Holy f.ck!!! Ik heb gewoon een streep!!! Ik had nog een KV liggen en dacht: waarom ook niet.... Ik heb altijd sneeuwwitte tests gehad en deze hebben ook geen indrogers, tenminste, heb ik nog nooit gezien. Weet niet of de kwaliteit achteruit gaat, maar zien jullie de streep ook?
Spannend! Hoeveel dpo zit je? Bij mij zag hij er ook zo uit op 11 dpo, droogde na een half uurtje nog wat donkerder op
Ik zie hem hoor!! Action heeft volgens mij meer HCG nodig. En als je miss mog niet over je NOD bent. En je test niet met ochtend urine is je urine minder geconcentreerd. Miss is dat de reden? Over 2 dagen weer even kruidvat 2V5 doen!
Morgen of overmorgen nog eens een test doen ban de KV . Bij een merk blijven is het beste , je kan beter beoordelen of de test oploopt . Action heeft meer HCG nodig dan de kruitvat geloof ik .
Kruidvat is veel gevoeliger dan die van de action! Ik zou het in de ochtend nog eena proberen als het wat geconcentreerder is.
Action is minder gevoelig. Zou gewoon met kv doortesten. Ik deed 12 dpo een clearblue en die zei toen zwanger 1-2
Vandaag is mijn nod. Kan er al zeker een jaar de klok op gelijk zetten. Dus mirgen ga ik er weer voor. Heb helaas alleen maar een dozijn van Action in huis
Als je echt zwanger bent wordt de Action ook snel zichtbaar hoor! Die werkte bij mij prima! Zelfs eerder zichtbaar dan kruidvat (verschilt bij iedereen). Maar deze streep zie ik zeker! Hopelijk snel duidelijker! En je cyclus kan altijd een keer langer duren, ook al is ie al een jaar gelijk 😊
Was de streep van kv binnen de afleestijd. Dan denk ik dat die de komende dagenWel donkerder gaat worden. Ik heb zelf namelijk al een aantal x gehad dat testen van kv na de afleestijd toch een een licht streepje geven. Wil je geen valse hoop geven hoor. En hopelijk ben je hartstikke zwanger
Ik had natuurlijk alleen nog maar die van Action in huis; sneeuwwit helaas. Zojuist KV gehaald, straks/vanmiddag testen. De vorige keer bleek ik ook een middag/avondtester.