joehoe morgen gaan wij trouwen vandaag ff nog naar de stad en zo ff een lekker daggie weg ben zo benieuwd hoe hun reargeren op onze kids hihi
Hoi meiden! Wij zijn op 5 juni jl. getrouwd en hebben een fantastische en onvergetelijke dag gehad! Helaas was het slecht weer (regen) maar eigenlijk hebben we daar niet veel van gemerkt. Foto's hebben we op de trouwlocatie binnen gemaakt (supermooie locatie, nl een landhuis). We hebben de foto's nog niet dus ben erg benieuwd naar het resultaat. Onze huwelijksreis was ook geweldig. Heerlijk weer gehad en genoten van de rust en het lekkere eten. Helaas is alles nu weer voorbij, gaat echt veel te snel! Voor iedereen die nog gaat trouwen: alvast een hele mooie dag toegewenst en geniet er van want voor je het weet (echt waar..) is de dag al weer voorbij!
ik heb al 1 foto op hyves http://www.mama-1986.hyves.nl daar kan je onze foto ff bekijken en morgen zet ik onze foto's op onze kidzsite het was echt vandaag een super dag
Wat een leuk topic is dit zeg! Hoop dat ik ook ooit gevraagd word...al zegt mijn vriend van ik wil nooit trouwen Dus ben dan bang dat hij me nooit zal vragen Maar ja ik zou hem ook kunnen vragen voor iedereen: Heel veel plezier en geniet van jullie dag!
Wij zijn afgelopen februai getrouwd. Op de 29e om precies te zijn. We hebben het heel klein gehouden, maar het was geweldig! Voor iedereen die net getrouwd is of nog moet trouwen. Heeeeeeeeeeeeeel veel geluk gewenst
Mijn vriend en ik hebben besloten dat we willen trouwen voordat de baby komt. Een kleine simpele bruiloft zonder poespas. Wel een jurk en pak, maar op maandagochtend en geen groot feest verder. Willen we allebei niet. Dus heb net met iemand van het gemeentehuis gebeld. Komt er nog een probleem bij, mijn vriend komt uit Kameroen en woont al 14 jaar in Nederland, en heeft een Nederlands paspoort. We hebben wel een geboorteakte van hem uit Kameroen, maar deze moet gelegaliseerd zijn, en we weten dus niet of dat zo is. Als dit niet zo is....moet hij helemaal naar Kameroen om een nieuw papier aan te vragen ggrrrrr. Hopelijk is zijn papier gelagaliseerd, anders zie ik alle plannen in duigen vallen ale: Zijn er hier mensen die hiermee ervaring hebben?
jeetje mina wat een gedoe allemaal zeg... das flink balen... hoop dat het alemaal snel voor jullie geregeld is enne iedereen trouwt op zijn eigen manier
Is asl even weer geleden, maar wij zijn 14 juni getrouwd, in het delta hotel, in Vlaardingen, nou dat was echt helemaal top! Je heb uiteraard van te voren een bepaalde gedachte in je hooft, hoe je zou willen dat de dag liep, nou en zo was het ook. Kon echt niet beter. Naar het officiele gebeuren gaven we een receptie, daar waren er +/- 90 mensen, dus niet super veel, met de familie bleven we er ook allemaal slapen, dus met z'n 25en ofzo, die hadden dus vervolgens tijd om er alvast in te checken, en een enkele die niet bleef slapen, maar wel bij het dinier was kon ff ergens wat gaan drinken, nou vervolgens hadden we een apperatief, en aansluitend het diner, waar dus ook alleen maar nog meer de famielie bij was. Nou en dat je dan 's ochtends nog ff met z'n allen ontbijt is dan ook nog wel even gezellig. Al met al een zeer leuke dag! Zou het zo nog is willen doen haha
Ik ga straks eens bijlezen, leuk topic dit Mijn vriend wilde nooit trouwen, alleen maar gedoe. We zijn uit elkaar geweest en nu weer samen en hij realiseerde zich dat hij richting 30 gaat en eens volwassen moest worden De relatie is super nu. Ik heb stille hoop dat hij dé vraag gaat stellen. Hij doet in ieder geval héél geheimzinnig. Ik heb 2 jaar geleden een ring gekregen voor valentijnsdag. In de verhuizing is die kwijt geraakt. Nu had hij hem gevonden maar toen ik vroeg of ik m om mocht doen antwoordde hij, nee, ik heb een andere ring voor je maar die krijg je nog niet, ik heb daar andere plannen mee. Nou ja geheimzinnig.. Volgens mij kan dat maar een ding betekenen
We zijn donderdag even bij het gemeentehuis, en een medewerkster heeft de geboorteakte even bekeken. Ze zei dat deze er goed uitzag, omdat er stempels op staan van de Nederlandse ambasade. Ze moet de papieren nog even helemaal na checken, en als we aankomende week niks horen, dan kan de bruiloft doorgaan. Mijn schoonvader zei dat ze destijds de papieren hebben gelegaliseerd, dus het zal wel goedkomen. 13 augustus gaan we dan in ondertrouw, en.... 1 september gaan we dan TROUWEN
Oh dat is snel Tammie. De zenuwen gieren zeker al af en toe door je lijf of valt dat wel mee bij jou? Ik trouw vandaag precies over een maand. En vandaag over een week kan ik testen of ik zwanger ben. Werd vannacht wakker met pijn in mijn borsten en het lijkt wel of ze opgeblazen zijn... Wie weet.? Oh ja, mijn haarspeldjes haal ik straks op van de post en dan kan ik samen met schoonzus proefkapsel maken. Leuk! Heel veel succes iedereen met de dingen die je nog moet regelen. Groetjes Lonneke
hallo allemaal, Ik kom ook even kijken hier. Ik heb gelijk even een vraag Ik ben op dit moment druk op zoek naar een kapster, we gaan eind augustus trouwen, mijn kapster die ik had heeft namelijk afgezegd Nu schrok, ik nogal van de bedragen die ik hoor voor ht maken van een proefkapsel en het doen van je haar. Mijn vraag aan jullie is, wat hebben jullie betaald voor je proefkapsel en hjet kapsel op de grote dag zelf, zodat ik een beetje weet wat een normaal bedrag is! Alvast heel erg bedankt!
Er is geen normaal bedrag Sterretje Elke kapster vraagt weer wat anders. En zoals bij alles waar trouwen of bruid voor staat .. de prijs gaat plots 3x over de kop! Ik had een thuiskapster die ook visagie deed en was niet zo heel veel kwijt geloof ik. Tenminste, minder dan bij een gewone kapster. En ze kwam nog bij me thuis ook en heeft alle andere ook gekapt! Zou dus eens zoeken voor een thuiskapster bij jou in de buurt. En een kapster/visagiste in 1 is wel zo handig. dan staan ze elkaar ook niet in de weg namelijk. Je kan gewoon op internet zoeken.