Beste ik heb vorige week hier iets op de pagina gezet van zwanger ? er hebben er paar gezegd een streep is een streep nu is de vraag ik heb sinds 26/27/28 oktober mijn regels niet gehad nu nog altijd niks al ( 12 dagen overtijd ) wel al testen gedaan die waren positief ? nu doe ik deze week om te kijken en die is dan terug lichter dan de andere en negatief ? maar nog altijd niet ongesteld ? weet er iemand raad ? wel de symptomen van een zwangerschap , ongemakkelijk hoofdpijn , meer eetlust pijnelijke borsten ... bij zoontje was dit ook en toen was ik 8 weken ver mvg
Als de eerste dag van je menstruatie 26 oktober was dan zit je nu pas op dag 19 van de cyclus? Dus ik snap het niet helemaal denk ik. Als ik het verkeerd begrepen heb en je test was eerst positief en nu negatief dan is het denk ik verkeert gegaan. Dan is het wachten tot de miskraam begint. Sorry meid. Vind het ook beetje onduidelijk.
neen je snapt het niet denk ik 26 oktober moet ik ze normaal krijgen ik ben al paar dagen overtijd ! nu was de vraag kan je eerst positief testen en dan een negatief ? bij zoontje was dit ook zo en kijk nu heb een zoontje van 3 jaar
Meestal is dit alleen als je echt al heel ver zwanger bent en je geen hcg meer aanmaakt. Of als je zwanger was maar een (vroege) miskraam hebt gekregen.
Precies wat Miffy zegt... zou morgen een echo aanvragen, dat geeft meer duidelijkheid.. Hij hoort niet opeens minder duidelijk te worden of zelfs negatief, behalve als je te veel HCG aanmaakt ( maar dat is pas na een paar weken, of als je zwangerschap niet goed verloopt) sterkte