden op een terras ( het was 27 graden! 8) ) met uitkijk op zee, zó romantisch! Daarna zijn mijn man en ik ons gaan omkleden en ondertussen werd door de weddingplanner mn boeket opgehaald. Om 11:00 zijn we met de fotograaf een hele sessie gaan doen van een uurtje, echt bij geweldige locaties met veel bloemen! Toen hebben we met zn allen nog wat gedronken en zijn we in onze gehuurde cabrio's met de hele club naar het gemeenthuis gereden. We kregen daar een Griekse ceremonie die gedaan werd door de burgemeester, die om de paar regels vertaald werd door de weddingplanner. Ook deed de burgemeester de ringen bij ons om, hij was nog zenuwachtiger dan wijzelf! Nadat we weer buiten waren stonden alle mensen uit het dorpje ons te verwelkomen met bellenblaas, echt heel mooi! Toen zijn we met zn allen naar een heel mooi terras gereden, wat op de zee la in een haventje. Heerlijk in de zon hebben we daar geproost met champagne en de taart aangesneden en gegeten. Nadat hubie en ik ons glaasje leeg hadden, gingen we nog een uurtje met de fotograaf op pad om mooie foto's bij/ in de zee te maken. Daarna hadden we een rustmoment ingelast, ben inmiddels toch behoorlijk zwanger en met die hoge temperaturen was het wel lekker om even te rusten. Teruggekomen bij ons appartement bleek dat ook daar alles versierd was, een mega grote tule strik aan de deur, champagne stond koud, er hingen slingers en ballonnen aan de muren, en ons hele bed was bezaaid met bloemen en brieven en kaarten van de vrienden en familie die in Nederland waren gebleven. Nadat we zo'n 2 uurtje gerust hadden en/ of tussendoor nog ff gezwommen, hadden we in de avond een restaurant besproken waar we mezes gingen eten, een soort van Griekse tapas die de hele avond de tafel bezette. Het is echt onze droomdag geweest! Ps: foto's zijn er helaas nóg niet, deze worden volgende week tesamen met de vertaalde trouwakte opgestuurd!
oh klinkt heerlijk patries! van harte gefeliciteerd....! is het niet wennen om het over je man te hebben?