Wie wil er met mij mee kijken en denken? Na het uitvoeren van de test leek ik steeds meet een streepje te zien.... Deze foto heb ik genomen zo'n 12-15 minuten na het uitvoeren van de test! De symptomen heb ik wel....misselijk, hoofdpijn, last van mijn rug, witte afscheiding
Ik zie niet echt veel Alleen een penstreepje, maar voor zover ik weet zijn die niet betrouwbaar. Plustesten in het algemeen zijn niet zo super. Ik zou kv 2 voor 5 euro halen.
Ik zie een pennestreep en dat is helaas negatief bij deze test. Ik zou dus even een andere test doen (ander merk/soort)
Bij deze testen verschijnt helaas bijna standaard een pennestreep. En dat is negatief. De verticale lijn welke de plus maakt, moet even breed zijn als de controlestreep. Dat zie ik bij jou niet. Ik zou de Kruidvat 2 voor 5 eurotestjes gaan halen en dus niet meer zo'n plustest.
ik heb ook een aantal van dit soort testen gehad met deze Kruidvattest en die waren helaas niet positief. Dit streepje staat bijna bij alle testen en als ze niet meteen verschijnen dan wel na een uur. Ik zou even een andere test halen en deze links laten weten. Volgens mij zie ik ook geen positieve test bij deze
Ik heb zelf geen ervaring met een standaard pennenstreep op de plus test van de kv negatief was bij mij gewoon wit en positief een plusje, maar dit plusje ziet er overigens niet zo heel goed uit als ik jou was zou ik testen met een andere test.