Hoi, Ik vroeg me af of er nog vrouwen zijn die dit hebben meegemaakt... Ik heb het bij de zwangerschap van mijn dochtertje ook gehad. Nog voor ik positief testte, had ik al het gevoel zwanger te zijn. Ik testte pas lichtjes positief wanneer ik 1 week over tijd was en vrees dat het nu terug zo is... Nu was het niet echt de bedoeling om al terug zwanger te worden, we hebben een ongelukje gehad net in de vruchtbare periode. Het zou dus enorm moeten lukken maar krijg toch heel veel signalen: pijnlijke borsten, vorige week één ochtend serieus misselijk en duizelig geweest, nu ook zuuroprispingen in de ochtend, moet veel naar het toilet en 's avonds na de maaltijd plots een misselijk gevoel (had ik bij de andere zwangerschap ook)... Vandaag zou de eerste dag van mijn maandstonden moeten zijn. Ik heb vorige week een aantal keer negatief getest. Heb het vanmorgen niet gedaan omdat ik vermoed dat het toch weer niets zal zijn... Zal dus nog een lang weekje wachten worden. Mijn vriend vindt een weekje helemaal niets maar voor mij is dat wel heel lang. Het mag van mij beide kanten uit. We gingen nog beetje wachten omdat we een huisje aan het bouwen zijn, maar het is zeker welkom. Ik vind het nu gewoon een heel hatelijk gevoel om tussen de twee te zitten. Ondanks dat mijn lichaam signalen geeft, ben ik het geen 100% zeker. Vooral ook omdat het één ongelukje was... Het zou wel heel hard moeten lukken... Afwachten zeker. Ga toch halverwege de week nog eens een testje doen, of ik hoop het tot dan uit te houden !
Spannend! Zou eigenlijk een beetje tegenvallen als het niet zo zijn ivm je kwaaltjes. Succes met nog even wachten. Hou je topic in de gaten, ben heel benieuwd!
Het zou inderdaad kunnen maar zou me er niet teveel aan vasthouden. Helaas kan je alleen maar afwachten. Succes nog deze dagen en hopelijk snel een positieve test!
Die duizeligheid, herkenbaar! Ik dacht dat ik zwaar de griep te pakken had. Voelde de wereld om mij heen draaien en soms dacht ik, ik lijk wel dronken Dat je tijdens je eerste zwangerschap pas laat positief testte zegt niets over nu. Je hebt vorige week een paar keer getest en die waren negatief. Nu zit je op nod en de kans is zeer aanwezig dat je nu wel positief test mocht er sprake zijn van een zwangerschap. Ik lees hier echt van veel dames dat iedere zwangerschap zoveel van elkaar kan verschillen. Vroeg positief, laat positief, veel klachten, weinig klachten, wel misselijk, niet misselijk etc. Welk merk testen gebruik je? 2v5 zijn gevoelig en daar zal je waarschijnlijk in een eerder stadium iets op zien dan de testen van Action bijvoorbeeld.
Ik gebruik de 2v5. Heb het gisteren niet kunnen laten en toch maar eens een testje gedaan maar was negatief. Van mijn dochtertje was het ook negatief op de dag van mijn maandstonden... Heb nu wel nog steeds mijn maandstonden niet. Ben echt eens benieuwd of mijn lichaam me voor de zot houdt... Ik vroeg mij wel af, als bloed laat prikken zal ik het dan wel zien dat ik zwanger ben? Overweeg eventueel wel om morgen eens naar de dokter te gaan. Voel mij al tijdje niet zo lekker en deze ochtend met keelpijn opgestaan. Neem nu uiteraard geen medicatie maar misschien is dat niet nodig?!
Bij het bloedprikken kunnen ze met 100% zekerheid zeggen of je zwanger bent of niet. Ook als je nog niet positief test. Snel een afspraak maken dus! Heel veel succes
Je lijf kan je danig voor de gek houden. Als je zwanger zou zijn van dat ongelukje in je vruchtbare periode, had je nuchter bekeken nu al wel positief moeten testen, al was het maar een licht streepje. Door te denken dat je wel zwanger moet zijn of bent gezien je symptomen (die totaal niks hoeven zeggen), kun je je menstruatie onbewust ook tegenhouden. Net als dat stress of schijnzwanger (niet dat je dat bent!) je cyclus ook op hol kunnen laten slaan. Je test nog steeds negatief, dus ik denk dat je dan toch echt niet zwanger bent. Maar je kunt een bloedtest laten doen inderdaad.
Hoi... Even een opmerking van mijn kant... Weet je wanneer je eisprong is geweest? Als dat zo is kun je eventueel een berekening maken, de fase na je eisprong duurt maximaal 16 dagen ( bij uitzonderingen tot 19 dagen ). Als je het niet zeker weet maar ongeveer hebt gevoelt en ongeveer terug rekent kun je ook een maximum aantal dagen optellen en een schatting maken! Ik ben geen dokter, maar hoop dat ik je hiermee help.
Ik weet niet wanneer mijn eisprong was... Dus kan niet echt gaan rekenen... Ja, bij mijn eerste zwangerschap heeft het één week geduurd om een heel licht streepje te hebben. Ben deze middag bij de huisarts langsgeweest en die vertelde mij dat het te maken heeft met de nieren. Zij bepalen hoe geconcentreerd het hormoon is en kan daardoor sterk verschillen van vrouw tot vrouw. Weet morgenavond de uitslag. Bloedonderzoek is blijkbaar zwart/wit. Heb deze ochtend wel eventjes heel lichtjes bloedverlies gehad, amper een streepje. Dacht dat mijn maandstonden zouden doorbreken maar is niet gebeurd... Heb daar totaal geen ervaring mee. Vorige zwangerschap nooit last gehad van bloed. Zie het eerder als bevestiging dat ik niet zwanger ben.
tjaa een keer is voldoende idd.. Soms wisselt je cyclus een beetje en idd soms kan je lijf je behoorlijk voor de gek houden.. ben benieuwd wat de uitslag van de dokter is ..
Ben benieuwd naar de uitslag, maar gezien het bloed zou ik eerder denken dat je menstruatie aan het 'doorbreken' is en er heel snel aankomt..