Goedenavond, ik zit al een tijdje enkele topics te volgen, vandaag 9dpo, 5de ronde. Zopas toch weer een testje gewaagd owv lichte steekjes aan de binnenzijde van m'n boobs, algemeen een vreemd gevoel in de onderbuik, stijve bovenbenen en misschien nog een vreemd symptoom: mijn 2 honden zijn de afgelopen dagen super-knuffelachtig naar mij toe anyway... graag jullie mening over mijn (te vroege test liefs
Oh honden kunnen het beste symptoom zijn hoor, mijn kapster had bij de tweede geeneens getest, ze wist het door de reactie van de hond . Maar over je test, ik zie m ook!
Oef! Dan staan die streepjes toch niet op m'n netvlies gebrand gewoon 'rustig' afwachten dus... en vanalles voelen
Ik test maandag opnieuw met een cb early. Die zou gevoeliger moeten zijn dan deze test... afwachten dus bedankt voor de reacties liefs
Goh... zoveel bevestiging had ik niet verwacht hihi... in het echt is de streep thans véél duidelijker! Moeilijk om hier nuchter onder te blijven hoor zeker met mijn 2 knuffelberen... zoals ze de afgelopen dagen op mijn schoot willen kruipen, iedere keer als ik nog maar op de bank ga zitten word ik gesandwichd door m'n loebassen van 30kg
Vandaag ga ik niet testen, morgen ga ik een voorraadje kv-testen inslaan. Dus nieuwe resultaten volgen nog hoor ik probeer er rustig onder te blijven, er kan nog zoveel mislopen. Fingers crossed!!