OMG...... Op cd 53 (LH-piek was op 10 mei)..... heb ik deze test in handen. Het is een ongelofelijke tuurtest volgens mij In het echt iets duidelijker.... En ik weet .. het kan ook nog iets anders zijn dan een positieve test.. maar alle testen die ik tot nu toe heb gedaan, hebben mijn nog nooooooit een tuurtestje gegeven! Kijken jullie mee???
Ik zie iets vaags. Zo te zien moet hij nog goed gaan doorkleuren (venster is roze). Maak over 10 minuten nog eens een foto??
Haha... het venster was nog roze, omdat ik niet op de tijd had gelet. Geen idee hoeveel minuten ik al wachtte...dus toen ik keek..... zag ik het! Iets te vroeg waarschijnlijk... maar er was direct wat te turen! Ik heb net effe een foto gemaakt van de test, terwijl het allemaal is opgedroogd!
Ik vind hem ook nog aardig roze. Maar ik zie wel wat Maak nog eens een foto als je wil als hij wat opgedroogd is. Toen werden ze bij mij duidelijker. Spannend!!
Dankjewel Zeehond, lief van je!! Ik ga zeker over een paar dagen weer testen hihihi! De KV testjes zijn nu alleen nog op, dus moet effe wat nieuwe kopen!
Hihi bij elkaar langs maar ik zie wel een rose streepje heel licht. Over 2 daagjes nog eens testen hopelijk dan iets donkerder
Hij staat er hoor!! Waarschijnlijk is die ene piek op 10 mei toch vals geweest en heeft jouw lichaam veel later een eisprong gehad. Ik verwacht (gezien je test) dat je zo rond de 10 dpo zit
Oooooohh, wat spannend allemaal!!!! Jeetje minaaa..... als het echt zo is... hoe moet ik het dan zo stil houden! Ik moet eerlijk zeggen, dat het HCG hormoon er best wel meer kan zijn, maar ik loop met een blaasonsteking rond ( nu het einde).. dus ik drink veel meer. Had4/ 5 uur voor de test nog geplast...
Heb je nog testen in huis? Je kunt anders proberen om nu een paar uur niet te drinken en dan te gaan plassen. Ik was in de middag beter met testen
Haha... ik wil niet doorslaan! Ik ga denk ik dinsdagmiddag even opnieuw proberen te testen..moet de KV testen ook even weer kopen... is op.. en als het weer positief is...dan volgend weekend een clearblue test, om eens even te kijken hoever ik volgens die test ben..
Die cb is maar een indicatie hoor geen echo apparaat Ik zou gewoon vragen om een echo voor een week of 3
Haha... als ik de VK bel over een week ofzo... dan zeg ik ook dat mijn laatste menstruatie op 26 april begon.. (dan zou ik nu al 7 weken zijn)... maar dat kan nooit!! Ik hoop het ook niet.... echt niet zo supergezond gegeten en gedronken.. maar vanaf nu: heel goed opletten !