dit is onze planing 8.00 tot 9.15 haar en makup 9.30 tot 10.45 foto's maken. 11.00 trouwen 11.30 fam foto 11.45 taart eten bij ons thuis en daarna salades en een borel tot 15.00
@ christiea: dankjewel! Ik ben eigenlijk nog helemaal niet zenuwachtig of emotioneel als ik aan DE dag denk. Maar dat gaat vast komen zo'n week van te voren, haha. Maar voor jou begint het nu lekker op te schieten. Zijn jullie helemaal klaar met de voorbereidingen? Wij moeten nog op pad voor een bruidstaart (ijstaart voor na het diner) en voor bloemen (wil mn mannetje zelf doen). Onze globale planning ziet er zo uit: 10.30 uur aankomst a.s. mannetje 11.00 uur vertrek voor fotoreportage 13.30 uur lunch 14.15 uur aankomst gasten 14.30 uur huwelijksvoltrekking 16.00 uur borrel 18.00 uur einde borrel 19.00 uur dineren
Iggylover. hoe was de ondertrouw? Mama1984.. een koets, leuk ! Wij krijgen de auto en bloemen van mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder werkt bij een garage en kan dus voor een leuk prijsje een auto huren,en haar broer heeft een bloemen zaak en kan dus voor een leuk prijsje de bloemen doen. Gister bij een zaaltje wezen kijken waar ze ook gelijk eten verzorgen, ze gaat een prijsopgave doen,en die mailt ze dan door. hoop dat het betaalbaar is,want het is een leuk zaaltje en maar 3 min. lopen van ons huis haha. Dit is onze planning een beetje 09.30 Klaar maken,haar en make up 10:30 Vriend vertrekt van huis om mij op te halen 10:45 Mij ophalen,foto's met mijn ouders 11:00 Trouwfoto's maken 13:30 verzamelen bij ons huis 13:45 naar gemeentehuis rijden rijden 15:00 tot 17:00, receptie 17:30 Eten 20.00 klaar Heb tussendoor goed de tijd ingelast om uit te rusten,want ben dan 7 maanden zwanger dus kan denk niet in 1 ruk door. ow ja onze ringen worden gedragen door het zoontje van goede vrienden. Hij is 3 dus wordt zo schattig !
dit is mijn planning: 8.00/8.30 wordt mijn haar gedaan. 9.45 wordt mijn make up gedaan. 10.30 gaan we foto's maken. 12.30 komen de daggasten bij mijn ouders en eten we een broodje en maken we foto's. 13.45 gaan we richting het gemeentehuis. 14.00 gaan we trouwen dan door naar het zaaltje. 14.30/15.00 bruidstaart en koffie en thee. 17.00/17.30 eten we met de daggasten. 19.30 komen de avondgasten. 01.00 zijn we klaar en gaan we onze huwelijksnacht in .
Ik wil ook wel graag in een koets, maar mijn vriend vind dat niet zo leuk. Nu regelt mijn vader het, dus wordt een verrassing nog.
@ Suus: jammer dat je vriend niet in een koets wil. Leuk dat je vader het vervoer gaat regelen, nu blijft het nog een verrassing! Wanneer ga je trouwen? @ Winnie: wij trouwen één dag voor jullie. Zie dat je uit Tilburg komt, ik woon ook in die omgeving. Waar gaan jullie trouwen?
Ik heb net alles doorgelezen en wat een leuk topic zeg. Allemaal alvast gefeliciteerd en ik kom me ook melden hier Wij gaan ook trouwen dit jaar en wel op 29 mei. Alleen gaan wij al op 23 mei naar Cyprus om daar te trouwen. We blijven daar 2 weken dus het is gelijk onze huwelijksreis. Als we thuis komen geven we op 11 juni nog een feestje in het cafe op de hoek bij ons. We hebben alles via een reisbureau besproken en kregen op 17 januari te horen dat alles rond was en dat ze op Cyprus alles hadden geregeld voor ons. Op 20 januari deden we een zwangerschapstest en bleek ik zwanger. Toen was het echt gillen hier in huis. Wat een week. Mijn vriend wilde eigenlijk helemaal niet trouwen en toen ik voorstelde om het tijdens de vakantie te doen vond hij het wel ineens erg leuk. Dus het trouwen was met een week rond en toen in die week ook nog zwanger. Natuurlijk wil ik ook graag op de lijst voor 29 mei trouwen en ondertrouw weten we nog niet, want dat gaat ook daar gebeuren en dat horen we nog.
@ Droppie: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Klinkt heel romantisch, trouwen op Cyprus! Het moet voor jullie wel een spannende week zijn geweest, je bruiloft plannen en een positieve zwangerschapstest, super zeg.
Trouwen in 2008www.animaatjes.nl/plaatjes/r/ringen/33.gif April: patricia34: 30 april Mei: christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei mandy1: 16 mei ondertrouw 17 maart Juni: Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april liena: 6juni lauraatje: 23 juni Juli: Kaatje85: 3juli guusje44: 4 juli esser: 4 juli Cede: 5 juli Augustus: roos:8 augustusondertrouw 31 december '07 Lonnie26: 8 augustus ondertrouw 7 maart '08 saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Mamaatjevan4: 29augustus September: Oktober: suus1983: 10 oktober november: mirella25: 7 november December: In de planning dit jaar: Lindy: ?-?-2008 mama1984: begin julli ps: je mag jezelf er ook bijzetten hoor [/quote]
Oeps plaatje is weg, help! Wie kan dit ff terughalen? Anders ben ik bang dat de hele website offline gaat, ben niet zo handig hiermee. haha Thanx! Gr Debbie
Ja hahaha ik begin ook niet aan dat soort dingen. Bij mij doen comp. toch al nooit wat ik wil. Dus wil iemand mij dan ook gelijk op de lijst zetten?
Gaaf trouwen in het buitenland Hebben jullie dit zelf georganiseerd of hebben jullie dit door een weddingbureau laten doen ? Ik ben vorig jaar ook in het buitenland getrouwd, op Curacao in het bijzijn van mijn ouders en schoonouders. Wij hebben dit geregeld bij World Wide Weddings. Daarna in Nederland nog een uitgebreid diner gegeven voor broers, zussen, naaste familie en vrienden.
Trouwen in 2008 \/ \/ April: patricia34: 30 april Mei: christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei mandy1: 16 mei ondertrouw 17 maart Droppie123: 29 mei Juni: Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april liena: 6 juni winnie1984: 6 juni lauraatje: 23 juni Juli: Kaatje85: 3juli guusje44: 4 juli esser: 4 juli cede: 5 juli Augustus: roos:8 augustusondertrouw 31 december '07 Lonnie26: 8 augustus ondertrouw 7 maart '08 saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Mamaatjevan4: 29augustus September: Oktober: suus1983: 10 oktober november: mirella25: 7 november December: In de planning dit jaar: Lindy: ?-?-2008 mama1984: begin julli ps: je mag jezelf er ook bijzetten hoor ( gewoon op quote drukken en invullen