Lily ik zie nu pas je vorige bericht... Had niet getest ik wacht gewoon steeds me ongie af ipv ver van tevoren testen en me dingen inbeeldend haha, weet dat ik dan gewoon gek wordt... Bij jou ook niks? Wat is je volgende nod dan?
heej butterfly, balen zeg! Ik ben ook geen vroege tester hoor. Mijn Nod was 10 februari, volgende is 13 maart. Mijn vruchtbare dagen komen eraan..
Oehhh klustijd!!! Veel plezier en is idd beter (vind ik) dat je pas test wanneer het de tijd is ipv veel te vroeg.. Je maakt alleen jezelf gek! Dus doe je goed meid!! Have fun with klustijd x
hey meiden hier net de eisprong ...pff pijnlijke steken al dus langzaamaan weer gaan aftellen NOD is als ik het goed heb 8 maart..!
Heey dames, Bedankt voor jullie lieve felicitaties!! Ben super blij, maar vind t ook nog spannend. @lily en DMJ, zet hem op dames @butterflyooo, gelukkig heb je de 'vlaggetjesweek' achter de rug meis, frisse moed houden! Nog bij de radio spannende dingen beleefd? Hebben jullie nog iets leuks gedaan? Ben met die sneeuw niet meer naar de kinderboerderij geweest. Leek me zo niet zo veel aan. Vanavond gaan we lekker naar de Chinees! Verder vind ik het allemaal onwerkelijk en probeer ik te wennen aan t idee. Ik heb m'n ouders gebeld en het verteld. Die waren ook voorzichtig blij! Maar moet van m'n vader 'desnoods m'n mond dichtnaaien, maar NU afvallen' ( decemberkilo's/wintervacht verliezen ) ivm suiker de vorige keer... Liefs
@pimkey wat spannend zeg! Ben super blij voor je! Tuurlijk blijft t even spannend maar positief blijven t komt goed!! @ Lily & dmj go girls!!
Ja ben ook positief hoor, vind het heel erg gaaf. Kennelijk was het toch geen griep afgelopen weken. Ik voel me zooooo moe echtheid normaal. Alsof ik 90 jaar ben. Hahahaha gelukkig ben ik dat nog niet
Goedenavond dames, Hoe is het bij jullie? Bij mij alles goed, voel me eigenlijk prima. Vandaag gewoon lekker hard gewerkt en veel gedaan. Ga morgen de huisarts bellen voor de doorverwijzing naar de gynaecoloog. Ben benieuwd hoe alles loopt. Mijn kleine mannetje had zondag ineens bultjes in z'n oog, echt op het wit. Heel raar. De oogjes waren al wat rood en bloederig door een ontsteking die ze allemaal op de crèche hebben, maar dit is wel heel extreem... Zondag de huisartsenpost nog gebeld, maar het was allemaal niet zo ernstig. Ik moest maar naar de HA gaan morgen (vandaag). Daar is m'n man dus vandaag geweest, zwaar ontstoken oogjes en nu een soort zalf en druppels mee. Hij heeft meteen het grote nieuws maar bekend gemaakt. De huisarts moest wel lachen, en dan komt u hierheen meneer? Uw vrouw was in dit geval wel handiger... Maar ze feliciteerde hem hartelijk. Haha leuke dingen, nu moet alles maar goed gaan. Liefs Pimkey
Haha pimkey, mannen! Hij was dus wel heel blij met het nieuws!! Hier gaat het redelijk. Op advies van bedrijfsarts twee weken pauze. Dus even niet reïntegreren maar relaxen en nieuwe energie opdoen.
Hoi Lily, Dat is een prettig advies Lukt het je om daar aan toe te geven? Gewoon echt even je hoofd vrij maken? Heb je nog leuke dingen gepland of doe je ECHT even niets? Dat is ook wel eens lekker, even niks, we moeten al zo veel... Ik ga morgen bloedprikken ivm suiker. Doorverwijzing naar de gynaecoloog is binnen, ik krijg binnen 10 dagen de oproep thuis gestuurd. Dus wanneer ik moet komen is maar de vraag! Verder vandaag weer een lange dag op t werk. Vroeg weg, laat thuis as usual en lekker druk. Liefs Pimkey
@pimkey, hoop dat je uitslag goed is. Dat maakt de start een heel stuk prettiger. Eigenlijk doe ik bar-weinig, maar de dagen gaan heel snel. Hebben wel weekendje weg geboekt. Lekker viphuisje met sauna in centerparcs. Hond gaat lekker niet mee dus even helemaal niets moeten. Ben wel veel in beweging, schijnt goed te zijn. Maandag fitness, dinsdag uur met hond gewandeld, vanavond paardrijden...
Heey dames, Heb vanmorgen een MK gehad. De test van CB was ook negatief. Bloedonderzoek was dus niet meer nodig. Liefs Pimkey
Dank jullie wel lieverds! Het is niet anders... Het voelt alleen zo naar, ben heel erg in de wolken geweest. Maar manlief is thuis gebleven tot net en gaat nu pas werken, de lieve schat. Het ging heel vreemd, ik was opgemaakt en klaar om bloed te prikken. Nog ff plassen en toen zag ik het al... Dit is mis. Dus ik m'n HA gebeld, 20 minuten in de wacht. Tja kunnen zij ook niks aan doen, maar dat is de samenloop van omstandigheden die je dan altijd treft. De assistente probeerde me nog moed in te praten, maar ja die temperatuurdaling hè? Dat gaf voor mij al een signaal af en dan helderrood bloed in behoorlijke hoeveelheden. De huisarts belt me vanmiddag om 14 uur nog om de opties door te nemen. Maar ik dacht, doe nog ff een cb test, had toch liggen. En die was na ellenlang wachten (2 minuten ) negatief. Tsjaa ik hoor wel wat zij nog zegt. Laat t jullie nog wel weten. Heb net flink lopen balen, maar we gaan er maar weer gewoon voor! Het zal wel geen goed vruchtje zijn geweest ofzo. Wat moet je anders? @lily, jaa bewegen geeft je hoofd kans te ordenen. En door een hormoon wat geactiveerd word raak je het gehaaste gevoel kwijt. Groot gelijk meis, lekker bezig zijn, leuke dingen doen. Zo'n huisje is een goed idee, lekker luxe en niks moeten. Kom je even helemaal aan jezelf en elkaar toe! Leuk! En lekker van gaan genieten! Wanneer gaan jullie? Zat zelf ook te denken om even een weekje op zonvakantie te gaan met z'n drieën. Ook leuk voor t kleintje, die is gek op water en zwemmen haha. Liefs Pimkey
Meid, wat heb jij een schat van een man! Dat hoor je ook wel eens anders... Wij gaan komend weekend... Ben net bij Cesar therapeut geweest, heb ontspanningsoefeningen gekregen. Ben benieuwd of dat helpt. Goed idee van je! Even lekker er tussenuit met z'n drieën. Even je hoofd leeg en tijd voor je mannetjes. Dan kun je weer met frisse moed verder.
Heey dames, wat een stilte hier! Lily lekker een weekendje weg! Hier op zoek naar een vakantie of zo, even weg lijkt me heerlijk. Hebben jullie nog iets op de agenda voor dit weekend? Liefs Pimkey
Haa dames, Lily hoe was je weekend? En bij de anderen? Hebben we nog goed nieuws? Verstreken nod? Hier is alles rustig. Ik heb vandaag ter afsluiting van alles nog een afspraak gehad bij de HA en aansluitend bloedonderzoek. Vrijdag de uitslag. Liefs Pimkey