hoi leuk topic! ik trouw 16 mei heb er echt ontzettend veel zin in. morgen wordt mijn jurk helemaal op maat gemaakt.
Hey meiden. Jullie jurken klinken mooi. ben nu ook hard op zoek naar een jurk,die ook nog een beetje mooi valt als je 30 weken zwanger bent, en ook nog betaalbaar is ( moet uit eigen portemonee en de baby kost ook geld) Heb nu deze gevonden op internet bij de Otto.Vind hem erg mooi en kost maar 199 euro. Wil hem in een 44 of 46 bestellen, en dan kijken hoe hij nu valt en of hij eventueel makkelijk iets ingenomen kan worden rondom mijn borsten.. anders zit mijn buik mooi,maar flubbert het daarboven.vind ik ook niets. Voor ringen moeten we nog kijken. Trouwen waarschijnlijk op donderdag 3 juli. moeten nog even kijken naar wel gemeentehuis we gaan en of daar plek is. Fijne avond !
Trouwen in 2008www.animaatjes.nl/plaatjes/t/trouwen/trouw01.gif April: patricia34: 30 april Mei: christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei mandy1: 16 mei ondertrouw 17 maart Juni: Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april liena: 6juni lauraatje: 23 juni Juli: guusje44: 4 juli esser: 4 juli Augustus: roos:8 augustusondertrouw 31 december '07 Lonnie26: 8 augustus ondertrouw 7 maart '08 saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Mamaatjevan4: 29augustus September: Oktober: suus1983: 10 oktober november: mirella25: 7 november December: In de planning dit jaar: Kaatje85: ?-?-2008 Lindy: ?-?-2008 ps: je mag jezelf er ook bijzetten hoor [/quote]
hoe doen jullie het trouwens qua vervoer? Gewoon met eigen auto? Auto van gekenden of echt een auto huren?
mandy1 wat leuk dat we de zelfde dag trouwen. over het vervoer zijn wij het nog niet eens. maar wordt waar schijlijk gewoone auto me vader heeft net een nieuw dus dan gaan we daar mee. is wel grapig ook dan want dan moet ik rijden want mijn vriend mag niet rijden in die auto omdat het leas is.
Trouwen in 2008 April: patricia34: 30 april Mei: christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei mandy1: 16 mei ondertrouw 17 maart Juni: Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april liena: 6juni lauraatje: 23 juni Juli: guusje44: 4 juli esser: 4 juli Augustus: roos:8 augustusondertrouw 31 december '07 Lonnie26: 8 augustus ondertrouw 7 maart '08 saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Mamaatjevan4: 29augustus September: Oktober: suus1983: 10 oktober november: mirella25: 7 november December: In de planning dit jaar: Kaatje85: ?-?-2008 Lindy: ?-?-2008 ps: je mag jezelf er ook bijzetten hoor [/quote] zo aangepast ik ga met eigen auto
Een tip voor degene die nog geen ringen hebben. zag net op de website van lucardi mooie ringen,en hebben nu een actie.. tweede trouwring voor de halve prijs. Ringen al vanaf 119 euro.
o haha sorrie kaatje! wij trouwen in onze eigen auto wij hebben een amerikaanse oldtimer een chevrolet malibu. de ringen hebben we gekocht in belgie in antwerpen scheelde ons heel wat geld. wij houden het vrij simpel overdag komen er hoogstens 40 man en sávonds nog hoogstens 40 erbij. wij hebben nu uitgerekend niet meer als 2500,- euro kwijt te zin dit is inclusief jurk en pak zaaltje eten enz.
Mandy dat valt reuze mee. Wij gaan het nog kleiner vieren haha. Hebben nu een gastenlijst van 21 volwassenen en 5 kinderen. Dit zijn: Onze oma's Onze ouders Onze broers/zussen en aanhang De peetoom/tante van mijn vriend Een clubje hele goede vrienden. Vind zelf dat je een feest vaak voor een ander geeft en niet voor jezelf. Het geld wat we uitsparen met zo'n feest steken we lekker in het huis en de baby.. Ben dan 7 maanden zwanger en zie het niet zo zitten om 3 feesten te geven,en door mijn bekkeninstabiliteit ben ik het toch al snel zat.
Wij houden het ook niet heel groot. Overdag alleen met ouders en broers en zussen met aanhang. En 's avonds komen daar nog ooms en tantes en neven en nichten bij. In totaal een man of 80. Afgelopen vrijdag heb ik mijn jurk voor de 2e keer gepast en ik ben er helemaal weg van. Wij weten ook nog niet wat we met vervoer doen, waarschijnlijk gewoon de auto van mijn vader.
Hihi, mijn jurk hangt al thuis. Werden best wel schandalig behandeld door de verkoopster dus hebben we hem meteen maar meegenomen. Gelukkig heeft mijn moeder een naaidiploma en heb ik een vetersluiting en was het ook nog precie smijn maat, dus er hoeft maar weinig aan gedaan te worden. Wij doen het ook niet al te groot hoor. Overdag alleen opa/oma's, broer, zussen en ouders. Dus in totaal maar 17 man. 's avonds waarschijnlijk een man of 50. En we gaan thuis eten, want dat wil ik zelf graag.
Mijn vriend heeft net besloten een roze overhemd + roze gestreepte stropdag te dragen. ( hij riep tot kort altijd.. ik draag geen roze en zeker geen stropdas) haha. Vind het wel super leuk. En dan een taupe gestreept pak. ( de rechter)