ik zie een licht 2de streepje, hoef er niet heel veel moeite voor te doen. Blijf je doortesten? Je hebt natuurlijk ook geen idee wanneer je NOD zou zijn, na die eerste ronde. Spannend! Ik duim mee!
Die van gisteren zag ik niet..... Die van vandaag wel!!!!!!!! Alvast een voorzichtige felicitatie!!!!!
Ook een voorzichtige felicitatie van mij. Ik zag 'm ook ondanks het felle licht in deze kamer. Spannend hoor!
Sorry, kan er geen genoeg van krijgen..... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/19346-albums3038-picture16790.jpg Ik heb nog 1 kruidvat 2 voor 5 liggen, die gaat er morgen aan! hahaha. Dan ben ik voorlopig ff uitgetest.
nou wie houdt je tegen , je bent gewoon hartstikke zwanger joh , k ben nu ook net 5 weken vandaag eerste echo gehad echt spannend en onwerkelijk maar zo'n geweldig gevoel , dus ga plassen !!!!!hahaha k wil um zien ahhaha
hahaha, ik weet/voel zeer zeker dat ik zwanger ben, maar ik wil een mega test! Ik wilde idd net vragen of jij ook zwanger bent, maar ik lees het al: PROFICIAT!!! Wat een bijzonder gevoel toch?
ja zeker een bijzonder gevoel echt geweldig , en we zijn bijna even ver hahah dus kunnen evt elkaars buddy's worden w8 je tot morgen ochtend ?
Nee Manuela, niet aan de plas....Morgenvroeg, jawel ik kan wachten. Rosanna zo als ik mij voel twijfel ik niet meer hoor, haha. Morgen ff mijn laatste kruidvat gebruiken, dan zijn die op! Trusten beide.....
jij ook truste , k kom morgen ochtend gelijk ff chekken hiero als ik wakker ben hahaha ben zooow benieuwd plaats je hem wel gelijk ? slaap lekker !!!!
hahaha, je was nog wakker..... Ik zit hier weer met een smile. Ik plaats zodra mijn plas is gedaan en de test is uitgevoerd. Nogmaals Trusten!!!