Nog steeds niet ongesteld. Vanochtend wel weer wat roze afscheding, maar verder niks... Ik wacht af, morgen nog een testje doen.
Spannend liefjes!! Ik hoop het echt voor je Zelf ben ik nu 7 dagen overtijd. Testen geven lichtjes wat aan en de bloedtest (week terug gedaan) gaf negatief. Nu heb ik veel testostron in mij. Het zou kunnen dat je dan allemaal negatieve testen heb, terwijl je wel zwanger bent. Je moet er dan achter komen via een echo. (Zei een verloskundige) X
Spannend Roosje! hier nog steeds niets. Gisteren wel wat roze afscheiding weer. Gisteravond buikpijn dus dacht nu gaat jet echt beginnen. Maar vanochtend niks meer, ook geen buikpijn. Hen geen testen meer, vanmiddag maar even kopen.
Jeetje! Echt spannend. Ik heb nog 1 test over... wel van Predictor. Mijn moeder had hem gekocht, dus kan het moeilijk terug in haar gezicht gooien. Ik heb al 3 dagen een licht positieve test, ook van predictor. Bloedtest vorige week gedaan en die was negatief. Volgende week maar een echo laten maken Geen bloed geeft moed!
Is je vraag voor mij of voor Roosje? Ik hen nog geen nieuwe gedaan, niet gelukt om er een te kopen vandaag. Morgen kopen en misschien morgenavond testen. Anders vrijdagochtend. Nog steeds niet ongesteld dus, vanmiddag werd het roze wat bruin. Maar nu dus weer niks meer.
Waarom test je met zoveel verschillende testen meid? Je kan het beter bij 1 soort houden zodat je verschillen ziet. Nu heb je niks te vergelijken.