Ik heb gisteravond getest en vanochtend weer en binnen 5 minuten zag ik echt de streepje staan. Lijkt rozig van kleur in het echt. Foto's zijn met gsm gemaakt sowieso waziger Daarbij is ergens deze week mijn nod ik denk vrijdag maar weet niet zeker. Zien jullie de streepjes ook? De linker is van gisteren en de rechter van vanochtend. Helaas is het uur later wat geliger geworden en toen viel mij in dat hier eens stond druppel water erbij te doen.
Na druppel water van de test vanochtend. Streepje is blijven staan en zie het in echt nog steeds duidelijk wat rozig van kleur. Ik begin nu echt aan mezelf te twijfelen zou het wel zo zijn alleen nog te weinig hcg of echt indrooglijntjes?
Ja als je er een druppel water in doet waar je normaal je urine in doet dan word ie witter... Maar wat bedoel je met indrooglijntje? Want ik zie eigenlijk nog geen streepje
Ik zie niks sorry. wellicht dat een ander het ziet. Ik zou over 2 dagen nog eens testen dan zou het streepje al wat donkerder moeten zijn. Zou inderdaad kunnen dat je hCG nog niet hoog genoeg is voor een echte knaller.
Ik krijg het zo moeilijk op de gsm met het licht hier haha gsm maakt de foto's tegenwoordig waziger terwijl de testen in mijn handen echt goed te zien zijn zonder turen
Test over 2 dagen nog eens en probeer dan nog een foto te maken, als er echt een streepje staat hoef je over 2 dagen minder of zelfs helemaal niet te turen, ben erg benieuwd. Succes en hoop natuurlijk dat het raak is voor je!
Is ook heel lichtjes op de foto's dan. Maar hoe zet je de foto's in negatief? Ik heb windows 8 nu en mis mijn programma waar ik dat in kon doen haha.
Oehhh,feliciteren?? Waarom zo zeker van je zaak? Positief1984: jij had toch ook zo een licht,vaag streepje op je test! De kruidvattesten zijn helaas niet meer zo goed als vroeger en geven nu snel indrogers..helaas!