Ik twijfel tussen 3 smartphones. Momenteel heb ik de Samsung S3. Bevalt op zich prima, maar is aan vervanging toe en ik mag verlengen. Ik gebruik hem vooral voor foto's, whatsapp, facebook, zp uiteraard en Google maps enzo. Ik heb de volgende opties: -Samsung S5 -Sony Xperia Z3 -IPhone 5S Welke zouden jullie kiezen en waarom?
zou het zelf bij samsung houden. vaak hoor je dat mensen overgestapt zijn naar de iphone maar er totaal niet mee overweg kunnen en er niet tevreden mee zijn. over het algemeen vind ik de camera op samsung ook veel mooiere foto's maakt dan de iphone. heb nu zelf weer samsung na huawei die me ook erg goed beviel maar vind mijn telefoon veel mooiere foto's maken dan die van mijn broer die een iphone heeft. hij is zelf ook niet erg tevreden over de iphone in het algemeen
Ik heb zelf sinds 2 weken de s5 en ben er heel erg tevreden mee. Hiervoor had ik ook de s3. Hij maakt goede foto's, is snel. Het enige minpunt vind ik dat de batterij relatief snel leeg is. Wil jezelf bij samsung blijven? Ik heb al jaren samsung, een iphone is niks voor mij.
Uit dit rijtje zou ik de samsung s5 nemen. Heb hem zelf en ik vind het een erg fijne telefoon. Als ik nu zelf zou mogen verlengen zou ik de samsung galaxy s6 edge nemen Supermooi
Of.... niet verlengen, maar overstappen op een simonly-abonnement en een toestel kopen van One Plus. Ik heb het ook gedaan en ik ben erg tevreden. Ik betaal echt stukken minden dan met een gewoon abonnement en een "gratis" toestel. Bovendien bevalt het me goed om geen toestel van zo'n groot bedrijf te hebben. Het is echt een goed en mooi apparaat! Anders: blijf bij Samsung. Verreweg de beste camera.
iPhone! sinds ik een iPhone heb wil ik nooit meer terug naar Android. Ik ben er heel tevreden over, en inmiddels is bijna alles in huis van Apple. Is echt ideaal!
Ik zou zelf nooit overstappen van Android naar Apple. Ik vind Apple vreselijk en ook onhandig. Heb destijds een tablet gekocht van Apple en ik heb spijt dat ik geen samsung tablet heb gekocht.
Ik vind Samsung fijn. Wel gaat de batterij snel leeg, maar denk dat dat bij allemaal wel is? S6 edge is prachtig maar die prijs is wat minder mooi. Ben niet van plan zoveel te betalen per maand. Simonly wordt hem niet. Ik blijf bij mijn onbeperkt bellen abonnement, vriend gaat naar simonly daardoor want hij belt dan vaak met mijn telefoon. IPhone twijfel ik over omdat het een hele grote verandering is. Veel vrienden hebben Sony en zijn daar erg tevreden over. Misschien is de Samsung s6 nog een optie.. als het echt de moeite waard is
Als je Samsung gewend bent zou ik daar denk ik bij blijven. Daarbij zou geld voor mij ook een rol spelen. Ik heb 1x een iPhone tussendoor gehad en dat was best fijn. Maar het is altijd wennen een andere telefoon!
Ik zou bij samsung blijven. Zelf heb ik een sony, maar dat is veel minder gebruiksvriendelijk dan samsung vind ik. Ik ga zelf ook een samsung s5 halen omdat ik sony gewoon helemaal niets vindt. En als je nu Samsung hebt en je vindt het prettig zou ik het daar gewoon bij houden, scheelt weer een hoop dingen uitzoeken
Ik vind t heel verassend te lezen dat mensen niet met Apple overweg zouden kunnen/onhandig vinden terwijl t systeem juist heeeel erg eenvoudig is vergeleken met samsung. Maar ik heb verder geen tips 😉 heb zelf een iphone omdat ik t systeem makkelijker vind.
Ik ben overgestapt van de Samsung s3 naar een iPhone 5s En ik ben er heel tevreden over. Wel even wennen als vaste Samsung gebruiker, maar wou erg graag een iPhone proberen. Mooie kwaliteit aan foto's en gewoon makkelijk in gebruik. Ik ben tevreden
Vind je? Ik kan veel makkelijker omgaan met mijn samsung dan met een Iphone. Zitten dingen in die ik zo niet logisch vind... Misschien is het ook maar net wat je gewend bent
Ik zou idd voor de sony gaan. Ik heb nu de xperia z en ga straks verlengen en kies voor de z3. Mijn moeder heeft de samsung s5, maar ik vind het 3x niks. Veel te licht, voelt niet stevig en de foto's zijn echt niet mooier dan van mijn z. Ook vind ik de samsung erg traag, maar dat kan ook aan mijn moeder liggen die van alles opslaat en niet afsluit
Ik heb ook altijd een Samsung gehad, maar toen overgestapt naar IPhone (5C). Was erg wennen in het begin maar heb er nog geen moment spijt van gehad en zou nu nooit meer terug gaan naar android. Ik vind IOS juist erg logisch qua menu en had meer moeite met Android. Nu sinds een week een iPhone 6 (gold) en helemaal in m'n nopjes