@meiden toppie ik hoop dat wij ook (pimkey en ik) snel mogen volgen vandaag gyn , heb wel vage klachten allemaal dus wie weet ga sowieso vragen voor een bloedtest meestal daarin kunnen ze al zien of je zwanger bent of niet , @lilly vervelend dat misselijkheid, heb gehoord dat gewoon crackers daarbij kunnen helpen ,, en anders even de verloskundige vragen of ha als ik teurg ben van gyn horen jullie van me!
hey meiden alles ging goed en is goed volgende week me nod ff afwachten word ik wel weer ongi dan gaan ze mijn cyclus in de gaten houden om te kijken of de eisprong goed gaat enzo
Heey dames, Ik zit in Libanon, maar toch ff een berichtje. Heb vanmorgen getest en kreeg 2-3 weken zwanger in beeld! Goed nieuws, maar behalve blijdschap bekruipt me ook de angst dat ik weer zo'n horror ochtend krijg.. Butterflyooo, jij nog van harte meis! Had niet gezien/gelezen dat je zwanger bent! Ik duim m'n duimen blauw voor DMJ! Woensdag ben ik weer in Nederland en zal hier vanaf donderdag weer dagelijks te vinden zijn en lekker meeschrijven. Durf m'n banner pas later aan te passen. Ff kijken of alles zo blijft! X en liefs Pimkey
@dmj: zal mijn duimen voor je draaien! Wel fijn dat je anders een beetje hulp gaat krijgen. Geeft de burger weer moed, toch? @pimkey, hele voorzichtige gefeliciteerd! Kan me je terughoudendheid goed voorstellen. Zal voor je duimen voor een echte plakkert! Fijne vakantie! Zou wel geweldig zijn, alle 4 zwanger! Spannend!!!!
Wauw Pimkey gefeliciteerd !! Wat goed zeg! Meisjes.. Ben even kwijt voor de hoeveelste kind jullie gaan.. Dit wordt mijn eerste, vind t allemaal erg spannend. Maar zijn jullie niet ontzettend onzeker dat t misschien mis loopt? Ik ben alleen snel moe, eet veel, pijnlijke borsten en stemmingswisselingen, en ik vergeet heeel veel! Maar echt een gevoel van misselijkheid of in me buik iets ofzo heb ik niet. Heb pas met 10 wkn eerste echo en ga er natuurlijk van uit dat t goed is maar ik ben zo onzeker/bang.. Jullie?
Butterfly, ik herken het wel hoor! Het belangrijkste is vertrouwen te hebben in je lijf. Bovendien vertelde mijn huisarts dat je zelf niet kunt doen aan het krijgen van een mk. Je lichaam geeft aan dat het eitje niet oké is en verstoot het dan, er had geen gezond kindje uit kunnen komen. Door er zo tegenaan te kijken snap ik het wel wat beter. Dat zegt natuurlijk niets over hoe ontzettend *** het is als het gebeurt. Ik heb mijn echo op precies 11 weken. Laat, maar er is geen reden om eerder te gaan. Heb vertrouwen in je lijf! Je kunt er zelf niets aan veranderen. Misselijkheid bereikt een hoogtepunt in de 8e/9e week. Je kunt er dan nog last van krijgen, maar misschien hoor je bij de groep dir niet misselijk wordt. Fijn toch! De mate van je kwaaltjes heeft niets te maken met een goede zwangerschap.
@pimkey toppie meis! snap je bezorgtheid! thnx voor het duimen meiden hoop echt dat het voor mij ook snel raak mag zijn dan is het geen zwanger worden clubje meer maar een zwangerclubje fijne paasdagen meiden!
hey dames het is weer lekker rustig hier denk stuur even een berichtje vanmorgen getest , nog omowit maar kan nog alle kanten op natuurlijk ,, Verder slecht nieuws gehad van familie uit brabant , me oom is plotseling overleden ,lag in ziekenhuis met een longontsteking en heeft daarboven op een infectie op gelopen in ziekenhuis , wat hem uiteindelijk fataal is geworden . dus al met al een zware k*t dag verder zelf ha geweest heb zelf een lichte longonsteking dus zit zelf weer heerlijk aan de prednisolon , manlief en zoon allebei ook doodziek en koorts....gaat lekker dus
Ohw dmj dat klinkt allemaal niet zo best.. Lijkt me ff zwaar voor je ! Hopelijk kom je er snel doorheen! Sterkte en veel liefs!
@meiden dankjewel zal goed voormezelf zorgen , aleen heb helaas nu de grote zorg aan de beide mannen allebei hoge koorts en deylano wil niet eten/drinken en slapen wacht nu op telefoontje dat ik weer naar ha kan met hem .... had gister 39,6 zetpil gehad en is niets gezakt...
Och meid wat vervelend voor je kleine man! Ben je nog bij de HA geweest? Wat zij hij? Hoop dat het snel beter gaat!
@Dmj: hoe gaat het nu met De mannen? Vanmorgen met me zus naar haar 16wkn echo geweest! Jaja ik ben tegelijk zwanger met mijn zus, we schelen tien weken! Erg leuk en ik krijg een neefje !! Hier begint sinds gisteren de misselijkheid, ik ben morgen 6 weken. Ik vind t super lief wat er gezegd werd.. Maar ik ben nog steeds heel onzeker! Hopelijk hoeft dat niet' Hoe gaat het met de rest van jullie meiden?
Heeey dames, Ik ben er weer hoor... Heerlijk weekje er tussen uit! Prachtig weer gehad, dan valt nl wel wat tegen. Haha je kunt niet alles hebben hè? @ dmj, sterkte lieverd! Veel toestanden weer in een weekje. Ik hoop echt dat je snel in rustiger vaarwater komt! Hoop houden voor deze ronde! Hopelijk zijn je mannen snel weer de oude!! @ butterflyooo en lily156, hoe gaat het met jullie? Startende misselijkheid lees ik? Zijn jullie ook zo angstig? Ik rende ieder uur naar t toilet... Bang om alsnog duivels te zien! Maar gelukkig nog niks... Morgen naar de HA voor de doorverwijzing. Liefs Pimkey
Hej Pimkey ik ben super angstig ,, had nooit verwacht dat ik dit zou hebben, maar ik ben zo bang voor een miskraam ! Waarom weet ik niet! Hopelijk is die angst snel weg! Hoe ga jij ermee om? Hoe ver ben je nu? Lekker dat je ff weg bent geweest! Hier is t idd niet lekker bah @dmj hopelijk zijn je mannen alweer beter?!? @lilly how are you?
hey meiden deylano is inmiddels gelukkig opgeknapt eet en drinkt weer en zijn koorts was vanmorgen ineens spontaan verdwenen man lief is nog wel doodziek heeft nog hoge koorts maar komt vast wel goed vanmorgen hier wel getest was niks te vinden , misschien morgen nog keertje testen en anders ongi afwachten!
hoi dames! Sorry, al een tijdje niet gereageerd. Zijn lekker 5 dagen naar Barcelona geweest. We hebben echt heel veel gelopen en alles wel gezien. Sagrada Familia (de kerk die nooit af komt), Parc Guell (is van Gaudi met allemaal mozaïek), camp Nou (FC Barcelona stadion), Olympische stadion etc etc. Lekker uit eten geweest. Heerlijk zonnetje gehad. super!! Ik heb een heel klein beetje zon kunnen meenemen in mijn koffer. Ik hoop dat jullie dat gemerkt hebben. Hier erg onzeker momenteel. Volgende week mijn eerste echo. Ben dan als het goed is 10 weken. Ben zo bang dat het hartje niet klopt! Er is geen enkele aanleiding voor maar toch.. wordt een moeilijke week denk ik. Vandaag kreeg ik mailtje van collega die vertelde dat ze zwanger is, wilde eigenlijk terugmailen 'IK OOK!!!' maar wacht er toch nog maar even mee. Zwanger zijn voelt anders dan ik had gehoopt. Ben ontzettende piepert geworden met eten. Lust niets, heb nergens zin in. Zelfs geen chocolade of koekjes. Avondeten kan ik steeds niet bedenken wat het zal moeten zijn, kortom drama! Hoop dat dat snel over zal gaan. Mijn moeder vroeg vorige week hoe zeker ik ben van mijn weken zwangerschap. Ik heb een megabuik voor mijn doen. Ze dacht dat het weleens langer kon zijn, maar dat kan niet. Misschien is het er wel meer dan 1 geinde ik.... eerst maar eens vrijdag afwachten. Hoe is het met jullie?
hey meiden tijdje stil geweest , verjaardag van mezelf gehad enzo...en helaas 4 april weer ongi geworden.. maar hopelijk ziet het er nu beter uit! heb gister en vanmorgen getest en er was zowaar een lichte 2e streepje te zien! hierbij de foto graag jullie mening!