Oh mooi roze, dat wil mijn vriend nog steeds niet haha! Hij wil ook een taupe pak, maar dan zonder streepjes en dan een ivoor overhemd en ook een ivoorkleurige stropdas.
binnabinna wat grappig! kaatje mooi pak hoor en leuk dat rose, dat je mag weten wat hij aantrekt ik krijg dat echt niet te horen. hij heeft het pak bij zijn ouders hangen. o ja ik denk dat hij een bruin pak heeft.
haha wij zijn daar niet zo moeilijk in. hij wou eerst mijn jurk niet zien maar werd na 5 min. zo nieuwgierig dat hij kwam kijken. Zit wel te balen want mijn jurk is niet op voorraad. kan voor eind mei bezorgt worden. ga het er maar op gokken en anders heel snel op zoek naar een andere jurk. Mijn vriend is trouwens wel zo ouderwets dat ik uit huis moet trouwen... Ow ja sinds vandaag staat de datum vast. ik ga 3 juli trouwen.
Zijn jullie mannen ook zo gek? De mijne heeft nu in zijn hoofd dat hij in een Hummer wil trouwen. En wat hij in zijn hoofd heeft gebeurd meestal ook. Vind de prijzen gewoon achterlijk duur om een auto te huren. Heeft een van jullie nog een leuke/mooie auto met chauffeur te huur voor een leuk prijsje? haha
Mijn man is op dat gebied heel nuchter, hij ziet wel wat er gebeurd. Vandaag heeft hij zijn pak gekocht en hij heeft in zijn hoofd dat ik die niet mag zien. Wel heeft hij een omschrijving gegeven, maar ik hou mijn hart vast. Ik hoop dat het aan zijn omschrijving ligt en niet aan het pak
haha guusje! mijn vriend kwam thuis met zijn pak en toen vertelde mijn vader wat voor pak hij had gekocht en jahoor had mijn vriend precies dezelfde gekocht! mijn vriend is samen met mijn moeder op pad gegaan en heeft een ander op pak gekocht. ik mag zelfs niet weten wat mijn ouders dragen die doen daar zelfs geheimzinnig over.
haha is jou moeder ook zo erg met kleding? Ik vertelde dat we gingen trouwen.. het eerste wat mijn moeder zei was " ow maar dan moeten we ook nieuwe kleren kopen" Begint ze tegen mijn vader dat hij een nette broek moet kopen, zegt hij " ja en dan moet ik ook weer andere schoenen kopen" Vond het zo lachwekkend. We zijn maar simpele mensen,en snel tevreden.. heb dus gezegt dat ze maar gewoon een leuk rokje aan moet trekken met een blouse en dat mijn vader zijn mooie blauwe overhemd wel aanmag met een nieuwe spijkerbroek. Ik zie mijn schoonvader en zwager ook wel in spijkerbroek verschijnen,anders steekt het zo af op de trouwfoto's haha.
Hey wat leuk een "trouwtopic"! Wij gaan ook trouwen. Begin juni al (over 9 weken!) , dus het begint al lekker op te schieten. Vorige week heb ik de uitnodigingen verstuurd, dus nu is het "echt"! Onze bruiloft staat nu bijna een jaar gepland en ik heb mijn jurk vorig jaar gekocht. Dus toen wij de zwangerschapstest gedaan hebben heb ik al vrij snel de bruidswinkel gebeld over mijn jurk. Normaal mag je 6 weken van te voren af komen passen maarja, dat schiet nu natuurlijk niet op. Dus nu kan ik twee weken voor de bruiloft een aantal keer komen om af te passen. Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken. Hoe hebben jullie dit opgelost met de jurk? Of hebben jullie tijdens de zwangerschap besloten om te gaan trouwen? Mijn vriend heeft zijn pak samen met zijn moeder en broer gekocht, dus heb er alle vertrouwen in dat hij er piccobello uit gaat zien! Leuk om te lezen dat iedereen DE dag weer anders plant. @ Kaatje: haha heb helaas geen auto met chaufeur voor je te huur. Maar mischien kan je eens op internet kijken, prijzen kunnen per verhuurbedrijf nogal verschillen.
ja mijn moeder is ook zo erg normaal ziet ze er gewoon uit spijkerbroek enz maar nu heeft ze gewoon 2 setjes gekocht zodat ze op de dag zelf nog kan beslissen wat ze aan wil . mijn vader zijn pak mag ik niet zien omdat die dus op die van mijn vriend lijkt . ik vind het wel leuk om te zien hoe enthousiast mijn familie is soms zelfs iets te.
Mijn vriend wilde in een grote oranje amerikaan trouwen met van die luchthappers voor op! Nou dat zag ik niet zitten we hadden ook nog de keuze tussen een nwe jaguar en een nwe mercedes S klasse en de laatste ishet dus geworden... mazzel zoveel auto's in de bekende kring! Morgen in ondertrouw, zou niet weten wat me te wachten staat
mijn vriend wil dus ook in een amerikaan trouwen aangezien we die zelf hebben doen we dat dus ook. 1 probleem alleen je kan niet zo goed achterin zitten vanwege weinig beenruimte, nu heeft mijn vriend zijn auto verkocht en een andere amerikaan gekocht speciaal voor ns huwelijk.
@ Mandy: Dankjewel! @ Iggylover: ik vond de ondertrouw niet zo heel veel voorstellen. Het is een echte formaliteit. Wij hebben er wel meteen een leuk weekend van gemaakt (weekendje weg, lekker uit eten, bioscoopje enz). Veel plezier vandaag! Wij gaan trouwen in een koets
Mama1984, gefeliciteerd met je bruiloft wij hadden al besloten om te trouwen op 9 mei, maar een maand later bleek ik zwanger te zijn van onze 2e. Ik pas mijn jurk een week van te voren af en hij was ook een paar maten te groot toen ik hem kocht. Inmaken is toch makkelijker dan hem groter maken. Ben wel heel benieuwd hoe de jurk straks staat met mijn 32 weken zwangere buik erin Gister een bh gehaald voor onder mijn jurk en mijn schoenen. Dus nu heb ik alles. Woensdag is de meneer van de burgelijke stand geweest en hebben we de bruiloft verder doorgenomen en zijn praatje. Lijkt me een erg aardige man. Hij gaat Steijn ook betrekken bij de ceremonie en we komen samen met Steijn binnen als het begint. Daarna zijn mijn vriend en ik lekker uit eten geweest, de ondertrouw hadden we digitaal al geregeld. Wordt nu wel wat nerveuzer trouwens. Hebben jullie dat ook? Ben giga emo op het moment en ben bang dat ik tijdens het ja-woord in janken uitbarst van de emoties
Trouwen in 2008 April: patricia34: 30 april Mei: christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei mandy1: 16 mei ondertrouw 17 maart Juni: Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april liena: 6juni lauraatje: 23 juni Juli: Kaatje85: 3juli guusje44: 4 juli esser: 4 juli Augustus: roos:8 augustusondertrouw 31 december '07 Lonnie26: 8 augustus ondertrouw 7 maart '08 saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Mamaatjevan4: 29augustus September: Oktober: suus1983: 10 oktober november: mirella25: 7 november December: In de planning dit jaar: Lindy: ?-?-2008 mama1984: begin julli ps: je mag jezelf er ook bijzetten hoor [/quote]
wij trouwen in onze eigen outo de jurk hang al lekker bij mij thuis op zolder. ik vertrouw mijn vriend er wel op dat ie niet kijkt. En zijn pak hebben we eigenlijk samen uitgezocht. de ouders hebben wel al wat overleg gepleegd met ons over de kleding maar mijn vriend en ik geven er niet zoveel om wat ze aan doen als hget maar netjes is , ze zivcht er fijn in voelen en het belangrijkste als ze er maar bij zijn! verder ga ik proberen taarten te maken dus miss ook een bruidstaart. ook bloembinden kan ik dus min boeketje ga ik zelf maken! de kaarten maak ik ook zelf! maar nu de gatsen lijst....zie dat er meerdere van jullie gewoon lekker met beste vrienden en zo vieren ... wij zitten zo in dubio of we nu met vrienden doen of met iedereen anders krijg je vaak scheve gezichten en daar zitten we niet op te wachten, maar om daar nou mensen voor uit te nodigen is ook zoiets? we weten het gewoon echt niet meer haha...maja de knoop moet toch 1x doorgehakt worden! hoe gaat jullie planning er uitzien?
Dit is ongeveer onze planning waarschijnlijk: 9 -11 uur haar en make up 11.30 vriend en jesper halen mij op bij mijn ouders 12 -14 uur foto's maken 15 uur plechtigheid gemeentehuis 16.30-19.00 eten 20-24 uur feest
Hey Suus, Goede planning heb je! Genoeg tijd voor jezelf plannen tussendoor, t is zomaar om! Ik ben op 13 juli 2007 getrouwd, we hebben een superdag gehad! Ik wens jullie allemaal een hele leuke en mooie dag! Tips nodig? vragen mag altijd! Groetjes Marleen