wie trouwt nog meer dit jaar?

Discussion in 'De lounge' started by Iggylover, Apr 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mimi83 wat spannend!

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    spannend mimi

pfffffffff hunny is met schoonmoeder nog riem aan kopen voor zijn pak en daarna de bloemen regelen ik ben vanavond aan de beurt dan krijg ik proefkapsel :)

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden ik ben ongi geworden. Voel me zeer belabert, ben op 13 jarige leeftijd al aan de pil gegaan vanwege heel veel pijn de hele week en gewoon eerste 1/2 dagen ziek van de ongesteldheid.
    Heb er met de pil bijna nooit last van gehad maar nu na vorig jaar dec. trombose te hebben gehad, mag ik de pil niet meer. Nou we voor een kindje gaan is dat logisch maar ik mag de pil nooit meer en mijn oude,pijnlijke ongesteldheid komt dus terug. Heb zon pijn in mijn buik, duizelig,hoofdpijn. koorts,moe,zere borsten en ik ben zo opgezwollen als een michelin vrouwtje.. bah,bah,bah.

Zo moest even zeuren..

Maar ga dus niet zwanger mijn bruiloft in.. nou valt mijn vruchtbaarste dag precies op 6 juni! De trouwdag.. rara wat gaan wij doen de huwelijksnacht :)

4. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha hard aan de klus dan! wel vervelend voor!

5. Seilenna

Seilenna Actief lid

Sep 9, 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Hoi allemaal,

Ook ik ga dit jaar trouwen!
    Nu zit ik met een creatief dilemma: wij willen onze ceremoniemeesters een kado geven na de bruiloft. Hebben jullie een leuk origineel idee?

Allemaal veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes Annelies.

6. Niet meer actief

@mimi83: balen maar wie weet wel een huwelijksnachtkindje haha

@seilenna: Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Ik zag op internet bijv. wel leuke pennen in een doosje en die kun je dan laten graveren..

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

haha ja daar gaan we ook voor.. Zag alleen dat de calc. aangeeft 5 juni vruchtbaarst te zijn.. ik had vorige keer mis gerekend denk, zal zo nog een keer kijken.

@seilenna: gewoon alle ideeen die in mijn hoofd opkomen...
    - Een mand met allemaal kleine kadootjes, zoveel kado's als dagen dat hij/zij jullie cer. meester is geweest
    - Een foto van jullie, cer. meerster, (getuigen of vrienden)en die laten afdrukken op canvas.
    - Een dinerbon.
    - Een dagje uit, sauna,pretpark,theather.
    - een massage in massage salon

8. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

@ Mandy: thanks voor alle antwoorden! Maar mag je gelnagels ook laten zetten als je zwanger bent?

@ mimi: balen dat je ongesteld bent geworden en daar ook zoveel last van hebt!
    Een schrale troost: gelukkig ben je niet ongesteld op je trouwdag, lijkt me nl ook niets als je een jurk aan hebt.

@ Seilena: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Wij zitten met hetzelfde dilemma. Ik zat zelf te denken aan een tapasset, een geurtje, een bon voor een etentje (beetje afgezaagd..) en verder ben ik nog niet gekomen..!

Wij hebben gisteren een gesprek gehad met de ambtenaar van de burgerlijke stand. Een heel leuk en aardige mevrouw! We hebben ongeveer 1,5 uur binnen gezeten. We hebben beiden het gevoel dat zij een mooie toespraak voor ons in elkaar gaat zetten. Ben benieuwd!

Nog twee weken en dan is het al zover! Alles is zo'n beetje geregeld. Nu alleen de afwerking nog. Zoals het afmaken van de bedankjes e.d.

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

He meiden,

@mama1984.. Ben ik inderdaad erg blij mee dat ik niet tijdens de bruiloft ongi ben..

wordt nu echt zenuwachtig vanavond naar de westerkerk (is omgedoopt tot cultureel centrum, dus hebben we daar ook ht feest) en daar de laatste dingen bespreken, daarna naar de ambtenaar v.d. burgelijke stand.

Wat gaat ze allemaal vragen?

10. Mamma1984

@ Mimi: "onze" ambtenaar heeft met ons de ceremonie doorgesproken (de formele zaken die dus sowieso voorkomen) daarnaast heeft ze gevraagd wat wij verwachten van de ceremonie: willen we het persoonlijk of juist standaard? Wij hebben dus gekozen voor een persoonlijke toespraak. We hebben het gehad over onze eerste ontmoeting, dat we zijn gaan samenwonen, hoe/ wanneer mijn a.s. mij gevraagd heeft enz enz! Ze vroeg waarom wij voor elkaar kiezen, waarom wij juist willen trouwen (omdat dit in deze tijd eigenlijk niet persee meer hoeft) en over persoonlijke wensen.

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dank je wel mama1894. dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten.. Is toch altijd spannend, je gaat niet elke dag naar zo'n ambtenaar..

Gaat snel he die laatste weken.. Ik ben bezig met onze grote spaarvarken, we hebben op de kaart een versje gezet,

Bloemen willen we niet,
    omdat niemand die ziet.
    Wij willen de andere dag op huwelijksreis,
    dat willen we niet missen, voor geen prijs.
    Het enige wat ons daarvan verhindert,
    is dat ons saldo op de bank is verminderd.
    Dus hoeft u niet over een cadeau te denken,
    wij gaan op reis als u ons spaarvarken vulling wilt schenken.

Daar ben ik dus op een jerrycan met poten eronder een een kop van hout. Met papier mache bezig zodat ik hem straks kan verven.

bedankjes heb ik al gemaakt. mijn jurk is deze week klaar, moest iets vermaakt worden.

oooo spannend

12. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou meiden...ik ga dus Maandag voor de bijl zeg maar :)
    Alles in sneltreinvaart geregeld wat we wilden regelen: ringen (vanmiddag ophalen :D), lunch voor aanwezigen (het wordt 20 graden dus dat kan lekker op t mooie terras daar), kleren (ik heb n nieuwe pakje gekocht...mn vriend neemt gewoon een van zn vele pakken) en natuurlijk die 10 mins dat we bij het gemeente huis zijn op n tijd dat iedereen er kan zijn (mn moeder is er morgen al en mn schoonouders moeten helemaal uit friesland komen)
    De kinderen hebben allebei 2 dagen vrij voor ons trouwen (1 dag trouwen en dan laat naar bed dus volgende dag laat op/ vaag zijn)
    We zijn er klaar voor!
    En ik heb er zin in ook :p

13. Mamma1984

Leuk Mimi, van dat spaarvarken!
    Wij hebben een zgn moneybox voor de envelopjes.

Bedankjes heb ik voor de helft al af en voor de andere helft al voorbereid dus alleen nog even in elkaar zetten.

Gisteren heb ik een pasafspraak gehad voor mn jurk en gelukkig past mn jurk nog! Ben helemaal *gelukkig*. Er moeten nog wat kleine dingentjes aan vermaakt worden, volgende week woensdag heb ik weer een pasafspraak.

14. Mamma1984

@ Wilma: dat hebben jullie snel geregeld zeg! Ben je er nu helemaal klaar voor of zijn er nog zaken die geregeld moeten worden?

15. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Helemaal klaar...naja we moeten mn moeder ophalen morgen. Maar daarna dus helemaal klaar :)
    En hebben we idd snel gedaan. 3 weekjes vanaf de ondertrouw :)

16. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mama1984 ik heb het nagekeken heb thuis een set liggen met lamp enz en daar staat bij dat het niet mag als je zwanger bent.

17. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Sorry dat ik een weekje niet ben wezen kijken bij jullie.
    Is veel fout gegaan deze week en ook weer veel goed gekomen gelukkig.

Wil eerst mandy en binnabinna feliciteren en zeggen dat jullie en jullie mannen er erg mooi uit zagen.
    Fijn dat jullie een hele mooie dag hebben gehad.

Wij gaan morgen op weg naar Cyprus om daar ons "ja" woord te geven.
    Na 9 weken en een verkeerde ring was zaterdag eindelijk de goeie ring binnen alleen jammer dat we hem niet mee kregen omdat hij nog niet af was.
    Toen zijn we heeeeeeel erg boos geworden en hebben ze hem snel af gemaakt voor ons.

Dinsdag was mijn jurk klaar en kon ik hem voor de laatste keer gaan passen.
    Dan zouden ze hem nog gaan strijken en kon ik hem vandaag ophalen.
    Toen ik hem dinsdag aan trok bleek hij helemaal mislukt te zijn.
    Hij was 15 cm te kort.
    Mijn borsten zaten veel te hoog en ik had punt tietjes die wel skieschansjes leken.
    Ik kon wel huilen.
    Daar ging mijn mooie droom jurk.
    Ze ging hem terug sturen naar de naaister en ik kon hem vandaag ophalen.
    2 nachten niet geslapen en een hoop stress later ben ik vanmiddag weer naar de winkel gegaan.
    En daar was mijn jurk weer.
    Ze hadden hem weer redelijk kunnen herstellen en hij was ook weer lang genoeg.
    Alleen blijven mijn borsten puntjes in plaats van mooie ronde borsten.
    En sinds ik zwanger ben is mijn kleine b cup, een grote c cup geworden en daar ben ik zo trots op.
    Jammer dat het nu in mijn jurk niet zo mooi uit komt als ik had gehoopt.

Maar alles bij elkaar gaan we morgen met een gerust hart met vakantie en hebben we zaterdag ons gesprek met onze wedding planner.
    Dan horen we hoe onze trouwdag zal gaan worden.

Dus als ik jullie weer spreek heb ik ook een MAN. :p

Groetjes en tot over 2 weekjes.

sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt :D

18. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Heb nog even op de lijst gekeken wie er binnen nu en 2 weken gaan trouwen.

@
    Iggylover
    mamma1984
    liena
    winnie1984
    mimi83

Ik wil jullie een hele fijne trouwdag wensen en hoop dat het de dag van jullie dromen gaat worden.

19. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey droppie wat vervelend die dingen die op het laatste momend nog fout gaan, gelukkig is het opgelost behalve de puntje dan helaas. ik wil jou een hele fijne dag(en) wensen!

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Droppie, een hele fijne dag en geniet ervan!

Wij zijn gister bij de ambtenaar van de burgelijke stand geweest, leuke vrouw, lekker gekletst ze heeft 4 pagina's in haar A4 schrift vol geschreven met dingen over ons. :) :) :)

En bij de kerk geweest de laatste dingen door gesproken, gaat helemaal goed komen..

Nou hopen dat ik vandaag een tel. krijg dat mijn jurk klaar is (zoudeze week zijn) en dat de ringen erzijn, zouden woensdag binnenkomen op zijn laatst vandaag! :confused:

Ga straks lint kopen voor aan de auto's en ballerina's voor als mijn voeten/been het niet meer redt om op hakken te lopen.

Share This Page