Nee joh dat is toch leuk zo'n persoonlijk verhaal! In 3 uur een hele school... Dat is VEEL werk en weinig tijd. Echt respect hoor! Kan me goed voorstellen dat een klas met vrouwen met name erg gezellig is, helemaal als je elkaar lang kent! Ik dacht dat de schoonmaak nog wel aardig betaalde met de toeslagen erbij. Valt dat tegen? Het grote voordeel is dat er werk is, ik hoor van veel mensen dat ze thuis zitten en niets kunnen vinden. Maakt niet uit welke opleiding of hoeveel ervaring ze hebben. Wat je zegt over je kleintje herken ik heel erg, zolang ze nog rondlopen zijn ze het prototype "niets aan de hand, hysterische moeder". Grappig dat mijn HA dat gisteren zelf min of meer aangaf. Ze zei: geen koorts en een actief kind, als een arts jullie niet kende had hij jullie huiswaarts gestuurd... Ik zeg, nou dat is dan lekker... U constateerde net toch longontsteking? Ja, zegt ze, dat klopt maar hij heeft niet de meest voorkomende symptomen. De meeste kinderen hebben hoge koorts en zijn zo slap als een vaatdoek. Dan weten we gelijk hoe laat het is. Als je daar goed over nadenkt dan is het gevaarlijk dat ze zo lief blijven ondanks de ziekte. Ik ging ook al heen met een gevoel van "ze zal wel denken, heb je HAAR weer te zeuren over hoesten enz" Maar m'n man stond erop dat ik ging omdat hij 5 dagen al niets meer at, alleen dronk. Achteraf gelukkig maar!
ja idd met die huisartsen! gelukkig mag ik niet klagen over mijn ha ook al zou ik 20 keer op een dag komen vind hij niet erg... hij zegt gewoon van beter 10 keer teveel en 1 keer niet en dan te laat..! hij heeft Deylano(zo heet mijn zoon) eerst tijdje laten doorlopen omdat hij dacht dat het met antibiotica wel goed zou komen... maar hij zei op den duur uit zichzelf al van ik stuur hem door! en hij neemd de tijd voor ons... ook al duurd het een half uur hij heeft zoiets van de anderen wachten maar... en dankzij dat is het balletje ook gaan rollen voor mijn partner ook veel problemen met luchtwegen etc gehad ,,, en dankzij ha nu inmiddels 4 operaties verder en gaat nu beter @inkomsten ik had eerst tijdelijk aanvullig bijstand...(ging toen die tijd om 10 euro aanvulling) maar ja ik kon dus kiezen om via hun een opleiding te volgen die zij helemaal zouden vergoeden , en had zoiets van waarom niet ?! dus jaa heb nu nog 5 weekjes nog van de bijstand en daarna gaat het weer over op normaal betaald werk....(of beter gezegd dan kom ik op echt contract)
Dat is een mooie regeling! En terecht, het is al moeilijk zat om werk te krijgen en te behouden. Ik vind t wel slim om mensen te stimuleren verder te leren, vergroot de kansen op lange termijn. Wel fijn dat je een prettige HA hebt, ik heb die van mij pas 2 jaar. Mijn man heeft deze arts al 10 jaar en die was erg tevreden. Ik heb namelijk 2 jaar niet in Groningen gewoont, omdat ik in Amsterdam werkte. Heeft je partner ook luchtwegproblemen? Wat toevallig! Die van mij ook! Huisstofmijtallergie, hooikoorts, allergisch voor dieren enz. Ook al 2 keer aan z'n neus geopereerd. Heb je nog leuke plannen dit weekend?
hey pimkey @luchtwegenproblemen manlief had 2 jaar geleden erg veel last van keelontsteking ,, elke maan wel 2 keer toen hebben ze besloten de amandelen te verwijderen....dikke drama! gelukkig daarna is het qua keelontsteking wel beter geworden heeft ie erg weinig last meer van gehad. nu 2 jaar verder had hij al 7 week lang last van middenoor ontsteking en zijn neus steeds dichtzitten (hij heeft sinds zijn geboorte al een scheve neusschot ) waardoor hij zodra hij verkouden word gelijk 1 kant potdicht heeft zitten... waarop de ha de gezegd heeft operatie is noodzakelijk zodat het beter word voor hem dus hij heeft een soort van neus correctie gehad en buisjes ... en tot nu toe gaat het redelijk maar ja heeft tijd nodig ....(30 nov is hij geopereerd dus nog niet zo lang geleden) @weekend.... ga verder niets bijzonders doen...wil proberen beetje op tijd komende dagen op bed te gaan ivm dat ik maandag weer moet werken maar ja zal wel niet veel van terecht komen en jij??? xx
Poeh dat is niet best zo vaak keelontsteking! Gelukkig hebben ze hem kunnen helpen! Moest hij helemaal onder narcose? Ik heb niet echt spannende plannen, logeer met de kleine bij m'n ouders. Die gaan zondag op vakantie. Morgen misschien nog even winkelen als de kleine slaapt, maar eerst even kijken hoe hij morgen is. Ik hoop dat de antibiotica dan z'n werk doet... Gelukkig begon hij vandaag weer met eten! Hij was echt onmogelijk de laatste dagen, met alles smijten, gillen, boos, slaan, proberen te bijten. Echt heel irritant, dat doet hij normaal gelukkig nooit! En vandaag ging het al weer beter nadat hij had gegeten. Hij speelde gewoon lief. Ik was al even bang dat dit z'n nieuwe houding was ofzo.... Kennelijk was hij zo beroerd en radeloos dat hij er naar van was.
hoi pimkey leuk ja ff shoppen ahaha,( dat is lang geleden voor mij) @operatie van manlief ja algehele narcose aangezien hij zich veel te druk maakt met alles en mbt huilen , boos etc zijn deylano is hier netzo! soms om helemaal gek van te worden.... en uit zich zelfs in slopen van de matrashoes, slaapzak uitrekken en kleren uitrekken! en al boos gieren en brullen ( slaan doet ie gelukkig niet) maar idd denk dat dat komt omdat ze zich niet goed voelen of pijn hebben maar ja ik hoop idd ook dat het maar een fase is!
Ben al weer terug, had hem mee genomen. Geen aanrader.... Hij was kennelijk nog niet fit. Hij zat overal aan en was mega irritant. Snel probiotica gekocht voor na de kuur, ingepakt en wegwezen. Normaal kan ik hem prima meenemen, nu dus even niet.... Misschien zitten ze in een 'sprongetje' daar worden ze ook wat anders van. Grenzen opzoeken, uitlokken enz.
Hai! Vandaag een relaxte dag gehad, de kleine eet weer en is gelukkig weer veel liever. We hebben lekker gewandeld en gespeeld. Het kan verkeren met ze... Stond vandaag voor de grap op de weegschaal, ahum.... Het lachen was me snel vergaan. Tijd voor actie iig, het roer moet om. Schaamde me dood, er begonnen al mensen te vragen of ik zwanger was. En ik nog lachend reageren met; nouwh vind je dat niet wat overdreven?! Ik ben helaas hoogstens zwanger van een kilo oliebollen... Ahum ik ben dus 8 kg aangekomen in 3 weken.... Nou maar hopen dat de kilo's net zo snel de aftocht blazen. Maar ik vrees t ergste.... Ook een ovutestje gedaan, tsjonge die dingen lijken op een zwangerschapstest! Hij was knal negatief, omowit of welke naam je er ook aan kan geven. Gelukkig ben ik dat wel gewend na de afgelopen maanden Alleen een keurige controlestreep. Bij jullie nog leuke of normale noemenswaardige dingen gebeurd? Leuk weekend gehad? Ik ga maar eens slapen, morgen om 6.45 uur in de trein naar werk. Zal wel weer even wennen zijn dat vroeg opstaan! Liefs Pimkey
hey meid sorry voor me superlate reactie! afgelopen dagen beetje boel in de stress gezeten dankzij me buren waarmee we al 4,5 maand ruzie hebben.... gister ben ik hem totaal uitgeflipt....vandaag naar advocaat geweest ivm wonigstichting niets doet! @gewicht enzo tjhaa die opmerking krijg ik heel vaak heb al buikje van mezelf en lijkt net op zwangerschapsbuikje haha en maak me niet erg zo druk op me gewicht zolang ik me er goed bij voel....
Wat erg van de ruzie met je buren! Dat kan je woon en leefgenot flink vergallen... En voor veel stress zorgen. Maken ze lawaai of rotzooi? Echt erg dat ze bij de woningbouw het zo ver laten komen dat je zelfs een advocaat moet inschakelen. Dat gaat echt te ver! Ik hoop dat de advocaat wel schot in jullie zaak kan brengen. Kan me goed voorstellen dat je flipte hoor, je huis is je veilige haven. Daar moet je in alle rust met je gezin kunnen leven. Helaas zit de wereld vol met mensen die enkel aan zichzelf denken. Kabaal maken, troep niet opruimen, tuin laten verwilderen, omgekeerd dag en nacht ritme. En als je er wat van zegt ben jij de zeur en zijn zij zich nergens van bewust. En de woningbouw, laffe bende... Die mijden gewoon een confrontatie joh. Maar slim dat je een professional erop hebt gezet, dan moeten ze wel! En dat je hoofd niet staat naar kletsen op ZP snap ik wel hoor! Was van de week zelf ook soms te moe om te internetten. Lange werkdagen en een ziek ventje viel me af en toe tegen. Ben zelfs 's avonds in slaap gevallen op de bank haha. Lekker gezellig voor m'n vriend ahum... Ik heb me maar bij de weight Watchers aangemeld, vond dat ik nog veel mocht eten!! Ach ja misschien dat een aantal weken zonder december food ook helpen. Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik wel lekker in m'n vel zit, ook met buikje. Maar opmerkingen steken mij dan wel weer. Daarbij denk ik dan meteen dat ik te dik ben om zwanger te raken enzo (inderdaad beetje overdreven hahahahaha) maar goed ik zoek tot nu toe iedere maand een excuus waarom het die maand niet raak was. En dan wordt je wat neurotisch ) haha gelukkig helpt wat zelfspot met relativeren! Jouw testdag komt langzamerhand dichtbij! Voel je iets, kwaaltjes of gewoon normaal? Ik ben midden in de vruchtbare dagen, ben benieuwd! Heb vandaag al de hele dag ovulatiepijn. Dus de eisprong zal binnenkort wel komen of vandaag geweest zijn. Liefs Pimkey
hey meid als je ovupijn heb dan is hij als goed is gesprongen @burenruzie varieert van poepoverlast van hun hond,,, beestje mag alleen achterthuis zijn behoefte doen en laten ze de uitwerpselen weken liggen,,, snachts keihard met deuren slaan, hun kleine aansporen op klompen op laminaat te beuke... noem maar op! @test en symptomen.... test heel miniscuul streepje ,,, maaar ja zal komen nog te vroeg bij me zoon teste ik ook pas na nod posi symptomen... opgezette borsten ( komt zelfs af en toe melk uit) rommelende darmen en snel op me teentjes getrapt haha
Ahhh dat klinkt hoopvol meis, een streep is een streep tenslotte! En van je borsten geeft ook moed! Zou wel leuk zijn!! Van de hond is echt goor, en jullie mogen dan in de stank de tuin er naast zitten. Los van je kleintje die daar dus naast speelt... En klompen aan in huis... Tsjonge bijzondere mensen dus! Leuke plannen dit weekend?
hey meid ja idd aparte mensen haha @vant weekend niet veel bijzonders gedaan alleen even na de bingo geweest met mams haha ga af en toe keer mee vind ze leuk dat ik ff mee ga en jij? en ja klinkthoopvol heb nu net sinds vanmorgen heel af en toe bij afvegen lichtroze/bruine afscheiding maar had gister al test gedaan maar streepje was nergens meer te bekennen dus wacht nu ff tot woensdag met testen mits de rooie duivels niet komen haha
hey meid nou hier beginnen we aan onze 7e ronde werd vanmorgen ineens verrast.... de duiveltjes zijn weer aanwezig,,, en hoe gaat het bij jou???
Hè gads wat klote om het maar plat te zeggen!! Had voor je zitten duimen! Kreeg goede hoop van je symptomen... Jij denk ik ook... Alweer ronde 7 dat gaat hard. Kun je het een beetje van je af zetten? De duivels zijn niet echt aangenaam als je iets anders hoopt. Misschien door alle stres van de buren... Haha de bingo wat leuk ja, in het buurthuis ofzo? Kunnen mensen ook echt wat winnen of is het gewoon voor de lol? Had ik vroeger (blauwe maandag hoor) op tennis ook bezocht. Deden ze daar iedere woensdag middag. Was nog leuk en gezellig ook! Mijn weekend was niet echt top, veel moeten overwerken door allerlei zaken. Heb geen weekend gevoel gehad helaas. Ik schat onze kansen deze maand daarom ook niet zo positief in... Veel stres op het werk en nog gedonder tussen m'n ouders en broertje. (Mag ik de mediator zijn) we hebben wel juist geklust, zit volgens mij nu op 4 dpo. Maargoed dat hielp de vorige maanden ook niet echt, dus ja we zien het wel. Uiteraard nog geen kwalen of wat dan ook. Gewoon nog 10 dagen afwachten op de duivels.... Liefs Pimkey
hey meid ja idd kloten maar goed gaan gewoon vrolijk door had al tegen manlief gezegt zie het wel gebeuren dat het in maart raak is hahaha netzo als bij Deylano blijkbaar vruchtbare maand voor mij... @bingo is hier om de 2 week in de kroeg (nou ja gebouwtje erachter dan ) en is idd leuk ken die mensen daar nu al zon 6 jaar ben wel 1 van de jongsten daar maar dat boeid me nie zo en idd je kan boodschapmanden met boodschappen winnen eigenlijk van alles @ voor jou hoop ik dat het wel raak is deze maand....ondanks de stress etc...vervelend allemaal! hoop snel dat alles voor je weer in rustig vaarwater komt... trouwens .. ben over 2 weekjes vlak bij je in de buurt haha ,,, ga ff shoppen in de stad
Gelukkig gaan jullie er nuchter mee om! Dat zou wel toevallig zijn als je precies dezelfde maand zwanger bent als bij Deylano. Hihi dan moet je wel je best doen om niet op zijn verjaardag te bevallen. Ik ken iemand die is binnen een jaar 2 keer op dezelfde datum bevallen, dat vond ze achteraf niet zo leuk. Maar ja je benen bij elkaar houden is ook zo wat hahahaha. Wat lekker dat je gaat shoppen! Altijd leuk!! Ga je kleding kopen of voor Deylano en ML? Of alledrie? Gaan jullie samen? Wat leuk dat ze dat organiseren! Moet je ook inschrijfgeld betalen of is het door ondernemers gesponsord? Je hebt groot gelijk dat je je niks aantrekt van leeftijds verschil! Doe ik ook niet hoor! Op m'n werk ben ik de Benjamin, maar daar merkt niemand wat van haha. Toen ik. In december 29 werd zeiden ze allemaal: haha ja 29, dat zou ik ook zeggen! Dus ik al helemaal verontwaardigd: ehm is dit een hint?! Moet ik soms anti rimpelcreme gebruiken ofzo? Toen geloofden ze me wel... Ik hoop ook op een wonder deze maand maar we wachten af! Liefs Pimkey
hey meid ja je moet er ook wel nuchter mee om gaan anders heb je jezelf ermee hihi en ach jaa op zijn verjaardag mag wel (hebben het niet echt breed dus op 1 datum tegelijk zou ideaal zijn haha) @shopppen ga lekker alleen haha , en ben meestal wel zo dat ik voor de 2 heren ook altijd wel wat mee neem lees dat je ook in dec jarig bent welke datum als ik vragen mag? ach ja collega's he ik ga voor je duimen @hier Deylano gister plotseling weer erg ziek geworden gigantisch hoesten, spugen koorts en niet drinken..HA kon vandaag niets vinden dacht aan een andere virus , Hapost gebeld zonet aangezien in net door het hoesten en wat in bleef hangen kreeg het antw bel morgen je ha maar weer:O heerlijk dus! vooral aangezien hij maandag eig word geopereerd voor de hele gedonder dus word waarschijnlijk nu uitgestelt :O @bingo voor enkele boekje betaal je 11 eu en dubbele 16 van elks 10 spellen en 1 superronde xxx
Hey hoi, Sorry voor m'n late reactie, te veel gewerkt deze week. Echt de meest erge week ooit in de 7 jaar dat ik werk. Veel drukte, stress en 3 avonden over gewerkt. Dagen waarbij 06.15 uur van huis ga en op z'n vroegst 22 uur thuis kom. Gister zelf 23 uur! Drama, mijn kleintje amper gezien! Wat sneu dat je Deylano weer ziek hebt. Zou toch wat zijn als de operatie uitgesteld word! Hoe is het nu met hem? Verwacht je dat het door kan gaan? Dat is ook een drama, wachten op iets en dan gaat het misschien niet door! @ 2 kids jarig op 1 dag. Wat wel makkelijk is dat je alle boodschappen met 1 verjaardag klaar hebt, stel dat je gevoel echt uitkomt en ze schelen maar een paar dagen, dan zou ik het ook samen vieren. Scheelt geld en gesleur met eten. En al die visite die je huis vies komen maken @alleen shoppen. Hihi alleen schiet je wel het meeste op ja... Dat herken ik wel! Hoop dat je slaagt met je aankopen! Heb je al je route bepaald? Ik heb altijd m'n 'vaste' loopje. Ben van plan morgen een test te doen, wel vroeg ik weet t. Zal ongeveer 10 dpo zijn... Nou ja, als het deze maand raak zou zijn moet er in ieder geval een tuur streep komen, omowit zegt denk ik ook genoeg! Dan kan ik me voorbereiden op de duivels... Grrr Stom hè? Ik weet (gevoel) dat t niet raak is en toch wil ik het bewijs zien. Raar hè? Mezelf uit vrije wil kwellen. Jij bent weer richting de eisprong of zit je al in de vruchtbare dagen? Liefs Pimkey