wauw dat klinkt echt goed zeg! gefeliciteerd! @mandy1: mooi dat het leuk was! wel grappig dat ze moesten kiezen... Zijn jullie er al over uit wat er op het kaartje komt te staan? kan iemand mij een beetje op weg helpen als ik hier mijn tekst plaats die nog niet af is?
@Patricia wat klinkt dat als een hele mooie dag zeg. Gefeliciteerd en ook voor je mannetje natuurlijk Als ik het zo hoor krijg ik er gewoon echt zin in. Wij gaan vrijdag over 2 weken weg. Nog even wachten dus, maar gaat opschieten nu. @Mandy wat grappig dat ze moesten kiezen zeg. Zo te horen heb je het erg leuk gehad. Heb je geen foto van hoe je eruit zag? En ook ik heb dus mij vrijgezellenfeestje gehad. Eerst met mijn moeder naar de winkels geweest en die liep wel steeds te smsen. Normaal doet ze dat nooit. Ook moest ze nog even tanken en had ze een jas bij zich terwijl het echt heel warm was. Ik vond het allemaal erg verdacht. Maar toen het bijna 1 uur werd ging ik toch denken dat er niks meer ging gebeuren. Om 1 uur zaten we lekker in de tuin met een groot glas drinken en toen stormde er ineen een hele ploeg vriendinnen en vrouwelijke familieleden de tuin in. Eerst hebben we gebak met koffie en thee op en daarna zijn we gaan rijden. Ze wilden nog steeds niet zeggen waar we heen gingen. We kwamen ergens in Rotterdam uit en daar hebben we een workshop make up gekregen. Het was echt heel erg leuk met allemaal glitter, een echte avond make up. Daarna zijn we gaan eten bij de Beren en daarna nog met een stel het cafe in gedoken. Het was echt een hele gezellige dag en ik hoefde gelukkig alleen maar helemaal in het wit. De rest was haast helemaal in het zwart. Oeps beetje lang verhaal
Mooi dat jij ook een geslaagde dag heb gehad! ben ik trouwens de enige hier die niet aan vrijgezelle feesten doet? moet zeggen dat wij het trouwen ook niet uitgebreid hebben. wie weet over een aantal jaren.. zal even mijn tekst plaatsen zo
Laura & Erik geven elkaar het ja-woord op 23 juni 2008 om 13.30 in het gemeentehuis te Leek Jullie zijn van harte uitgenodigd om 13.15 bij het gemeentehuis om deze mooie dag met ons te vieren! adres: Tolberterstraat 66 9351 BJ Leek dit heb ik tot nu toe.. het adres is dus van het gemeentehuis.. ik wil eigenlijk er wat meer in over wat we gaan doen... namelijk: - eerst trouwen in gemeentehuis - dan foto's maken ook met familie en die gaan dan naar ons huis en wij blijven nog even. - dan thuis koffie en gebak - met z'n allen naar kruisweg marum om daar te bowlen en gourmetten.. Iemand idee hoe ik dit leuk kan plaatsen?
Wij hebben ook niet aan vrijgezellenfeesten gedaan hoor. Ik vind daar dus echt niks aan. Hebben jullie alleen daggasten Laura? Jullie zijn van harte uitgenodigd om 13.15 *uur* bij het gemeentehuis om deze mooie dag met ons te vieren! *even uur erachter zetten* Verder weet ik even niet hoe je verder kan met de tekst.
ja wij vieren het alleen met onze naaste familie... vrienden nodigen we een dag later uit bij ons thuis... wij leven nu van 1 inkomen en we wouden liever onze geld in een vakantie steken dus we gaan 26 juni 8 dagen naar Kos
wij trouwen dit jaar op 08-09-2008 zou eerst 19-03-2009 zijn maar willen nog trouwen voordat het kindje er is en we doen het dan wel alleen maar voor de wet en geven een klein feestje of we gaan met onze ouders,zussen,getuigen en opa's en oma's uiteten daar zijn we nog niet over uit!
hey meiden daar was ik weer, lees dat patricia getrouw is en het supper heet gehad. en dat twee meiden hu vrijgezelle feest hebben gehad. wij doen daar ook neit aan.vindt dat niks. moet woesdag me jurk af pasen hoop dat alles past. liefs sabrina
Wauw patricia, wat klinkt dat als een mooie bruiloft! wat appart ook dat de burgemeester de ringen omdeed bij jullie. Wist je dat al van te voren? tja ik moet er ook aan geloven hoor, mijn zusje is de ceremoniemeester bij ons en die regelt ook het vrijgezellefeest. Ik ben bang dat ik heel wat te verduren ga krijgen. ( Hebben we ook bij mijn collegatje gedaan toen zij vorig jaar ging trouwen...whahaha) Maar ik moet zeggen dat ik het niet erg vind hoor, lekker met een grote club wat gaan drinken en lol hebben..... jup das aan mij wel besteed! Ik heb mijn zusje wel verteld wat ik ECHT niet wil (workshop: paaldansen, strippen of een stripteaseact blech) Hoop dat ik wel een beetje gespaard word!
@ Patricia; zo te lezen hebben jullie echt een fantastische en onvergetelijke bruiloft gehad! Ben benieuwd naar de foto's. @ Mandy en Droppie: fijn dat jullie een geslaagd vrijgezellenfeestje hebben gehad! @ Laura: wij willen ook geen vrijgezellenfeestje, dus je bent echt niet de enige! Vandaag is het nog maar 1 maand voordat wij gaan trouwen, nu begint het echt spannend te worden. Zaterdag gaan we kijken voor bloemen en een ijsbruidstaart en hebben we een afspraak met de koetsier om de dagplanning door te nemen.
Dit heb ik dus ook gedaan. Heb mijn vriendin van tevoren laten beloven geen gekke dingen te doen. Gewoon een leuke dag met de meiden weg en verder geen gekkigheid. Omdat ik tot een week of 3 geleden ook nog zo ziek was wilden ze het dus ook niet te gek gaan maken.
wij hebben oook geen vrijgezellenfeest gehouden meer omdat ik dat niet wilde.... daar had ik ook mn redenen toe
morgen mijn jurk passen ik ben erg bebieuwd. in april was ik ook geweest ze nam niet eens de maat van mijn borsten op (hij moet daar ingenomen worden) ze deed het zo wel zei ze.
Trouwen in 2008 \/ \/ April: patricia34: 30 april Mei: christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei mandy1: 16 mei ondertrouw 17 maart Droppie123: 29 mei Juni: Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april mamma1984: 5 juni liena: 6 juni winnie1984: 6 juni mimi83: 6 juni lauraatje: 23 juni mama1986: 25 juni Juli: Kaatje85: 3juli ondertrouw 14 mei '08 guusje44: 4 juli esser: 4 juli cede: 5 juli Augustus: roos:8 augustusondertrouw 31 december '07 Lonnie26: 8 augustus ondertrouw 7 maart '08 Miggy: 8 augustus saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Tante Pollewop: 28 augustus Mamaatjevan4: 29augustus September: Oktober: suus1983: 10 oktober november: mirella25: 7 november December: In de planning dit jaar: Lindy: ?-?-2008 Kom vanavond ofzo even bijlezen,maar heb net het gemeentehuis gebeld en ga volgende week al in ondertrouw... spannend ! Nog 58 dagen tot de builoft en nog heel veel te regelen.
vanavond is de ambtenaar hier geweest we moesten haar vanalles vertellen hoe we elkaar ontmoet hadden enz. dat is voor de toespraak. het begint nu echt op te schieten.
Oh dat is wel heel leuk lijkt me om te vertellen hoe en wat over elkaar. Wij moeten nog 3 maanden wachten. (8-8-08) Heb afgelopen vrijdag trouwschoenen gekocht. Super mooi en super duur van sophie sposa. Wat niet leuk is is dat er in onze familie en kennisenkring al 3 stellen uit elkaar zijn gegaan in 1 week ! Mijn broer oa. (8 maanden getrouwd, vrouw ging vreemd) Vrienden van ons (leefden als broer en zus) Mijn beste vriendin (leefden ook als broer en zus) Dat is echt niet leuk als jezelf helemaal in de relatie en het huwelijk geloofd. Ik hoop dat iedereen wel gelukkig wordt met of zonder elkaar en wij vrouwen hier.... Wij geloven er tenminste allemaal in! Joepie!
he ja dat is vervelend als er in 1 keer 3 stellen uit elkaar gaan, maar dat hoeft niks te betekenen voor jullie!