Volgens mij ga ik zo ten huwelijk gevraagd worden. tenminste dat hoop ik heel erg. We willen heel graag trouwen,maar vinden allebei dat hij mij moet vragen. Nou heeft hij het de laatste dagen steeds over trouwen, en wat mijn ringmaat is enzo. En nu ben ik dus vandaag jarig. heeft hij zijn overhemd gestreken en moest even weg. Hij is nu de deur uit, en zie dus net dat mijn ring ( die te klein is) weg is uit de kast... Ben benieuwd .... en heel zenuwachtig !
Nou meiden.. over een paar maandjes ga ik mevrouw van Koert heten. Hij kwam terug met loempia's ( lekker !) en daarna ging hij boven mijn kado halen. Zat in zo'n tasje van prenatal. Toen ging hij kaarsjes aansteken, en pakte ik mijn kado uit.. Aan de binnenkant van het tasje stond geschreven. Trouwen? Toen zat hij al op zijn knie en kwam er een doosje tevoorschijn met twee ringen... helemaal happy en mijn dag kan niet meer stuk !
ow ja hier trouwens gewoon een simpele, maar gezellige bruiloft voor de bevalling. wil wel gaan kijken voor een leuke ( passende ) jurk
Hallo, Ik ga trouwen op 8-8-08 net als Roos las ik zojuist. We zijn 7 maart in ondertrouw gegaan. Stelde niet veel voor maar toch gevierd met een weekendje centerparcs. Maarten had mij in eurodisney gevraagd maar ik wist dat eigenlijk al. Jurk hangt bij de coupeuse en het pak van Maarten hebben we sinds een paar weken. Verwachten ongeveer 7000 euro kwijt te zijn en hopelijk net ervoor zwanger.....
Trouwen in 2008 Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april patricia34: 30 april christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei liena: 6juni lauraatje: 23 juni guusje44: 4 juli roos: 8 augustus ondertrouw 31 december '07 Lonnie26: 8 augustus ondertrouw 7 maart '08 saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Mamaatjevan4: 29augustus mirella25: 7 november Kaatje85: ?-?-2008 Lindy: ?-?-2008
Ik ga ook trouwen! Vrijdag 10-10-2008. De jurk hangt al bij mijn ouders thuis, zo gaaf. Ik denk dat we zo rond de 6000 euro kwijt zijn, de jurk, mijn haar en make up en auto krijgen we van mijn ouders.
Trouwen in 2008 April: patricia34: 30 april Mei: christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei Juni: Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april liena: 6juni lauraatje: 23 juni Juli: guusje44: 4 juli esser: 4 juli Augustus: roos:8 augustusondertrouw 31 december '07 Lonnie26: 8 augustus ondertrouw 7 maart '08 saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Mamaatjevan4: 29augustus September: Oktober: suus1983: 10 oktober november: mirella25: 7 november December: In de planning dit jaar: Kaatje85: ?-?-2008 Lindy: ?-?-2008 ps: je mag jezelf er ook bijzetten hoor
wat voor kleur jurk hebben jullie ? van die van mijn staat er een foto in me album en hebben jullie ook ringen. en zetten jullie daar wat in ? wij moeten onze ringen nog zoeken.
Ik heb een ivoorkleurige jurk. Lijkt bijna lichtgeel. Met een halter en dan strak lijfje en dan loopt hij wijd uit. Hij hangt nu alleen bij de coupeuse en ik wil hem zo graag weer thuis hebben. Er word namelijk een heel mooi lint in de rug gemaakt zodat hij altijd past. Echt mijn droomjurk! De ringen hebben we ook al. Mijn vriend houdt nogal van diamanten dus hij heeft een ring en ik heb een hele andere ring met 1 diamantje maar ook nog een hele mooie ketting. Ik wil misschien mijn bruidstaart zelf gaan maken. Ben regelmatig te vinden in de keuken met het bakken van allerlei lekkers. Dus dat lijkt me wel wat!
Hier een ivoorkleurige jurk. Bovenlijfje strapless met strass, helemaal strak een wijde rok van satijn, wel in een stuk door. Ik ben net gisteren naar aanleiding van een ander topic in de lounge begonnen met taarten maken en vond het zo leuk dat ik sowieso de taart zelf ga maken!
Hier een strapless gala achtige jurk met een sluiting van touwtjes ik vond hem zelf erg mooi hij is trouwens gebroken wit.. we houden het heel simpel.. gewoon lekker goedkoop trowuen en een groot feest in de zaak waar mijn vriend werkt