wie trouwt nog meer dit jaar?

Discussion in 'De lounge' started by Iggylover, Apr 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    spannend mandy brrrrrrrrrr

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mn schoonouders komen zo, zit te wachten op ze. ze komen ons huwelijks kado nu alvast brengen ben zoooooo nieuwsgierig hahaha
    doen jullie aan kado's voor getuigen enz?

3. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

Nov 8, 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Ik wil een kado geven aan onz ceremoniemeester maar niet aan onze getuigen.

Wat voor kado weet ik nog niet.

4. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wij doen geen kado's aan de getuigen. we regelen zelf de catering vrienden van mijn broertje doen dat vrijwillig die geef ik wel een kado.

5. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ja inderdaad wij gaan natuurlijk naar Cyprus om te trouwen en als we daar aankomen horen we pas hoe en wat.
    Vind het inderdaad nu wel een beetje eng worden hoor.
    Eerst vond ik het allemaal wel heel erg makkelijk, vooral omdat ik zo ziek was van dat kleine moppie in me, maar nu ga ik toch wel nadenken erover.
    Dat ik hetliefst toch wel iets weet al.

6. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

@ Lonnie: ik vind 50 euro ook wel erg veel geld en zou daar zeker niet op rekenen want dan kan het nog wel eens tegen gaan vallen!
    Wij rekenen ook nergens op en hoeven gelukkig van het geld dat wij krijgen geen rekeningen te betalen.

@ Mandy: hoe is het met de zenuwen? Nog maar 3 nachtjes slapen!

Zaterdag zijn we voor de ijsbruidstaart weggeweest. We hebben een combinatie van chocolade ijs en aardbeien ijs gekozen omringt met een laag witte chocolade (geen ijs) en afgewerkt met (echte) witte roosjes, pareltjes en frambozen. Hmmm heb er nu al zin in!

Morgen gaan we voor het bruidsboeket en de corsages op pad. En vandaag ga ik een afspraak met de ambtenaar maken. En dan is zo'n beetje alles geregeld!

7. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    Ik ga 20 juni trouwen :whistle: Kan niet wachten! Heb afgelopen vrijdag mijn jurk voor het eerst gepast en alleen de lengte moet worden aangepast dus 6 juni istie klaar :D

De rest is allemaal geregeld, we gaan donderdag nog de taartvulling uitkiezen (proeven dus :p )! Vorige week hebben we de huwelijksreis geboekt, we gaan 2 weken chillen op Phuket (Thailand).

Iedereen een hele fijne trouwdag, veel geluk en liefde toegewenst en natuurlijk een snelle en voorspoedige zwangerschap :D

Liefs Patries

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    en mandy wordt je al zenuachtig ikke nog niet. alleen dat ik nog en paar puntje op de i moet zetten dus even bij nadeken. gaan jullie nog op huwlijksreis

en over cadautjes aan de getuigen doen wij niet. ik vindt dat door dat ik voor de persone gekozen heb al een cadautje op zich voor ze moet zijn.
    soort van eer

liefs sabrina

9. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @droppie spannend hoor, gewoon lekker op je af laten komen dan :) .

@mama1984 ik begin heel erg zenuwachtig te worden! heb vannacht slecht geslapen, droomde dat het weer helemaal fout ging met mijn jurk en dat ik op het allerlaatste moment op pad moest voor een nieuwe. klinkt trouwens erg goed je ijstaart!

@princess81 gefeliciteerd hoor dat is ook al lekker snel! veel plezier met de voorbereidingen.

10. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    binnabinna ja ik wordt echt al zenuwachtig maar dat heb ik altijd met alles heel snel hoor. het is nog maar 3 nachtjes slapen voor ons! ik ga niet op huwelijksreis wel gaan we 3 juni op vakantie naar turkije maar daar zijn mijn ouders, broer en zus met aanhang ook bij dat kun je dus geen huwelijksreis noemen haha. ga jij op huwelijksreis?

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    mandy wij gaan donderdag onze vakantie boeken. en dat wordt dan na het wiekend vertereken of zo dus is wel een soort huwlijks reis. alleen we gaan altijd ver weg op vakantie. maar dat wil ik nu niet.dus wel grapig op huwlijks reis gaan we dicht bij. lol

12. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    leuk lekker hoor nog even weg voordat je kleine er is en het is toch wel een soort huwelijksreis!

13. Niet meer actief

wij hebben ook niet echt een huwelijksreis.. we zouden eerst 23 juni trouwen en 26 juni 8dagen naar Kos.. danisha en een goede vriendin (als oppas) gaan ook gewoon mee... de vakantie gaat gewoon door alleen trouwdatum is gewijzigd..

14. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    @ mandy 1 Nog 3 nachtjes?! Ohw, spannend zeg! Ik denk dat ik dan ook wel wat zenuwachtig zou zijn. Hopelijk houdt het mooie weer nog even aan voor jullie! Een hele fijne dag vrijdag!

15. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jeetje vrijdag voorspellen ze toch regen, kon ook niet anders het is nu al zo'n tijd droog en warm.
    morgen mijn jurk passen ben heel benieuwd of deze goed zit anders hebben we echt een probleem.

16. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    @mandy het gaat nu echt opschieten he.
    Spannend allemaal hoor.

Ze hebben net op de zaak mijn trouwkapsel gemaakt.
    Was echt gaaf en nu maar hopen dat ze op Cyprus een beetje handig zijn en het kunnen namaken.
    Heb er wel foto's van gemaakt en neem ook de rollers mee die erin zijn gegaan.

17. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    droppie ik hoop dat het goed lukt je haar!

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    erg he mandy van die regen. ik baal echt

19. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

Nov 8, 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Ja, 50 euro is inderdaad misschien wel wat veel.
    Met rekeningen betalen hoef ik er geen rekening mee te houden maar ik wil wel zo snel mogelijk aan onze achtertuin kunnen beginnen. Ha ha.

Volgend jaar misschien.

Mandy, ik hoop dat je goed uitgerust bent voor vrijdag!

@Iggy, nu heb je ons wel nieuwsgierig gemaakt naar het kado.. :)

20. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    heb een pilletje gehad van de ha waarmee mn menstruatie een week eerder wordt opgewekt....
    leek hem beter dan de pil voor een maand te gaan slikken
    anders ben ik op mn trouwdag ongesteld dat zie ik niet echt zitten

mijn schoonouders hebben gister ons huwelijkskado gebracht! 3persoons tuinschommelstoel (heerlijk) een zwevende parasol echt grote joh en ook nog een hele luxe ligstoel met mooi kussen

Share This Page