Wij hadden ook een lijst van 150 a 200 maar hebben die intiem gemaakt door t kein te houden en alle (vage) kennissen er af te laten...nu zitten we op 65 ongeveer wat is jullie budget?
Wij gaan opnieuw trouwen in las vegas in juni. Niet omdat we gescheiden zijn ofzo , maar omdat we dit jaar 12 en half jaar getrouwd zijn en dit ons een leuk idee leek. En we altijd gezegt hebben dat we nog een keer wilden trouwen in las vegas. Nou wat is dan een betere gelegenheid. 8)
dat is cool heb je al een datum? lijkt me ook een gaaf idee om ooit te doen daar...kan je zo gewoon daarnaar toe en dan nog een keer trouwen of moet je daar iets voor regelen? gaan jullie als elvis hihi @iggylover: wowie...ik heb altijd gezegd dat ik niet over de 10000 ga!
Trouwen in 2008 Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april patricia34: 30 april christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei liena: 6juni lauraatje: 23 juni roos: 8 augustus saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Mamaatjevan4: 29augustus mirella25: 7 november
Aangezien we een rondreis gelijk gaan doen, is het dag dat we in las vegas zijn. Wanneer dat zal worden weet ik nog niet. En nee hubbie wilde niet als elvis. Dat had hij al wel gezegt. En ja je kan daar( als het goed is ) zonder wat te regelen naar toe. Elk hotel heeft bijna zijn eigen wedding chappel. Je kan er ook je " complete trouwdag "vieren. Incl receptie en al. Maar daar gaat het ons niet om. Dat moet je natuurlijk wel aangeven van te voren he.
Wij houden de bruiloft klein, niet meer dan 25 mensen. we trouwen op een buitenlocatie, in het Zoo labyrinth in Boekelo, en daarna met die groep lekker uitgebreid uit eten. We doen wel traditionele trouwkleding. Mijn jurk is wit.
wij trouwen ook klein eert foto's maken dan trouwen daar mag iedereen bij zijn. dan met 20 man naar ions huis taart eten en daarna borele met salades. we in een trouwjurk. foto staat in me album daar is ie nog wel te groot.
Hoi hoi, voor Tweeling; wij zijn in ondertrouw gegaan op 31 dec 2007. Ik trouw in het all diamond white (in normale taal "het lijkt op gebroken wit") Wij geven wel een heel groot feest en zitten denk ik met de huwelijksreis erbij op 20000 euro (helaas). Maar goed, we willlen het beide en we willen ook heel veel dus dan moeten we er maar aan geloven. XXX
wij zijn nog op zoek naar een leuk bedankje voor de gasten als dank dat ze zijn gekomen maar we weten niet goed wat en iets wat niet al te duur is... mensen met een leuk idee?
ik heb een rode galajurk.. wij trouwen alleen met familie erbij .. daarna bowlen en steengrillen... ik heb als bedankjes .. gelukspoppetjes met daarop "gelukkig getrouwd" en onze namen..
Trouwen in 2008 Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april patricia34: 30 april christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei liena: 6juni lauraatje: 23 juni roos: 8 augustus ondertrouw 31 december '07 saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Mamaatjevan4: 29augustus mirella25: 7 november leuk gelukspoppetjes! super idee, en past in ieder budget hihi
wij gaan kleine gardetjes kopen van die mini versier en daar een brief je aan bedankt dat je er was klop nog eens aan liefs steve, sabrina en ....... mijn colgeda had een doosje waar een condoom is zat en daar stond op wip nog eens langs liefs
Trouwen in 2008 Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april patricia34: 30 april christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei liena: 6juni lauraatje: 23 juni roos: 8 augustus ondertrouw 31 december '07 saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Mamaatjevan4: 29augustus mirella25: 7 november Lindy: ?-?-2008