de lijst groeit flink! na ik ben aan mijn kaarten beginnen en de teksten en nog wat puntjes op de gezet....ben een heel eind en het kaart ontwerp is ook klaar! Wat hebben jullie erop staan?
Wij trouwen natuurlijk op Cyprus en hebben een kaart met eens strand met ringen in het zand. Als gedichtje hebben we: Wij samen op het strand wandelend hand in hand Ogen die stralen als de zon in de zee trouwen met jou, een droom voor ons twee Daar hebben we de gegevens van de datum, plaats en adres van het hotel onder gezet. Aan de linkerkant hebben we ook een tekst: Lieve familie en vrienen, Terug in Nederland willen wij ons huwelijk graag met jullie vieren, daarom geven wij op woendag 11 juni 2008 vanaf 19.30 uur een feest in.......enz.
He wat toevallig! Wij gaan op 30 april trouwen op Kreta en ik ben dan ruim 28 weken zwanger! Wij hebben alles via een weddingplanner geregeld, dus we gaan niet in nederland in ondertrouw. We vertrekken met 15 personen al over anderhalve week.....spannend!
Patricia wat spannend zeg. Wij hebben ook alles via het reisbureau laten regelen. Een vriendin van me heeft zelf een reisbureau dus dat was voor ons het makkelijkst. Heb jij ook gewoon een trouwjurk? Zo ja, hoe ga je die vervoeren. Wij vliegen met transavia en mijn jurk moet gewoon in de koffer. Hij zal er dus leuk uit gaan zien als we hem daar eruit halen. Heb ook echt een jurk met sleep en hoepel. Wel een zomer jurk hoor. Wij vertrekken 23 mei en alleen mijn ouders en een hele goeie vriend van mijn vriend met zijn vrouw gaan mee. Dan hebben we allebij een getuige. Mijn schoonmoeder is een geval apart, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen en ze gaat dus ook niet mee naar Cyprus. Ze weet alleen nog niet dat er wel mensen mee gaan. Dus als ze daar achter komt zal ze misschien ook wel niet op het feest komen. De mensen die mee gaan betalen trouwens voor zichzelf dus ze heeft geen reden om boos te zijn. Ik moet ongeveer 2 weken voordat we weg gaan mijn jurk gaan passen en dan gaan ze hem pas maken op mijn buik. Moet hem alleen een maand later natuurlijk nog een keer aan op het feest. Hoop wel dat dat gaat lukken. Het is allemaal zo spannend. Voor jullie komt het nu wel erg dichtbij. Ben je al zenuwachtig? We willen wel foto's zien hoor. (als je dat wil natuurlijk)
Hey Ik heb geen officiele trouwjurk aan tijdens ons feest. Mijn aanstaande en ik hebben daar onze eigen ideeen over en zijn niet zo van de standaard verwachtte dingetjes Ik heb dan ook een witte linnen broek, een mooi witte blouse erop en een héél lichtgrijs colbertje. Dat alles gaat gewoon in de koffer mee, dus hopelijk komt ie ook gewoon áán daar, anders heb ik een vet probleem Ik hoop dat jouw jurk een beetje netjes blijft tijdens het vervoer....wellicht hebben ze wel tips daarvoor hoe je hem het beste in kunt pakken? Hier beginnen de zenuwen wel al te komen hoor! Momenteel is het daar 28 graden, dus aan de ene kant kunnen we niet wachten tot het zover is! Aan de andere kant vind ik het vliegen met een zwangere buik ook wel een heel klein beetje beangstigend.... Hoe ver ben jij als jullie vertrekken?
ondertrouw was erg snel gedaan we stonden zo weer buiten... er gebeurde daarna wel wat minders eigelijk mn ouders laten het afweten en ze komen niet meer op os huwelijk terwijl we de kaarten al hadden gedrukt dat ik vanuit huis zou trouwen echt gewoon vreselijk mn ma zit me al 10 jaar op mn huid maar dit had ik nooit verwacht! gelukkig heb ik een lieve schoonmoeder maar toch dit is en blijft vreselijk moeilijk... eerst mn hele schoonfamilie zwart gemaakt toen mn vriend er achter aan (en niet het minste) in de hoop dat we uit elkaar zouden gaan en nou ben ik de gebeten hond en maakt ze me voor van alles uit (lees sms: in je trouwjurk lijk je wel een vies vet varken!)
Ohhhh iggylover....wat erg! Ongelofelijk zeg....ouderliefde gaat toch vóór alles zou je denken! Veel sterkte en een dikke knuffel!
Ik zit dan op 22+2 en als we trouwen op 23+3. Als we thuis het feest hebben zit ik inmiddels op 25 weken en mijn jurk moet ik gaan afpassen met 20 weken. Vandaar mijn angst dat de jurk niet meer past in die 5 weken Zelf heb ik altijd in een echte witte trouwjurk willen trouwen en ondanks dat mijn vriend helemaal niks had met trouwen en we dus een mooie middenweg hebben gevonden door het zo te doen, wil ik toch graag mijn droom jurk aan. Ook mijn vriend heeft zaterdag een pak gekocht en die gaat ook in het wit. Dan wel met een zwart overhemd en geen stroppie of strik ofzo. Gewoon met een los boord enz. Lekker idee he om naar de 28 graden te gaan. Weet jij of je wel gewoon in de zon mag? Ik wilde eigenlijk van tevoren ook al een paar keer zonnebanken, maar weet niet of dat mag nu.
O meis wat erg zeg. Dit kan je je toch niet voorstellen he. Ik weet dat ouders soms raar kunnen doen(mijn schoonmoeder), maar ik dit lees krijg ik gewoon een brok in mijn keel. Heel veel sterkte.
Droppie, je mag in principe gewoon in de zon( wel je buik bedekken!) Alleen heb je kans op een zwangerschapsmasker( lelijke vlekken in je gezicht die niet meer verdijnen) dus er wordt geadviseerd om je héél goed in te smeren. Ik heb dus factor 30 ingeslagen, terwijl normaal factor 8 of 10 voldoende is. Ik wil toch wel een beetje een kleurtje hebben hoor, ben nu al zolang zó wit normaal ga ik ook altijd onder de zonnebank maar heb dat nu niet gedaan.....
Okee, van die vlekken had ik weleens gehoord. We gaan het wel zien hoor en ik ben een echte waterrat dus anders blijf ik gewoon in het zwembad liggen de hele dag.
Honger? Ik heb al 11 weken geen honger meer en eet puur omdat het moet. Na 10 weken spugen ben ik nu al een week aan de koolsla. Zit nu zelfs kool te eten en dat blijft er in dus ach... Mijn vriend haalt elke avond een prakje op bij mijn ouders omdat ik nu echt niet kan koken.
och Iggylover wat naar voor je. Heel veel sterkte en ik hoop dat je alsnog van je dag geniet, want het blijft natuurlijk een bijzondere dag.
@ patricia en droppie: het zal een spannende tijd voor jullie zijn...heel byzonder in het buitenland! maar let wel op in de zon hoor dames, want of je nou smeert of niet dat masker krijg je toch als je er aanleg voor hebt! @droppie: ik hoop voor je dat je jurk dan nog past... :-k @iggylover: heel veel sterkte meid, kom hier maar lekker stoom afblazen want dit gun ik echt niemand!
ja stoom komt mn oren bijna uit... iedereen die de jurk heeft gezien vind me een plaatje en mn eigen moeder zegt dat ik op een vet varken lijk bah in die winkel maakte ze al stennis tegen die verkoopster
Wat erg zeg Iggylover. Hoop zo dat je op de dag zelf wel gewoon kan genieten en misschien draaien ze nog wel bij. Of denk je dat dat niet zal gebeuren?
ze kunnen wel bijdraaien maar mn vriend heeft me voor de keuze gesteld hun of hij... hij laat mij niet langer vernederen... ik hou zielsveel van hem en ik weet dat mn leven stuk beter verloopt zonder mn ma