hey hey maakt niet uit kan gebeuren helaas heeft acantus niet zon beleid dus erg balen de 20 weken echo was helemaal goed , alles zit er op en eraan en het is inderdaad weer een knul! jullie lekker druk dus met de babykamer enzo! wij nog niet wachten even af wat het voort brengt met acantus (hadden inmiddels al wel een woning) alleen daar bleken familie leden van die buurjongen te wonen die begonnen al te auwehoeren voor dat we er überhaupt woonden dus gaat lekker!
Wat leuk! Een zoon. Gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat je nog even wacht met de babykamer. Klinkt als een hele rare situatie. Hoop dat er snel een oplossing is voor jullie. De babykamer is gesaust. Wat heerlijk dat nieuwe wit! Nu nog gordijnen wassen, rolgordijnen ophangen en 1 wandje behangen. Dan kunnen de meubels erin
hey meiden wat rustig is het hier! hier vroeg wakker , gisteravond doodziek op bed gegaan en nu is het alleen maar erger geworden
Heey meiden, Hier ook even radiostilte gehad, maar ben er weer! In de vakantieperiode erg druk gehad met werk, waarnemen teams van collega's enz. Daarnaast natuurlijk het drama met de crèche en het vingertje tussen de deur. Daar op volgde allerlei controles in het ziekenhuis. Nu alles weer z'n gangetje, heb weer zw. Suiker. Alweer druk aan het prikken en spuiten. Gelukkig ligt de baby op termijn en lijkt alles ondanks de sua goed te gaan!! Hoe gaat het met jullie? DMJ al iets opgeknapt meis? Liefs Pimkey
Wat vervelend dmj! Hopelijk voel je je alweer wat beter! Pimkey, zw. Suiker! Had je dat bij de eerste ook? Ik ben er net bij langs geslopen. Had een bloedsuiker van 7.7 en bij 7.8 sturen ze je door. Ben er blij mee aangezien ik erg graag thuis wil bevallen. Let wel op wat ik eet nu en probeer de cola en snoep te laten staan. Hoe is het met de vingertjes?? Kan hij ze wel weer volledig gebruiken? Welkom terug dames!
hey meiden wonder boven wonder ben ik in 2 dagen weer zo goed als opgeknapt me buik doet niet meer zo zeer en heb ook geen last meer van harde buiken . Gister naar Friesland geweest met me zieke hoofd haha ouders verhuizen , dus nu lekker rustig aan doen @pimkey ben blij voor je dat zowel voor jou als voor de kleine het nu wat beter gaat @lilly bijna 30 weekjes alweer gaat snel he!
Oef verhuizen... Daar moet ik ff niet aan denken. Vorige zwangerschap moest alles nog gebeuren 1,5 maand voor de bevalling. Heb er nog een trauma van hahaha Ik had vorige keer ook zw.suiker, alleen pas in week 32 ontdekt. Toen was ik al 40 kilo aangekomen. Ahum daar zitten nog wel kilo's van erbij. Maar krijg het er maar eens af... Dus had me er al op ingesteld. In het ziekenhuis bevallen moet sowieso ivm keizersnede, sua en nu dus weer suiker. Maar kan me voorstellen dat je blij bent die dans te zijn ontsprongen Lily! Moet nu 7 keer per dag bloed testen, vingerprikken en dan 2 keer per dag spuiten. Heb wel andere hobby's... Hihi Waar wil jij eigenlijk bevallen DMJ? Verder gaat alles hier goed! Vingertje is weer bruikbaar, nog niet helemaal mooi. Maar ja het doet het allemaal weer gelukkig. Zal nog wel wat bijtrekken in de tijd. Veel controles in het ziekenhuis maar dat geeft een veilig gevoel. Over 2,5 week een groeiecho. Blijft spannend he? We worden nu ingeleid met 38 weken. Kijk er al best naar uit! Hebben jullie nog plannen voor het weekend dames? Liefs Pimkey
ik ga bevallen in winschoten meis , of ze moeten me al om medische redenen naar de stad willen hebben en ja verhuizen was wel ff pittig maar we hebben het weer gered nu hopen dat wij spoedig ook kunnen verhuizen de pesterijen hier gaan vrolijk door kwamen net thuis vanuit friesland en muziek had hij hiernaast al weer helemaal open staan dus heb ook even precies hetzelfde gedaan toevallig was er net een beuk nummer op , maar het was wel gelijk stil!
Wat een vervelende situatie met je buren dmj. Is er al zicht op een oplossing? Nog 3 dagen en dan gaan we over de 30 wekengrens! Moet nog 24 dagen werken. Yes, ik begin al met aftellen. Kan niet wachten om onze kleine te zien!
hey dames rustig hier ... zo jullie gaan de laatste weken al in jeetje! spannnend! hier sinds een paar dagen toch me middag slaapje weer in gelast kan het nu al niet meer bolwerken hele dag wakker haha hoe is het verder met jullie?? hoop goed!
Hoihoi!! Sorry lang niet gereageerd. Merk dat dat steeds vaker mijn antwoord is. Ben nog ontzettend druk met van alles. Volgende week is mijn laatste werkweek. Kijk er ontzettend naar uit! Lekker slapen dmj, het kan nu nog. Al zal het lastig zijn met een kleine die rond loopt. Hier de hele middag al harde buiken. Geen inspanning gedaan dus weet niet waarom. Werk thuis vandaag. Heb me volledig geïnstalleerd op de bank. Hoe is het met jou pimkey?