Niemand verteld je over de enorme spanning wat bij zwanger worden/zijn komt kijken. Elke zwangere straalt en ziet er zorgeloos uit, t leek me heerlijk! Nu heb ik het geluk dat ik zeer snel zwanger ben geworden maar knal zowat uit elkaar van onzekerheid en 'wat als'. (Al is het natuurlijk een zeer bijzonder gevoel) Gister positieve testen gehad en de cb gaf zwanger 1-2 aan. Happy!!! Vanmorgen k2v5 gedaan en deze waren lichter. Ik hoop dat het aan de testen lag want ze kwamen beide uit de zelfde verpakking en waren beide licht. Ik stap zo op mijn fiets richting centrum en koop ff paar nieuwe testen, je wilt toch een beetje meer zekerheid! Gelukkig nog niet ongesteld (vandaag nod) Ik hoop dat ik ook snel heerlijk zorgeloos kan gaan genieten en dat de onzekerheid weg ebt. Zooo heerlijk om het ff van je af te kunnen typen. Meer mensen die t zo ervaren?
Oh ja heeeeeeeeeeel herkenbaar! Je maakt jezelf stapelgek! Misschien was je urine minder geconcentreerd waardoor de test een lichter streepje gaf? Een CB heeft best veel HCG nodig en die geeft niet zomaar an dat je zwanger bent hoor Probeer een beetje te genieten! Stressen is ook niet goed voor een zwangerschap!
Zeker heel herkenbaar hoor! Maar zoals hierboven aangegeven een cb digitale heeft toch echt wel wat HCG nodig en geeft niet zomaar zwanger aan. Gefeliciteerd! Ik hoop dat je nog een paar knal testen mag zien. Dat geeft toch een fijn gevoel.
meid ik heb in het begin zoveel testen gedaan! (mijn arme portemetniks) de ene was knal de andere weer veeeel lichter. Het zegt uiteindelijk niet zoveel, na je NOD is een streep een echte streep en de onzeker wordt minder. Daarna ga je je weer druk maken om hele andere dingen Maar je zal gelukkig ook meer momenten vinden om te genieten. Dat je je zorgen maakt is normaal je hormonen gaan nog flink met je aan de haal de komende weken.. na 12/13 weken wordt het allemaal iets beter succes meis! lfs, Dorri