Hoe zit dat nou eigenlijk ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door a1974, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Even een vraagje gewoon omdat ik hier nieuwsgierig naar ben .. Heb nu voor de 2de keer ovu testen gebruikt.

De eerste keer had ik alleen maar in de loop van de ochtend getest , had dus wel een piek duidelijk positief en s'avonds was die al minder dus weet niet hoe laat die piek zeg maar begonnen is toch de nacht ervoor misschien of avond ervoor maar dag daarna steeg temperatuur als maar dus was mijn ei geweest .

FF gaf ook die dag van de posi test dag van mijn ei aan . Klopte allemaal precies want werd precies zoals verwacht ongi ( helaas )

Nu deze afgelopen ronde heb ik ze weer gebruikt en ben 2 x per dag gaan testen . Want wilde toch weten hoe dat nou zat met die pieken .

Dag voor ei waren ze al goed donker dat ik dacht zijn dit de knallers en s'avonds laat was dat nog zo . Maar de volgende dag had ik echt pas een knaller !

Toch na deze knaller van een test , lees je overal tussen 24 uur en 48 uur dat je ei dus kan komen .. werd de dag daarna weer mijn temp hoger en was volgens FF weer mijn ei op de dag van de knaltest .

Dus de dag ervoor had ik al duidelijk positief s'morgens en s'avonds tegen 2200, dag daarna test tegen 10 uur gedaan was nog paarser! Dus echt hoe die zou moeten zijn .

Dus hoe zit dat nou eigenlijk met de pieken ? Dus dan geld eigenlijk voor mij dat mij ei waarschijnlijk binnen 12 uur er al is ?

Maar vraag mij toch af hoe dit nu zit ? Want nu voor de 2de keer de dag van de echte positieve testen heb ik dus ook echt mijn ei .. Ik lees wel eens dat mensen zeggen o nu moet je gaan klussen vanaaf maar in mijn geval zou ik dus al te laat kunnen zijn toch ?En zo zullen er misschien nog wel meer vrouwen zijn ?

Nou ben ik wel voor de positieve testen, tussendoor en daarna haha gaan knuffelen dus heb mijn ei eigenlijk niet kunnen missen . Nu nog hopen dat het raak is!

Vraag mij dit gewoon af .. Want zo kunnen vrouwen toch alsnog hun eitje missen ? of ben ik nu gewoon gek haha

Deel Deze Pagina