@vivianmaas heel veel plezier vandaag met het uitzoeken van een jurk! @droppie dat is waar ook jij trouwt niet hier. @lonnie dat is een hoop geld voor een taart! wij hadden eerst ook bij de bakker gekeken maar wij houden de bruiloft vrij simpel en hebben niet zo'n groot budget vandaar dat wij het mijn vader en oom hebben gevraagt. ik heb vandaag nog wat corgages bij besteld. hoe doen jullie dat alleen je familie of alle daggasten een corsage?
wij hebben helemaal geen corsage's wil iedereen nog even de tip geven. als je voor dat je trouwt foto's gaat maken neem dan je ringen mee. anders sta je op alle foto's zonder ring.en dat valt op somige foto's op. liefs sabrina
Binnabinna, ja heb ik aan gedacht De ringen hebben we dan even om. Vandaag krijgt iedereen de trouwkaart in de brievenbus leuk! Ik zag de postboda net bij de buren de kaart al binnengooien. Onze directe familie krijgen alleen een corsage. Ooms en tantes niet.. We hebben net besloten dat we koud-warmbuffet doen ipv diner met de directe familie vanwege de krappe tijd die we hebben.
door jullie ging ik aan de corsage's denken had ik nog neit over na gedacht. en ga zo drekt kijken voor die nep roosjes met voor in je haar met zo'n speld er aan. bij de action of ranzijn of zo. en dan krijgen alleen de mensen die de heledag bij ons zijn ze. of alleen de bij de ouders en broers ligt er aan hoeveel ik er vindt
We zijn vanmiddag naar de feestzaal geweest. Het is echt zo'n gezellige ruimte! We hoeven er niets meer aan te versieren, alleen een boog voor de ingang is wel leuk denk ik. Het eten wordt toch een 2-gangendiner met een voorgerecht soep, garnalencocktail of salade met warme kip. Als hoofdgerecht keuze uit Tilapia filet (vis), boerenkipfilet met vanalles of varkenshaas. Lekker... En dan loopt er iemand met hapjes rond de hele avond en op het eind stokbrood met sateballetjes. En we huren een dj in voor de muziek. Oh, wat heb ik er zin in!
wat leuk lonnie dat de ruimte je bevalt dat is echt zo belangerijk. binnabinna ik heb de corsages bij de bloemist besteld het is een roosjes op een blad met een spel, ze zijn vrij prijzig tussen de 2,75 en 3,50 per stuk.
ik ben vrijdag op een bruiloft geweest en later werd het gevierd in een leuk zaaltje. daar hadden ze op elke tafel een weggooi camera, zodat iedereen een foto's kon maken van het feest. misschien een leuke tip voor de meiden die gaan trouwen?
mijn nicht zei dat ook al tegen mij dan heb je toch nog sommige grappige momenten op e foto staan die je gemist hebt. ik doe het niet want je hebt ook mensen die het leuk vibnden om alleen maar achtelijke en onnodige foto's te maken, mijn familie kennende gaan ze foto's maken van een stoel enz. haha zonde van mijn geld om te laten afdrukken.
misschien moet je er dan een briefje bij maken dat ze alleen van de mensen en het bruidspaar foto's mogen maken
Ja dat is een heel leuk idee van die fototoestellen. Wij gaan het ook doen! Oh, ik ga ook eens kijken bij de action voor die roosjes. Misschien ook nog een leuk idee voor de creatievelingen onder ons: Zelf een mooi gasten-scrap-boek maken. Ik heb een gewoon fotoalbum gekocht in de stijl van trouwen. Daar ga ik allemaal foto's inplakken en plaatjes van de voorbereidingen. Heel leuk en dan laat ik ruimte open voor mensen die kunnen dan vanalles schrijven aan ons. ideetje?
mijn schoonmoeder zegt net lieverd maak je nou eens een keer niet druk met al dat gereken je had boekhouder moeten worden hahaha ik wil alles op de cent af uitgerekend hebben ze zegt je hebt als kadotip geld gevraagd geloof me nou met 120man krijg je echt heel veel geld als kado.... nou ken ik me dat niet voorstellen ben nog nooit op een trouwdag geweest ja toen ik 4 was en kan me niet voorstellen wat mensen zouden geven jullie enig idee?
oh meiden de zenuwen slaan zo toe.... moet nog een receptieboek gaan kopen en we moeten nog een liedje gaan verzinnen voor de openingsdans
Ach meis ik vind het knap van je dat de zenuwen nu pas toeslaan. Ikm oet nog 3 maanden en ben nu al op van de zenuwen. Rustig aan het komt vast allemaal goed!
Iggy, receptieboek is 1 keer naar de winkel en dan heb je em. De meeste mensen geven 50 euro per stel. Dus met dat geld komt het echt wel goed. (ik zit mezelf ook wekelijks suf te rekenen hoor!) En openingsdans kan dirty dancing time of my life (weet niet of het zo heet) Moet je eens op youtube kijken, daar zie je wel een aantal leuke openingsdansen! Hi hi! Veel succes!
Ik zou toch zeker geen rekening houden met 50 euro per stel. Zelfs de daggasten gaven bij ons niet zo veel! Feestgasten geven meestal tussen de 10 en de 50 euro per stel. Daggasten vaak tot max 100 euro per stel. Maar daar moet je echt geen rekening mee houden. Als het tegenvalt en je moet er een rekening mee betalen, dan zit je! Ik was maanden vantevoren al doodzenuwachtig. En toen het echt dichtbij kwam had ik het gevoel dat het nog lang duurde. Toen was ik dus niet zenuwachtig meer. Op de dag zelf (en de dag ervoor) had ik buikgriep, dus had wel wat anders om me druk om te maken Ben dus geen seconde zenuwachtig geweest op de dag zelf en dat terwijl ik echt een megastresskip ben normaal
wij reken helemaal niet op dat geld. mensen vroegen wat we willden en hebben gezeld dat we een nieuw camera willen kopen. en zie wel hoe veel het is. zo ie zo minder als bij jullie hebben maar 20 gasten. en dan nog wat mensen die we alleen daar zien. liefss
ik zie het achteraf wel hoeveel we hebben gekregen . ben laatst op een turkse bruiloft geweest daar geven de daggasten gewoon 1000,- euro ik wist niet wat ik hoorde, daar wordt ook omgeroepen wie wat en hoeveel geeft. nog 3 nachtjes slapen voor mij.