Ohh butterfly.. dat is super spannend dan! Was het echt doorzichtig? Pimkey, vervelend dat je nog niet beter bent. Ziekmelden doe ik ook niet snel. Ik zou niet weten of buikgriep je kansen verpest..Kan me wel voorstellen dat het nou niet echt ***bevorderend werkt. Is even afwachten dan! Zal voor je duimen!!
Haha nee DAAR moet ik nu zeker niet aan denken hahahahaha. Gelukkig zit ik al op het wachtbankje dus we hoeven niet meer in actie te komen. Het zij voor de lol. Maar goed wat ik al zei... Nu even niet haha Hoe is het met jou Lily?
Dat scheelt dan!! Haha... Kan het me goed voorstellen. Hier gaat het (naar omstandigheden) goed. Mijn dopje van vorige week is wel over. Zit nu op dag 6 van nieuwe cyclus. We zullen zien wat het wordt... Wanneer is je Nod pimkey?
Gelukkig meis, een dip kan je goed in z'n greep hebben. En met dag 6 naderen de feestdagen Nieuwe frisse kansen! Ehm m'n Nod is later dan m'n banner zou vermoeden, volgens ff was m'n eisprong pas op dag 17. Hij gaat bij mij uit van een LF van 13 dagen, dus een cyclus van 30 dagen ipv 28. Dan zou het nog 7 dagen wachten zijn, vrijdag 22 februari. Haha moet nog zien dat ik zo veel geduld heb met testen. Vorige keer heb ik op 10 dpo (ongeveer) getest. Nega natuurlijk! Vrees voor deze ronde hetzelfde nu ik ziek ben. Liefs Pimkey
Ja vind dat ook het moeilijkste. Voor eisprong gaat razendsnel maar daarna... Die 14 dagen wachten op ongi.. !! Die testen zijn ook veel te gemakkelijk te verkrijgen hihi.. 22 februari, nog precies 7 dagen! Ik duim voor je, maar dat zal niet de doorslag geven. Dit weekend nog uitzieken of heb je nog plannen gemaakt?
Is er tussen alle Grunningers, een Noord-Hollandse en Drentse nog plek voor een Friezin? Ben 27 jaar en gaan voor een 2e wondertje
Goedenavond dames! @ Lily, ik heb het nog bij beide momenten. Eerst wachten op de feestdagen en daarna weer op nod. Als ik dan eenmaal ongesteld ben dan moet het ook maar meteen weer klaar zijn haha. Plannen voor t weekend, m'n mannen zijn morgen beide jarig. Haha maar we vieren het bescheiden hoor, m'n ouders komen logeren. M'n broer waarschijnlijk ook. Dus gewoon wat familie over de vloer dit weekend. Hoop dat ik t een beetje volhoud, ben nog steeds niet zo best. Dat zijn meteen ook alle plannen... En jij? Nog leuke dingen op het programma staan? @Baukje, Welkom! Leuk dat je mee wilt kletsen met ons!! Hopelijk mag het snel raak zijn! We houden het er hier maar op dat 2013 ons jaar wordt! Liefs Pimkey
Hoi baukje, welkom! Aan je banner te zien heb je een...zoon? @ pimkey,alvast gefeliciteerd met je mannen! Gezellig met de familie, dat is het allerbelangrijkste. Genoeg helpende handen...dus maak het niet te gek! Denk goed om jezelf. Hier home alone dit weekend. Manlief moet werken beide dagen dus heb geen plannen. Denk even lekker het bos in met de hond, maar verder niet.
hey ladies hoesy hier?? @baukje welkom altijd gesjellie meer mensen @pimkey meis jammer dat je nog zo ziek bent... ik ga je alvast van harte wensen met de beide mannen!! en hoop voor je dat het ivm ziek zijn je een beetje goed af gaat had je mail net gelezen.... Can't wait gaat vast super gezellig wordenvolgende week @ je test datum ... dan is mijn eisprong.....een goed teken???? @butterfly..... hoop voor je in die zin op goed nieuws...uiteraard voor de andere dames ook @ lilly kan ook leuk zijn home alone @hier weinig te beleven alleen net ff na oud collega van me geweest....ff gezellig bij gekletst was echt ff soort van ontspannen voor me na de ellenlange week ..... wou gewoon niet voorbij gaan.... verder voor het weekend hier geen plannen , denk huis ff grondig aanpakken en misschien ff na kinderboerderij mits het weer toelaat...
Ik heb inderdaad een zoon, een echte peuter: ik ben bijna 2, dus ik zeg NEE! Gaan jullie voor een eerste of een tweede kindje? Verder werk ik in een ziekenhuis op het lab. Dus kom veel net zwangere dames tegen wat soms wel een steekje geeft Niet dat ik het ze niet gun hoor maar wil zelf ook. Ach wat zit ik te klagen, dit is ronde 1. Ben wel heel nieuwsgierig. Heb volgens mij een laat ei gehad dus ik ga uit dat mijn NOD de 24ste is.
@baukje leuk ook een zoontje... ik heb ook een zoontje (deylano) en is nu 26 maand.... en idd ja 2=nee... soms haha wij zijn op dit moment bezig voor een 2e , inmiddels de 8e ronde al ... schiet helaas niet op Waar uit Friesland kom je als ik vragen mag?
@dmj hoe lang duurde het voordat je zwanger raakte van Deylano? Op zich moet je het natuurlijk minimaal een jaar de kans geven maar als ik in de 8e ronde zou belanden zou ik ook erg ongeduldig worden. Nu heb ik al niet zo heel veel geduld Bij mijn zoon was het in de 2e ronde raak. Hopelijk duurt de volgende ook niet zolang. Ik woon in een dorp vlakbij Dokkum. Verder treed ik niet in details als jullie het niet heel erg vinden. Jij in Groningen?
@baukje bij me zoontje was het de 3e ronde al raak... hebben vorig jaar juli een mk gehad en heb waarschijnlijk laatste ronde ook een vmk gehad....maar is helaas niet anders... @waar je woont....maak nie uit hoor dat je niet helemaal in detail wil gaan ik kom zelf uit winschoten....weet niet of je dat kent.? xx
Goedemorgen dames! @pimkey; heb je al een restje gewaagd? @ butterfly; en jij? Wat zijn de plannen voor vandaag?
hey ladies wat is het stilletjes hier ja!! hier gaat goed ...vanmorgen me goed vermaaktof niet pimkey hihi Verder jullie nog iets beleefd???
Heeey dames! Sorry voor de radiostilte. Eerst ziek, daarna op t werk. Uiteraard een bult werk wat op me lag te wachten. Hoop dat ik dinsdagavond denk: phoe ben weer bij haha. Zou wel wat rust geven. Ben ook nog niet 100% de oude, alleen weet ik nu waarom... Gister was echt super leuk in ballorig. Gezellig met DMJ kletsen en de jongens vangen. Ik vond het een supergeslaagde ochtend, lekker patatjes gegeten. DMJ ik vind je een super lieve en leuke meid! En Deylano is een lekker ding, schattig mannetje!! We gaan gauw weer op pad! Vanmorgen eindelijk getest... Na een idiote actie op 9 dpo durfde ik niet meer. Had mezelf dus voorgenomen pas een dag na m'n nod te testen. Dus vanmorgen om 6 uur was het zo ver: IK BEN ZWANGER!!!! Clearblue gaf aan: zwanger 1-2. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Heb best wel krampjes steeds. Was gisteren ook nog helemaal overtuigd ongesteld te worden, hè DMJ? Vandaag nog maar ff Chillen, heb een drukke week voor de boeg. Hebben jullie nog leuke plannen? Of al iets leuks gedaan? Ik wil misschien vanmiddag nog ff naar de kinderboerderij. Liefs Pimkey
@pimkey gefe meis.... het is je gegunt ik vond het ook super gesjellie vind jou ook een superlieve meid...en zeker gaan we snel weer doen!