Hoihoi Vanmorgen had ik binnen 5-10 min een mini tuurstreep. Omdat ik bang was voor indroog heb ik een paar druppels water erdoorheen gedaan maar zie hem nog steeds. Hij is echt tuur en kan m net op de ga krijgen. Helaas weet ik dat de kwaliteit van foto's bij uploaden achteruit gaat. Maar ga het toch proberen.
Heb het al gezien. Hij is zoooo tuur dat ik m niet aan jullie kan Latem zien 😂😂 Maar klopt het dat indroogstreepjes verdwijnen als je water er doorheen laat lopen?
Maar ehm... je zegt t zelf al Binnen 5 min stond ie er. Maar.... dan is t toch een streepje? Dan zou ik maandag nog een keer testen want als deze donkerder wordt dan js t een echte streep. Succes
Ja maar moest m'n zoon verschonen. Dacht 5-10 minuutjes dus na 5 minuten dan was het te laat toch? Weet niet goed maar heb de foto bewerkt in de hoop dat ie zichtbaar is voor jullie.
Ik zie niets op je test. Maar deze testen geven niet na 5-10 minuten al indroogstreepjes hoor. Dan moet je ze wel ietsje langer laten liggen. Ik zou maandag nogmaals een testje doen met ochtendurine om te zien of het streepje duidelijker is geworden.
Als je een foto moet bewerken om een streepje (voor ons) zichtbaar te krijgen kan je hem beter als negatief beschouwen Hopelijk over een paar dagen een duidelijk roze streepje te zien.
Meiden een streep is geen indroogstreep binnen 5 minuten. Maar hij is erg licht en bijna onzichtbaar. Kan betekenen; Restant pregnyl indien gebruikt Begin van zwangerschap maar doortesten voor duidelijke test Lh piek want sommige testen reageren daar op. Door testen is dan ook t advies. Of een biochemische zwangerschap: ingenesteld maar daarna meteen mis gegaan. Je zult dus nogmaals moeten testen voor zekerheid. Spannend. Veel succes
Was Mijn topic eigenlijk alweer vergeten. Of het nou een indroger was of niet. Nu knalt ie eraf! Ik was ook al heel vroeg met testen maar had gewoon zon voorgevoel. Test is van donderdag 17 dpo