Wie uit Noord Nederland ook bezig voor een kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pimkey, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    dat is snel met 15 week!
    ik wil ook hahahaha maar ja moet ik nog ff paar weekjes wachten hahahahah

hier gaat redelijk de misselijkheid en moeheid heeft volgens mij nu echt een toppunt bereikt ,,, hoop echt dat het nu af gaat zwakken

maar gefe leuk joh een jongen :D

2. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

24 jan 2013
    180
    0
    0
    Ja erg he, die moeheid! Bij mij gaat het net pas wat minder worden! Ja je mag tegenwoordig tussen de 15&16 al! Moet je wel €35 betalen, maar dat maakt mij natuurlijk niets uit haha! Hoe gaat het verder met de dames? Groetjes!

3. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd een zoontje! Leuk hoor meis!! Was het een mooie echo? Lag hij er goed voor?

Ik ga morgenmiddag om 14.30 uur met m'n moeder naar een pretecho bureau. Ben heeeeeeeel nieuwsgierig inmiddels haha.

Liefs Pimkey

4. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden het was super speciaal weer! Wij verwachten een tweede zoontje!

Liefs Pimkey

5. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen

jeeeeeej :D :D
    dat zijn al 2 jongetjes , ben benieuwd wat ik krijg :D

6. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend he DMJ! Vond ik ook hoor!! Ben ook benieuwd voor je meis... Haha we zullen zien. Misschien weet je vrijdag al wat.

Liefs Pimkey

7. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, hoe is het hier? Nog leuke dingen gedaan het weekend? Of nog op de planning?

Hier ff een rustig weekend gehad, heb vakantie!

Liefs Pimkey

8. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey meiden,

wat rustig hier ja!

@lilly
    weet je al wat het word?? ben niet nieuwsgierig hoor! hihi

9. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames,

Hier alles onder controle, mijn eerste suikertest was negatief. Oftewel goed nieuws, nog geen zwangerschapssuiker! Scheelt in ieder geval al een paar weekjes prikken en spuiten.

Hoe gaat het met jullie?

Ik merk dat ik erg uitkijk naar het moment dat ik de baby ga voelen, en dan het liefst dagelijks. Heb nu de neiging ( heb het nog onder controle ;) ) om een pretecho te boeken om maar even te kijken of alles goed is.... Zou wel een kostbare hobby worden haha.

Liefs Pimkey

10. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

24 jan 2013
    180
    0
    0
    Hej meiden!
    Hoe is het hier? Ik vond het wat stil dus dacht ik ga even kijken, maar ik krijg dus geen meldingen meer!
    Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat! Misschien is een whatsapp chat samen leuk?
    Nou mijn jongetje is druk in mijn buik, mijn placenta ligt achter dus ik voelde hem al met 16 weken! Zelfs mijn vriend heeft hem al gevoeld! Maar voel hem niet super vaak hoor! Hoe is het met jullie? Dikke kus

11. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Goedemorgen,

Gefeliciteerd! 2 jongetjes!!
    Net gisteravond terug gekomen van drie weken kroatie. Heerlijk! Allen nu al die zooi weer opruimen :(

Morgen 20 weken. Wij willen het geslacht niet weten, blijft een surprise :)
    In de vakantie het kindje voor het eerst echt gevoeld. Er kwam een hele fanfare langs met drums ed. Vond de kleine niet erg leuk volgens mij. Soms beweegt mijn buik helemaal naar rechts, dan zit er links niets meer. Zo vreemd!

Hoe is het met jullie?

12. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey leuk dat je terug bent! hoop dat je heb genoten :D
    dus spannnend!!! wij willen het wel graag weten ... heb zelf een vermoeden een meisje!
    ik heb nu sinds 2 dagen ( ben nu 13 week) dat ik hoogstwaaarschijnlijk de kleine al gevoeld heb! dmv kleine plopjes...
    morgen weer echo zal me benieuwen

de misselijkheid en alles is gelukkig stukken minder dus dat scheeld wel weer!

13. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hoihoi!!

Dmj, hoe was je echo?

Vandaag 20 weken echo gehad. Geen afwijkingen gevonden. Ben gelijk helemaal los gegaan. Heb de babykamer besteld en ook de kinderwagen en maxi cosi. Verder wat kleertjes en een lakentje en dekentje gekocht.
    Heerlijk! :) kan ik dan nu echt gaan genieten?

Owh ja gisteren de eerste bekende gehad die vroeg 'zie ik dat nou goed?!'
    Jep :D

14. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    echo was goed , kleine is goed gegroeid meende de laatste dagen de kleine al gevoeld te hebben af en toe,
    heb zelfs echo foto dat de kleine met gezicht richting ons ligt vet lief :D

beter om voor je dat de 20 week echo goed is!!

oh ja wat ik me afvroeg aangezien het bijna vakantie is , hoe lijkt het jullie om keertje af te spreken en ergens een kopje thee oid te doen??

hierbij de foto

15. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Fijne vakantie gehad Lily? En al lekker aan het shoppen geslagen lees ik! Leuk hoor! Ik wacht voor de zekerheid ook even de 20 weken echo af, wil graag nog een keer horen wat het geslacht is en natuurlijk graag dat alles goed is... Fijn dat jullie al weer zo ver zijn dat je gerust gesteld bent! Lekker gevoel of niet?

@dmj, die goede echo heb je maar weer binnen meis. Schattige foto's hoor! Afspreken is altijd een keer leuk, wanneer had je in gedachten?

Liefs Pimkey

16. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Mooie foto's dmj! Zoals pimkey zegt, die kun je mooi in je zak steken!

Vandaag was inderdaad een hele geruststelling. Kan nu eindelijk blij zijn! Dat vond ik nog zo moeilijk. Baby begint ook al behoorlijk te schoppen!

Staat je echo al gepland pimkey?

Afspreken lijkt me gezellig. Ik begin maandag wel weer met werken. Vrijdag ben ik altijd roostervrij.

17. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    ik kan op zich elke dag wel , me vriend heeft vanaf morgen 3 week vakantie en gaan de 19e tot 26e even met me ouders mee op vakantie naar Appelscha aangezien we op dit moment niet de financien hebben om zelf een vakantie te betalen...

en voor de rest hoef ik niet meer te werken tot Feb volgend jaar dus jullie geven maar een gil wanneer jullie willen en kunnen (misschien sweekends een optie?)

@pimkey
    jij heb morgen toch echo ... alles is vast goed meissie!

18. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja logisch Lily, voor mij is die 20 weken echo ook een enorme mijlpaal. De 22ste heb ik die! Gelukkig meteen 's morgens vroeg, dat scheelt weer wat spanning.

@ DMJ, helaas geen echo... Wel naar het hartje geluisterd. Ook prettig! Nu dagen tellen tot de 22ste! Afspreken in t weekend is voor mij ook prima. Lekker een weekje er tussenuit meis? Relaxed hoor en nu vakantie vieren!!!!

Voor mij zit het er ook maandag weer op, weer lekker aan de bak.

Liefs pimkey

19. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Spannend pimkey. Ach het is zo de 22ste! Zeker als je weer start met werken. Ik mag maandag ook weer.

Dmj, klinkt leuk weekje weg! Ik kan ook wel in het weekend. Heb je suggesties?

20. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook zo, als je weer werkt vliegt de tijd. Zeker die eerste week na de vakantie... Er weer in komen enzo. Ik heb manlief zo ver dat ik nog een 3D echo mag met 24 weken. (Hij vindt al die echo's maar niks, een inbreuk op de privacy van de baby haha)

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?

Liefs Pimkey

Deel Deze Pagina