wie trouwt nog meer dit jaar?

Discussion in 'De lounge' started by Iggylover, Apr 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

@ Mandy: leuk dat jullie een gesprek met de ambtenaar gehad hebben. Is het een leuke man/ vrouw? En hoelang duurt zo'n gesprekje eigenlijk?

@ Lonnie: fijn dat je je schoenen gevonden hebt! Ik had mijn schoenen vorig jaar samen met mn jurk gekocht, ze waren afgeprijsd van 150 euro naar 75 euro, dus dat is wel de moeite!
    Vervelend dat er drie stellen uit je omgeving uit elkaar zijn. Maar je moet maar zo bedenken, als je relatie niet goed zit ga je ook niet trouwen!

Voor ons morgen nog precies 4 weken! Wat wij nog moeten regelen is:

- bruidsijstaart (zaterdag een afspraak)
    - bloemen (zaterdag naar de bloemist)
    - laatste gesprek met de koetsier (zaterdag)
    - ballonnen regelen (waarschijnlijk ook zaterdag)
    - afpassen jurk (21 mei, 28 mei afspraak)
    - proefkapsel (28 mei afspraak)
    - proefmake-up (31 mei afspraak) + gezichtsbehandeling en harsen

Dus nog heel wat te doen, maar alle afspraken zijn gepland dus alles moet goed komen! Ik hoop dat het net zulk mooi weer is als vandaag, maarja dat kun je niet plannen hè! Als het maar droog is.

2. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    mandy wat raar.
    ze moeten toch weten hoeveel ze moeten innemen lijkt me.
    Moet je nog vaker komen om te passen?

Ik moet volgende week donderdag voor de eerste keer komen passen en dan dinsdag voor de 2e keer.
    Dan kan ik hem op donderdag daarna komen halen en gaan we vrijdag naar Cyprus.
    Maar bij mij moest alles in de laatste week, omdat je natuurlijk van tevoren niet weet hoe groot mijn buik is op de trouwdag.
    Gelukkig valt de buik nog mee.

3. dennis123

dennis123 Lid

May 6, 2008
    20
    0
    0
    Barendrecht
    Ook wij gaan trouwen, 14 juni, maar alles is al geregeld, en ook ben ik niet het persoon wat zich snel druk maakt haha

4. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @dennis gefeliciteerd je kan jezelf op de lijst zetten.
    @mama1984 het gesprek duurde ongeveer een klein uur.
    @droppie blijkbaar weten ze het niet mijn jurk zat niet goed :(

mijn jurk moest ik vandaag voor de laatste keer passen en jahoor mijn voorgevoel klopte hij zat niet goed! hij zat veelste strak bij de buik ik kon amper adem halen en heel raar puntig bij de borsten. ik was echt boos en zei het ook tegen die vrouw dat ik het niet normaal vond eerst zeiden ze dat het makkelijk kon en nu in 1 x niet. ze zij dat het normaal geen probleem was om hem groter te maken maar dat het aan de jurk lag ze had niet goed gekeken. dus ik vroeg wat nu? vroeg ze eerst of het echt niet ging zo?! niet dus! moest ik maar kijken voor een andere jurk maar goed mijn jurk was afgeprijst en maar 250,- euro en voor die prijs hing er niets moois meer ( genoeg maar niet mijn jurk) zei ze ik heb hier nog wel mooie jurken en kwam ze met 1 aan echt super mooi maar wel 1000,- eur dus even 750,- euro duurder! ik zei gelijk sorrie maar ik kan dat niet betalen die 250 was mijn budget. ik moest en zal hem aan doen van haar vervolgens had ik hem aan en hij was super mooi maar ik kon niet enthausiast doen omdat hij gewoon te duur was dat zei ik nogmaals tegen haar. toen zei ze mijn fout dus ook mijn kosten en mocht ik deze jurk hebben voor dezelfde prijs! dat vond ik toch wel heel netjes opgelost zo. nou moet ik hem woensdag ophalen want hij moest toch nog ietsjes vermaakt worden bij mijn buik.

sorrie voor het lange verhaal :) moest het echt even kwijt!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Mandy, super mooie oplossing toch !
    Heel netjes van ze. Je kan moeilijk in een te kleine jurk trouwen.

6. Niet meer actief

@mandy!: nou das geluk bij ongeluk toch? of had je nog steeds liever die andere gehad?

even wat vragen:

*hoe en waar hebben jullie de taart geregeld? gewoon naar een bakker gaan ofzo?

*en een bruidsboeket? wil er niet teveel aan uit geven namelijk.. ze zijn soms superduur!

7. Mamma1984

@ Mandy: wat slecht zeg van de bruidszaak! Ze hebben het wel netjes opgelost, maar stel nou dat die andere jurk je droomjurk is dan baal je wel flink!

@ lauraatje: wij hebben via de locatie waar wij de borrel en het diner geven een adres gekregen van een bakker waar zij veel mee samenwerken. Zaterdag gaan wij daar langs om te kijken (en eventueel te proeven). Wij willen een ijstaart omdat we de taart als dessert na het diner willen aansnijden.
    En een bruidsboeket: ik zou gewoon langs verschillende bloemisten gaan en uitleggen wat je precies wilt hebben, dan kun je de prijzen vergelijken. Wat ook wel eens wil helpen is als je niet zegt dat het om een bruidsboeket gaat. Overal waar "huwelijk" over "bruids" voor staat betaal je de hoofdprijs voor.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Lauraatje, Wij krijgen de bloemen van mijn schoonouders. Haar broer heeft een eigen bloemist dus kan voor een leuk prijsje

De taart : Wij nemen geen echte zoetsappige bruidstaart. we zijn met 28 mensen,en ga geen 90 euro voor een taart betalen.
    Koop een leuke standaard en bestel 3 lekkere luxe taarten bij Multi - Vlaai.

9. Niet meer actief

oke dank je maar wat voor soort boeket zoek ik dan zogenaamd? hahaha

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Een samengebonden boeket :)

11. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tja die andere jurk was wel mijn jurk gelijk al maar goed deze is ook heel mooi ben alleen benieuwd of het goed is woensdag aangezien ik die vrijdag al ga trouwen.

de taart wordt hier gemaakt door mijn vader en oom zij zijn beide banketbakkers geweest.
    de bloemen heb ik hier bij een bloemenwi nkel geregeld bij clappers. mijn boeket kost ongeveer 25 euro dat vind ik persoonlijk niet duur, het zijn witte rozen bij elkaar gebonden. en voor op de auto kost tussen de 75 en 100 euro.

12. Mamma1984

@ Laura: zeg gewoon dat je een luxe boeket nodig hebt. Ik las op een ander forum dat je dit veel geld kan schelen. Tsja het is het proberen waard toch?
    Ik doe het overigens niet zo hoor, wij hebben er geld voor begroot, dus we zien het wel!

@ Mandy: dat is dan nog wel even spannend. Kan je niet eerder langs gaan bij de winkel? Stel dat de jurk woensdag niet goed is dan hebben zij nog maar 1 dag om de jurk in orde te maken. Ik wil je niet bang maken hoor, maar ben zelf echt een controlfreak, en zou dan bijvoorbeeld maandag afspreken.

Leuk dat jouw vader en oom een taart gaan maken! Heb je aangegeven hoe je het wilt hebben of blijft het nog een verrassing hoe de taart er uit komt te zien?

13. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    maandag is het pinksteren en dinsdag kwam niet uit dus hebben we woensdag afgesproken. wat er nu aan deze jurk vermaakt moet worden steld niks voor vergeleken die andere jurk dus ik heb er wel vertrouwen in (nu nog haha), hij zat bij mijn borsten al helemaal pas lengte was ook prima dus alleen bij mijn buik.

mijn vader zat me laatst wel uit te horen wat ik mooi vond. ik heb gezegt dat ik een taart mooi vind met van die roosje erop en dan witte dat past weer bij mijn bruidsboeket.

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    jeetje mandy dat is wel even heel erg balen zeg met je jukr gelukkig wel een goede oplosing gevonden.

mijn jurk zat eerst ook nog niet echt mooi,dus moet goed gemaakt worden,en daar konen we op wachten duurde wel anderhalf uur dus de stad in geweest.en nu is ie helemaal mooi.

snap wel dat je nu zenuachtig wordt.wnat het is niet niks woesdag pas en vrijdag trouwen.

hoe laat trouw jij vrijdag?

leifs sabrina

15. Niet meer actief

@mandy1: wat slim om idd gewoon een standaard te kopen en taarten zo te bestellen! waar kun je zo'n standaard kopen?

We moeten idd maar gewoon naar een bloemist gaan en zeg anders wel gewoon dat het een trouwboeket is maar voor een klein prijsje.. mocht het dus te duur worden ga ik naar de volgende! Hoe gaat dat eigenlijk? je gaat samen bekijken en dan maak je een afspraak voor ophalen?

16. Mamma1984

@ Mandy: gelukkig hoeft er niet veel aan vermaakt te worden. Dan zal het vast allemaal goed komen!

@ lauraatje: wij gaan het boeket en de corsages ook samen bestellen en waarschijnlijk laten we dan alles bezorgen, omdat er niet voldoende tijd is om het boeket en de corsages op te halen.

17. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    lauraatje volgens mij heeft iemand anders het over die standaard gehad want ik weet het niet :) .

ik ga toch bellen of ze mijn jurk niet zaterdag af kunnen hebben stel dat er toch iets mis gaat dan heb ik nog maar 1 dag.

binnabinna ik trouw om 14.00 uur en jij, spannend he!

18. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Mandy wat een ellende zeg.
    Wat zal je je zorgen hebben gemaakt.
    Ik geloof dat ik ook niet meer aardig zou blijven hoor.
    Moet toegeven dat ik nu ook wel een beetje de zenuwen krijg als ik dit zo hoor.
    Hoop voor je dat ze het inderdaad naar zaterdag kunnen zetten. Heb je net iets meer de tijd als het weer niet goed gaat.

19. Niet meer actief

Trouwen in 2008 \:D/ :whistle: \:D/

April:
    patricia34: 30 april

Mei:
    christiea: 9 mei
    binnabinna: 16 mei
    mandy1: 16 mei ondertrouw 17 maart
    Droppie123: 29 mei

Juni:
    Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april
    mamma1984: 5 juni
    liena: 6 juni
    winnie1984: 6 juni
    mimi83: 6 juni
    mama1986: 25 juni

Juli:
    Kaatje85: 3juli ondertrouw 14 mei '08
    guusje44: 4 juli
    esser: 4 juli
    cede: 5 juli

Augustus:
    roos:8 augustusondertrouw 31 december '07
    Lonnie26: 8 augustus ondertrouw 7 maart '08
    Miggy: 8 augustus
    lauraatje: 18 augustus
    saartje27: 26 augustus
    tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07
    Tante Pollewop: 28 augustus
    Mamaatjevan4: 29augustus

September:

Oktober:
    suus1983: 10 oktober

november:
    mirella25: 7 november

December:

In de planning dit jaar:
    Lindy: ?-?-2008 ;)

wij hebben onze datum gewijzigd naar 18-8-2008 wegens omstandigheden. Ben ik wel blij om dan hebben we even wat meer tijd :D

20. Mamma1984

@ Lauraatje: kon je alles nog verzetten of hadden jullie nog niets vast staan?
    Wel fijn dat jullie nu meer tijd hebben om de laatste dingentjes te regelen.

Share This Page