ik heb ergens volgende week mijn nod. We zullen op vakantie zijn, in het buitenland. Ik had bedacht dat ik heus niet ging testen, als ik niet ongesteld word dan doe ik thuis wel een test, maar nu wil toch wat mee. Ik heb 1 predictor express nog liggen. Ik zou graag nog 1 extra test willen nemen mocht deze mislukken, een soort back-up. Maar ik heb het idee dat hier veel gezegd wordt dat de predictors de enige betrouwbare tests zijn, en ik kan niet voor vertrek naar de op=op gaan (en stel dat het lukt ga je zien dat ze op zijn!) Wat is mijn beste tweede keuze? Betrouwbaar, in een echte winkel makkelijk te vinden (bestellen gaat niet meer lukken, we gaan dinsdagochtend weg) Dank alvast!
Kruidvat is prima! ze geven voor zover ik kan beoordelen geen vals positief en je kan er zo 2 doosjes van inslaan om mee te nemen. Zit je de hele vakantie gebakken.
Dan zou ik wat aan Mn beoordelingsvermogen laten doen, het stikt van de vals positieve Kruidvat testen de laatste tijd. Knalroze strepen die echt vals waren op de 2 voor 5 euro testen Ik koop ze niet meer, kies de predictor en eventueel de gewone van de action.
Zozo... wat is er mis met jou joh. Gelijk zo fel. "Dan zou ik wat aan mijn beoordelingsvermogen laten doen". Jij hebt echt issues meid.
Wil jij me een plezier doen en gewoon niet meer reageren als je iets van me leest. Want ik moet jou echt niet. Met je valse opmerkingen overal. En dan de onschuld gaan lopen spelen. Gelijk klaar mee ook. Mocht je nog verder de discussie willen opzoeken. Ciao!
Kruidvat geeft vaker vals positieve testen zoals ik hier op t forum lees. Zelf nooit gehad en zeer tevreden. Kruidvat of action werken hier beiden prima
Ik lees net zoiets Ik heb het nog nooit gehad. Maar ik heb er niet zo heel veel gebruikt dus misschien hadden wij dan mazzel
Hier ook niet eerder dan mn nod getest, en de Kruidvat werkte altijd prima. Dus ik zou gewoon voor de Kruidvat 2v5 gaan, zeker als je tot je NOD wacht!
Ik weet niet of ik zolang ga kunnen wachten hoe dichterbij het komt hoe meer ik ga denken dat ik misschien toch beter voor vertrek kan testen dan weet ik waar ik aan toe ben we gaan op dinsdag weg, dan ben ik 12-13 dpo (FF zegt 13DPO), zou ik al met de predictor express kunnen testen?
Nou zeg, wat een harde reactie... Hoe weet jij dat ze allemaal vals positief zijn geweest dan? Hier ook nooit valse streepjes gehad hoor, of gewoon omo wit of een streepje.