Te licht voor 13 dpo?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jozefien85, 24 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Hallo allemaal, heel onverwachts zag ik vanmorgen ineens een roze streepje op mijn test. Ik ben vandaag 13 dpo, wat vinden jullie, te licht?
    In het echt direct, binnen de tijd te zien en ook roze. Een tweede test had ook een streepje.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,8 KB
      Weergaven:
      283
  2. Jozefien85

Zelfde test

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,3 KB
      Weergaven:
      180
  3. Jozefien85

Zie ze na het uploaden zelf ook nauwelijks helaas, in het echt wel duidelijk te zien (wel licht)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,5 KB
      Weergaven:
      123
  4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.154
    33
    48
    Op de eerste zie ik wel iets. Maar vind m idd wel erg licht voor 13dpo. Kán het zijn dat je ei later was? En je dus nog niet op 13dpo zit?

5. Jozefien85

Eigenlijk weet ik wel zeker dat mijn berekening klopt, d.m.v. ovutesten en tempen (zie kaartje hieronder).

6. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie hem hoor!!
    Hoir wel vaker dat mensen laat positief testen. Is dus moeilijk te zeggen of deze te licht is voor 13 dpo. Belangrijkste is dat ze gaan oplopen. Ik zou me nog geen maken nu. Morgen even opnieuw testen en hopen dat hij donkerder is.
    Overigens kun je een late eisprong, late innesteling of late bevruchting hebben gehad.

7. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Inderdaad sommige dames testen pas op nod positief! Dus komende dagen nog paar keer testje doen en kijken of het oploopt. Misschien was innesteling wel vrij laat.
    Succes met het afwachten!

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    zie ik wel wat maar is hij in het echt roze? Ik vind m wat grijzig lijken.

9. Jozefien85

Hij is echt roze, maar krijg de kleur niet goed op de foto. Hij kwam ook binnen de tijd.

10. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Innesteling kan zelfs nog op 10 dpo. Dan is licht testen op 13 dpo niet vreemd. Het gaat er niet om hoe licht het streepje nu is, maar het gaat er om hoe het hcg vanaf nu op gaat lopen.

Ik zie 'm trouwens wel!

11. Jozefien85

Ja dat weet ik eigenlijk ook wel Madelie, maar zoek ergens een soort van zekerheid al weet ik dat dat nergens op slaat. Ben blij dat jullie 'm zien. Ik ga hopen dat hij oploopt!

12. Snoep

Snoep Niet meer actief

Ik zie m, zou gewoon komende dagen elke dag testen en kijken of en hoe ze oplopen!

Poes123 vindt dit leuk.
  13. Jozefien85

Bedankt voor het meeturen dames!

14. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik vind m wel aan de lichte kant, maar dat hoeft niet meteen foute boel te zijn. Ik testte ook pas op NOD positief, teruggerekend vanaf de uitgerekende datum en nog wel van een beginnende tweeling (al ging het met eentje heel vroeg mis). Mijn dochter is nu 1 :)
    Een eitje dat een dag later gesprongen is icm een innesteling op bijv. 8 dpo kan zo'n test als de jouwe geven. Ik zou even doortesten de komende dagen, als hij oploopt dan zit het wel goed.
    Ik duim voor je!

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik zie m ook, maar durf nog niet heel positief te zijn! Zal duimen dat ie gaat oplopen!

16. Jozefien85

Ik ben ook nog niet in de juichstand hoor. 2 maanden geleden ook lichte niet oplopende testen gehad. We wachten af en testen door!

17. Jozefien85

Omdat ik het zelf altijd erg vervelend vind als er geen 'ontknoping' gemeld wordt na een vraag hier:

Helaas liepen de streepjes niet/zeer minimaal op en begon woensdag het bloedverlies. HCG geprikt en was al nauwelijks meer meetbaar. Gestopt met utro en nu menstruatie in alle hevigheid doorgebroken. Opnieuw op naar een nieuwe maand dus.

18. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Netjes hoor! Je innesteling is ergens tussen de 6 a 12 na de eisprong. 13dpo is dus helemaal niet zo laat. En een mooie test!! Ik zeg gefeliciteerd. Hopelijk een plakkerd

19. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Misschien even de reactie boven je lezen... ;)

20. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorrie, ik denk overheen gelezen! Excuses

Deel Deze Pagina