Hoi hopelijk weten jullie antwoord Khad vanmorgen een knalpositieve ovulatie test. Ik had gehoopt afgelopen zondag mijn ei te hebben maar niet dus. Nu heb ik afgelopen maandag voor het laatst sex gehad en vanaf d dinsdag zit mijn man in het bu u tenland voor werk dus geen kans meer om sex te hebben helaas Is er nu nog wel een kans deze maand on zwanger te worden of gaat het niet meer lukken Want weet natuurlijk niet of ik vdg me ei heb kan ook morgen
Als je ei over 48 uur springt zou dat dus de nacht van vrijdag op zaterdag zijn. Maandag voor het laatst sex zou dus wellicht te laat kunnen zijn helaas
ik heb beetje t zelfde verhaal haha mij ei is denk ik gister geprongen en maandag voor t laatst sex gehad. dus zou ook wel deze maand voorbij laten gaan. jammer eh?!! hihi
Als jouw ei op woensdag is gesprongen en je hebt maandag sex gehad is dat prima op tijd hoor. Dat is maar 2 dagen. In geval van ts kan er ruim 5 dagen tussen zitten en dan wordt het heel krap aan.
Ja maar als ik vanmorgen pas de 1e positieve ovulatie test heb dan kan ik gisteren toch geen eisprong hebben gehad, of wel.
oh zo stom. dat klopt idd. ik ben helemaal de dagen kwijt🙈 ik dacht dat t vrijdag was sorry!!!
Nee dat kan niet. Een eisprong vindt niet voor een positieve ovulatietest plaats. Een positieve ovulatietest geeft de LH-piek weer welke de eisprong in gang gaat zetten. Jij had vanmorgen de eerste positieve ovulatietest wat betekent dat vanmorgen je LH-piek in gang is gezet. Binnen 48 uur na positieve test vindt je eisprong plaats. Hoop voor jou dat je een snel ei hebt en dat hij vandaag nog springt. Dat scheelt toch weer een dag!