Hoihoi!! Het weekend was heeeeeerlijk. Echt van genoten! Jij al wat kunnen vinden pimkey? Ik zit momenteel op het wachtbankje. Weet mijn Nod niet precies, ga uit van 17 maart. Duurt dus nog een weekje. Hoe voel jij je verder pimkey ? @dmj&butterfly, hoe is het met jullie?
Heey Lily, Dat is goed om te horen!! Lekker buiten geweest? Het was prachtig weer iig. Wij gaan een weekje naar m'n vriend z'n ouders. In zijn land van herkomst, geen echte vakantie maar wel erg leuk en goed. Zij kunnen ivm niet krijgen visum niet naar ons komen en zien onze zoon derhalve erg weinig. M'n schoonmoeder is dus erg blij haha. En wij ook, je mist de familie wel op zo'n afstand. Ik voel me verder prima, morgen nog uitslag van het bloedonderzoek en we gaan gewoon verder! Positief blijven hè? 17 maart is nog even wachten. Maar de tijd gaat snel genoeg!! Hoe gaat het met de andere dames? Liefs Pimkey
Hoi meiden hoe is het hier? Sorry heb het best druk gehad! Maar ben er weer! DMJ: wat spannend zeg! Wanneer ga je weer testen? Wanneer had je een test gedaan? Vanmorgen? PIMKEY: Wanneer ga je lekker een weekje weg? heerlijk zeg ff er tussenuit! Hoe gaat het verder met je? LILLY: Wanneer denk je dat ongeveer je NOD is? En heb je je eitje gevoeld? Hoe voelt t nou een beetje? Ik heb het echt nog nooit gevoeld en ik hoor steeds meer dat vrouwen het voelen! MYSELF: Als ik alles goed heb berekend zit ik nu in de buurt van mijn eisprong, ik weet het natuurlijk niet zeker, maar zit nu op dag14, ik gebruik geen ovu testen meer omdat die me alleen maar onzeker maken en ik steeds geen tijd heb om te testen ofzo (rond dezelfde tijd) en ik hou van veel drinken (water) dus kan niet zo goed zo lang zonder drinken. Ook moet ik vaak plassen dus dat lukt allemaal niet zo haha. Heel erg is het niet maar ml en ik klussen of elke dag of slaan soms een dag over. Toch vraag ik me af.. hoe vaak komt het voor dat je geen ei hebt? Nou heb ik jullie weer verveeld met mijn vragen haha ik hoop op antwoord! LFS
hmmm dmj, dat is nog even spannend dan! @pimkey, waren je uitslagen goed? Wat heerlijk dat je naar de familie gaat. Toch leuk voor de kleine om opa en oma te zien! @butterfly, mijn nod schat ik op 14/15 maart. Bij eisprong heb ik een ontzettende steek in mijn onderbuik. Net alsof er iets knapt ofzo. Zeg maar zoals miltsteek maar dan in mijn onderbuik. Geen idee butterfly hoevaakhet voorkomt dat je geen ei zult hebben.... veel klusplezier iig!!!
hey ladies einde verhaal voor mij deze ronde, vanmorgen met hevige pijnen toch ongi geworden... dinsdag naar huisarts ik sta er nu op om door een gyn me te laten onderzoeken....het schiet gewoon niet op zo... ben bang dat er meer aan de hand is..... kan er wel om janken...
Dames, Gezien de omstandigheden vind ik het moeilijk dit berichtje te plaatsen, maar kan het niet verbergen....
van harte meis!!! hopen op een plakker @hier gister ha geweest , word alsnog deze week nog naar ziekenhuis,,, waarschijnlijk toch meer aan de hand... bleek afgelopen ronde wel vmk te zijn aan gezien het vele bloedverlies! en blijk een te hoge bloeddruk te hebben 147 om 96!!!
Haa dames! Lily!!!!! Fantastisch meid!!!!!! Gefeliciteerd hoor, natuurlijk moet je positief nieuws delen. Jij was tenslotte ook al tijden bezig en eindelijke heb je waar je naar verlangde. Het geeft mij hoop op een goede afloop. En daarbij komt, ik kan prima blij zijn voor anderen. Vind het super leuk voor je! Hoe voel je je? Heb je kwalen of is het te overzien? @butterflyooo, hoe is het meis? Nog leuke dingen meegemaakt op de radio? @dmj, meis, wat een geklooi toch steeds heb jij! Hoop dat het binnenkort toch een keer beter gaat! Dit is niet normaal! Ik blijf je steunen hoor!! X @hier, alles is weer rustig. Kreeg maandag de uitslag van het bloed. Alles is goed, hcg was weer nihil. Op dit moment sta ik voor de eisprong. Voel wel wat pijn wat lijkt op ovu pijn. Maar nog geen positieve ovulatie test. Gezien de 'andere te observeren signalen' denk ik morgen of overmorgen eisprong. Weer frisse moed dames!! Hoop dat het goed komt!! X en liefs Pimkey
Joepie! Positieve ovulatie test! Beetje overdreven, maar ben wel enigszins opgelucht dat alles weer normaal lijkt te werken... Nog ff de temperatuurstijging afwachten... Spannend vind ik! Liefs Pimkey
hey meiden wat een doodse stilte is het hier! morgen mag ik eindelijk naar de gyn! ben erg benieuwd en heb een vermoeden dat het dit keer raak is , moest vanmiddag hoesten en had echt enorme pijn aan me banden ,,, dus we zullen zien!
Hoihoi! Inderdaad stil hier! Ben zelf schuldig Fijn dat je morgen afspraak hebt. Zal voor je duimen op een positief! @hier: misselijk, misselijk, misselijk. Weet niet waar ik het zoeken moet. Jullie nog tips? Eten helpt niet, niet eten ook niet. Hebben we nog plannen met Pasen?
Hoi meisjes!! Hier ook schuldig! Zo druk! Hoe is het met jullie? En jullie status? Ik weet niet of jullie t al gezien hebben maar ik ben zwanger nu 5 weekjes en hopen dat mijn beebje blijft plakken! Over 5 weken de eerste echo! Hoe gaat het met jullie? Lfs
Dat wist ik niet butterfly!! Gefeliciteerd. Ik ben morgen precies 6 weken. Hoe voel jij je? Hier dinsdag intake bij vk en 26 eerste echo.
Ik voel me eigenlijk hartstikke goed! Wel sneller moe, pijnlijke borsten en veel eten maar nog niet misselijk.. Komt vaak wat later hoorde ik maar van mij mag t ook zo blijven en jij? Weekje later! X
Fijn dat jij je zo goed voelt. Hopelijk blijft dat zo! Voelde me vorige week super, maar nu...alles is een opgave!! Moe, ontzettend misselijk echt niet normaal en werd vannacht paar keer wakker van borsten.. Vannacht maar strakke top aan. Maar hè! Ik ben zwanger!! Daar heb ik alles voor over. Doe je ook mee met Mvm?