Zien jullie ook een heeeeel licht 2e streepje? 8) Natuurlijk in het eggie duidelijker, anders laptop ff op zijn kantje ofzo hahaha...... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/19346-albums3038-picture16673.jpg
zoals ik al zei een vaag streepje net zoals op mijn testen. Dus je zit op 15 dagen na ei als ik het goed begrijp? Of is er een kans dat je een laat ei hebt gehad? xxx Joyce
Ik lijk wel wat te zien ja! zo'n test had ik vorige week ook (4 dagen voor nod) en twee dagen later was ie duidelijker! Op nod was ie goed zichtbaar. Ik zou (voorzichtig) zeggen gefeliciteerd!
Ik zie hem ook als ik heen en weer beweeg.... Spannend! Hoop dat je snel een duidelijkere in handen hebt!
Ik zie een streep en ik hoef niet eens te turen..! :-D Ziet er veelbelovend uit! Over 2 daagjes weer testen :-D Ben benieuwd! Alvast een voorzichte GEFELICITEERD!
Dank alvast voor jullie "tuur" reactie's! Morgen weer testen het resultaat zal ik weer in mijn album zetten. Groetjes Bikkel
duidelijk hoor !!!!!! En dan kijk ik nu zelfs via een rot beeldscherm op mijn werk die ik niet kan draaien