wie herkent dit? onxe zoon was de eerste 4maanden erg lief en rustig..alleen maar slapen en eten..dat was blijkbaar stilte voor de storm. nu huilt hij bijna de hele dag..lijkt wel steeds erger te worden denk nier dat hij medidch niet in orde is..maar wat t wel is?? in de box is niet goed troosten werkt maar voor 5 min..op de grond niet goed.. argghh nu lijkt hij ook zijn schema lekker te gasn omgooien, wortd hij lekker al om 5 uur wakker ipv van 7..dus dan heeft hij natuurlijk om 6uur al honger, ik wil eigelijk zoveel mogelijk t normale svhema aanhouden..dat liep wel lekker opzich.. maar eh wie herkent dit..stopt dit nog!! ben echt.zo blij als t eerste jaar voorbij is..want genieten is er niet echt meer bij..
Is het een paar dagen aan de gang of al veel langer? Als het iets van de laatste week is zou ik zeggen, hij zit even niet zo lekker in zijn vel, maakt een ontwikkeling door, gaat wel weer over. Als het al veel langer duurt lijkt me dat niet normaal en zou ik zeker wel aan iets medisch denken en in ieder geval eens langs de HA gaan om bijvoorbeeld zijn oren te laten nakijken. Maar ik neem aan dat je dat al gedaan hebt als hij al zo lang zoveel huilt. Er zijn zoveel redenen te bedenken....Misschien reageert hij allergisch op de bijvoeding die hij krijgt. Misschien heeft hij honger en wordt hij daarom steeds vroeger wakker, dan helpt het niet als jij krampachtig aan het oude schema blijft vasthouden.