nou een boeket hoort wel maar ik had een subtiel klein boeketje, niet zo kollossaal groot ding! heeft mn mannetje goed uitgezocht
na alle voorbereidingen en zenuwen zijn wij 6 juni getrouwd! Voor alle paren die dit jaar nog gaan trouwen. Succes met de voorbereidingen en de zenuwen. en HEEL veel plezier het is een geweldige dag en geniet ervan.
ik trouw op 15 september 2008.. ben dan 37 weken zwanger... tenminste weet niet hoeveel eerder de baby gehaald wordt, maar hoop na het trouwen
ik ben getrouwd op 18 juli 2008. Wij hebben beiden gaan zien voor de bloemetjes. Aangezien ik in het fushia getrouwd ben, wou ik witte aronskelken. Staan wat foto's in mijn album
Trouwen in 2008 \/ \/ April: patricia34: 30 april Mei: christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei Sim80: 16 mei mandy1: 16 mei ondertrouw 17 maart Droppie123: 29 mei 23 mei naar Cyprus ondertrouw daar, datum? Juni: Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april mamma1984: 5 juni liena: 6 juni winnie1984: 6 juni mimi83: 6 juni mama1986: 25 juni Juli: Kaatje85: 3juli ondertrouw 14 mei '08 guusje44: 4 juli esser: 4 juli cede: 5 juli Augustus: roos:8 augustusondertrouw 31 december '07 Lonnie26: 8 augustus ondertrouw 7 maart '08 Miggy: 8 augustus lauraatje: 18 augustus saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Tante Pollewop: 28 augustus Mamaatjevan4: 29augustus September: Oktober: suus1983: 10 oktober november: mirella25: 7 november December:
even een update hier want komende week word het een drukke trouwweek! ik ben de 27e aan de beurd en ben ooh zo bang dat mn planning niet goed is en of ik niks vergeten ben! hoe zag jullie planning er uit...hoe lang nam je de tijd voor alles en wat moet ik niet vergeten meetenemen, zoals naald en draad en extra pantykousen haha
@ Tweeling: Heb je een ceremoniemeester die alles een beetje regelt? En als je nepnagels hebt vergeet dan de lijm niet! Bij mij brak er een nagel af tijdens het dansen! Gelukkig had een tante lijm bij. En een beetje poeder want je gaat zo glimmen 's avonds. Ha ha! Verder reserveschoenen? Deo? Veel plezier en echt waar geniet er zoveel mogelijk van en maak je niet te druk want het gaat allemaal vanzelf!
Ik kom me ook even melden. Alleen trouw ik niet dit jaar maar in januari, mag ik hier dan wel even meekletsen? We zijn 2 augustus in ondertrouw gegaan. Onze bruiloft wordt lekker klein en intiem. We nodigen ook niet veel mensen uit en houden het feest lekker in ons eigen huis. Ik weet nog niet of we op huwelijksreis gaan, maar dat zien we tegen die tijd wel. Ben nu al wel druk bezig met de uitnodigingen. Wil deze het liefste zelf ontwerpen. Voor iedereen die al getrouwd is dit jaar van harte gefeliciteerd en voor iedereen die nog gaat trouwen: Maak er een dag van om over jaren nog van te genieten. Liefs, Duveldraakje
dag meiden! ik lees even met jullie mee! ik trouw alleen pas in de zomer van 2009 maar misschien kan ik nog wat goeie tips vinden Groetjes
Saartje, tweeling, tante pollewop en mamaatjevan4, allemaal succes met de laatste voorbereidingen en een fantastische dag toegewenst!
Hallo allemaal, Ik wil de nog te trouwen koppels alvast een geweldige dag toewensen. Ik ben vorig jaar augustus getrouwd en was laatst 1 jaar getrouwd. Geniet er ontzettend van, en hopelijk hebben jullie de dag van jullie leven! Groetjes,
Trouwen in 2008 \/ \/ April: patricia34: 30 april Mei: christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei Sim80: 16 mei mandy1: 16 mei ondertrouw 17 maart Droppie123: 29 mei 23 mei naar Cyprus ondertrouw daar, datum? Juni: Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april mamma1984: 5 juni liena: 6 juni winnie1984: 6 juni mimi83: 6 juni mama1986: 25 juni Juli: Kaatje85: 3juli ondertrouw 14 mei '08 guusje44: 4 juli esser: 4 juli cede: 5 juli Augustus: roos:8 augustusondertrouw 31 december '07 Lonnie26: 8 augustus ondertrouw 7 maart '08 Miggy: 8 augustus lauraatje: 18 augustus saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Tante Pollewop: 28 augustus Mamaatjevan4: 29augustus September: Koeky: 19 september Oktober: suus1983: 10 oktober november: mirella25: 7 november December: