Goedemorgen, Ik had zondag mijn nod, maar tot vandaag nog helemaal niets behalve heel licht bruin verlies. Dus toch maar een test gedaan en die is lichtjes positief (niet met ochtendurine getest). Nu heb ik vorig jaar april precies dezelfde testjes gehad en dat liep niet goed af, voelde van begin af aan al niet goed. In september het jaar ervoor nog een kindje verloren na bijna 19 weken zwangerschap. Omdat een nieuwe zwangerschap (te) lang op zich liet wachten, mijn vriend heel wat ouder is dan ik en we gelukkig gezegend zijn met een schat van een zoon, hadden we eigenlijk besloten dat we blij moeten zijn met wat we wel hebben. Dit is en blijft vooral voor mij erg moeilijk, maar ik blijf liever met z'n drietjes en gelukkig samen, dan tot de conclusie komen dat mijn vriend het toch allemaal niet aan kan met nog een baby erbij. En dan nu dit... Lijkt me dat ik sowieso maar even af moet wachten of dit wel goed zit. Moest even mijn verhaal kwijt!
Ik zie hem ook, zonder turen. Heel veel sterkte en geluk de komende dagen! Ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt...
Ik ook, vooral omdat je NOD dus afgelopen zondag al was. Dan is het wel heel erg licht voor 4 dagen overtijd. Maar wellicnt had je een latere eisprong en heb je dus een langere cyclus dit keer waardoor je wellicht nog niet eens op je NOD zit. Komende dagen even doortesten. Hoop dat het tweede streepje op gaat lopen!
Ik vind m inderdaad ook licht en het beetje bruin verlies vind ik ook niet tof. Maar probeer toch maar even van het positieve uit te gaan, de urine waar ik mee getest heb was niet het beste van het beste en de streep kwam wel binnen de tijd. Bovendien heb ik veel last van mijn borsten wat ik de vorige keer niet had. Heb nog een test liggen, dus missvhien morgenvroeg en anders vrijdagochtend. Als het niet goed zit, kan ik daar toch niets aan veranderen. Kan alleen maar goed voor mezelf zorgen en dat doe ik dan maar!
Mijn testen bleven helaas ook zo licht. Ik kreeg gisteren een "vroege" miskraam. Hoop dat het bij jou anders is natuurlijk.
Nee hoor... het is ons echt niet meer gegund... Snap niets van mijn lichaam, mijn eerste zs ging zo goed en zonder problemen en daarna is het alleen maar ellende geweest.
Anneke wat heftig zeg!! Heel naar dat je dit allemaal moet mee maken!! Er stond toch echt een streepje p je test en dat maakt het alleen maar moeilijker natuurlijk. Veel sterkte meid!!