Nou ik had al een echo gehad twee weken terug dus ik had al een goed gevoel erover, maar nu zat er echt een mooie vorm in en dat was echt speciaal! Hoe gaat het met jou? En wat is er nou met dmj? Hoe was t bij de dokter? Echo gehad?
Hey! Met mij gaat het goed, tel de dagen tot de 12 weken. Ik heb met 12 weken weer een echo. En met 13 weken de combinatietest echo en een vroege 20 weken echo. De 20 weken echo krijg ik met 20 weken nog een keer. Maar tot nu toe mag ik niet klagen! Alleen beetje maagzuur en snel moe. Heb jij veel last? DMJ is weer thuis! Ze zal zo denk ik zelf wel schrijven hoe het in het ziekenhuis was. Liefs Pimkey
Oh je hebt ook al een echo gehad? Hoe vond je t? Ik mag eigenlijk niet klagen, geen last van de kwalen tot een paar dagen terug.. Ik doe geen combinatie test. En ik mag met 15+3 voor de geslachtsbepaling en idd dan een 20 weken echo! Zijn jij en dmj vriendinnen? Of via zw pagina? Wel leuk! Ben erg benieuwd naar haar verhaal! Lfs
hey meiden na het zh geweest alles was verder goed , maakte me gewoon te druk omdat ik erg bang ben dat het mis gaat , morgen mag ik me gyn bellen om eerder afspraak te maken om voor mezelf rust te krijgen , verder moet ik het ook rustig aan doen en ja pimkey en ik zijn goeie vriendinnen geworden dankzij zp of niet pimkey
Gelukkig! Maakte me al een beetje zorgen! En ik weet wat je bedoeld met dat zorgen maken, jeetje wat vreselijk, ik heb dat gehad tot me eerste echo! En jeetje wat een naar gevoel, je maakt jezelf helemaal gek. Gelukkig werkt je omgeving mee! Ben benieuwd wanneer je mag! Wat super leuk dat jullie zo vriendinnen zijn geworden! Is toch speciaal?!!
dat laat ik jullie morgen wel weten wanneer ik heen mag en ja super leuk dat pimkey en ik via hier vriendinnen zijn geworden ,, moet heel eerlijk zijn zij is de 1e vriendin die ik ooit heb gehad die begrijpt hoe ik me voel enzo ,,, dus best speciaal dat je dan iemand via hier tegen het lijf loopt bij wijze van ,,!
Heey dames! DMJ, wat lief meis!! Knuf! Wat schrijf je dat weer mooi. Jij bent ook een hele waardevolle vriendin voor mij! Gelukkig is alles goed met je, nu nog snel een echo en je kunt gaan genieten meis! Ik was wel blij met de eerste echo, 6 mei. Weer een bijzonder moment. De eerste ontmoeting met je kleintje... Liefs Pimkey
Ik ga maar weer eens slapen. Morgen gaat de wekker weer om 5.30 uur. Altijd ff wennen na een weekend... Zeker nu na al die feestdagen gaat aankomende week me niet meevallen! Heb een erg drukke dag! Slaap lekker dames! Liefs Pimkey
Veel plezier morgen dmj!! En Pimkey was je nog bezorgd of heb je kunnen genieten? Nog twee dagen en dan zit je op de magische 12 weken!! Lilly hoe voel jij je?
Whoehoe DMJ! Gefeliciteerd meis! Hier nog ff nerveus, morgen 12 weken en een echo. Ik beloof dat ik daarna stop met druk maken hahahahaha. Tenminste als alles goed blijkt. Hoe is het met jullie butterflyooo en Lily? Al een leuke reacties op je zwangerschap? Ik heb privé de meesten al ingelicht en m'n manager. Als morgen alles goed blijkt licht ik m'n collega's en eigen groep donderdag in. Ook maar weer gedaan dan Liefs Pimkey
Super dmj! Kun jij vanaf morgen ook eindelijk genieten, pimkey! Wel doen hoor! Hier alles goed. Morgen 14 weken en krijg al een buikje! (hmmm) Nogsteeds geen gram aangekomen. Vrijdag weer naar de vk. Gelukkig niet meer misselijk en ook vermoeidheid neemt af. Afgelopen donderdag mijn leidinggevende verteld dus iedereen mag het nu weten!!
Mooie foto hoor DMJ! Ja ik beloof het haha. Lekker he als iedereen het weet. Ik zit nu steeds van Ehm wat doe ik aan. Heb maar los vallende blouses aan enzo. Maar daar ben ik bijna vanaf! Zitten jullie thuis ook al zo te gissen wat het wordt? Liefs Pimkey
Was ook het eerste wat ik tegen mijn leidinggevende zei .... Pfff kan ik eindelijk weer een jurkje aan Ik heb vanaf begin al gevoel dat wij een jongetje krijgen... We willen het alleen niet zeker weten. Willen jullie weten wat het geslacht van je kindje is?
Haaa dames, Weer ff een berichtje! Wij willen graag weten wat het wordt uit praktisch oogpunt. Met name omdat ik wil weten hoe en wat met het kamertje. Bij 12 weken dachten we een piemeltje gezien te hebben. Maar ja dat kan op die termijn nog amper duidelijk zijn en ook bijv. De navelstreng. Dat was best grappig dacht zelf eerst een meisje en nu heerst de twijfel hahahahaha Vandaag nekplooimeting en vroege 20 weken echo. Maar ze wilde er niet naar kijken helaas... Ze vond het veel te vroeg. Ik heb maar een pretecho geboekt op 18 juni! Gelukkig was de uitslag prima! Dat geeft in ieder geval een lekker gevoel!! Het maakt ook eigenlijk niks uit, als het maar een gezond kindje mag worden. Hoe gaat het met jullie??? Liefs Pimkey