hey meid Maak niet uit voor de late reactie heb zelf ook een behoorlijke klote week achter de rug...(werk normaal 20 uur en heb deze week 35,5 uur gedraaid) en dat ook nog es met 3 nachten geen slaap heeeerlijk @shoppen ja aan ene kant wel makkelijk alleen shoppen aan andere kant is het saai ben normaal echt iemand die ergens wel gaat zitten ff wat eten of drinken.... en uh route , ga meestal straat in vanaf pathe en dan richting de grote markt... @testen ik hoop voor je dat je een 2e streepje mag ontdekken.... ben netzo hoor kan nooit wachten tot me nod @ovu ja idd ik zit alweer een weekje verwijderd van eisprong dus we zullen zien haha @je verjaardag leuk... vroeg het omdat me zoontje ook in dec jarig is hij is de 17e jarig En verder nog plannen voor het weekend?? hier niet lekker uitrusten xx
Pfffff jij dus ook zo'n week.... Bah niet best! Nou vanmorgen getest, omowit. Nu was ik om 5.30 uur ook al een keer gaan plassen, maar toch. Op naar de volgende ronde! Grrr wat duurt t allemaal toch lang dat wachten. @shoppen, ja ff bijde v&d een broodje eten ofzo. Kun je niet een vriendin meeslepen? Al een week op de wachtbank? Voor jou dus binnenkort ook weer spannend. Wat leuk een decemberkindje!
hey meid zo ben ook ff weer online... Deylano is gister geopereerd...alles is gelukkig heel goed gegaan hij was nog maar net weer op zaal en dronk alweer... en vandaag heeft ie zoiets van wil brood, koekje en noem maar op Chirurg zei al had niet veel later moeten gebeuren die operatie , bleek dat het er al zeer ernstig allemaal aan toe was:S lekker dan! En shoppen njaa vrienden nope... die hebben me zowat allemaal laten vallen toen ze hoorden dat ik in verwachting was van Deylano..... hoesy daar??? hoop goed en jammer dat ie omo wit was.... hier nog wachten over 5 dagen eisprong en dan zien wat er gebeurd....(maart komt steeds dichterbij hahahah) groetjess xxx
Wat goed dat de operatie is door gegaan! Dat moet deels een opluchting zijn geweest voor jullie, al is het natuurlijk niet. Niks voor zo'n klein mannetje. Goed om te horen dat hij met gezonde eetlust weer op zaal kwam. Dat schijnt een goed teken te zijn. Was voor jullie een heftige dag dus! Is Deylano al weer mee naar huis of blijft hij een paar nachtjes in het ZKH? Tsjaa vrienden... Praat me er niet van haha. Als ze mee kunnen profiteren van je zijn ze niet weg te slaan. Maar oh wee als je iets 'anders' doet, wat niet in hun plaatje past. Bijvoorbeeld een kleintje krijgen. Ik heb me er al tijden bij neer gelegd (uit pure nood uiteraard) dat vriendschap wellicht enkel voor een fase in het leven is. Zeg maar, in je jeugd, je pubertijd, studietijd, samenwonen, kinderen. Nu heb ik de stiekeme hoop dat nu ik in de laatste fase zit er mensen gaan komen die niet weer een ander pad kiezen. Hier alles normaal eigenlijk, naar de huisarts geweest met de kleine. Ja hij heeft een virale infectie maar nee we doen even niks, de vorige antibiotica is pas een week geleden. Zinloos bezoekje dus, dan hadden we beter uit kunnen slapen.... Morgen is m'n nod, zal ik nog een restje wagen? Of eerst nog maar een dagje wachten? Als ie rondom 10 dpo nog omo wit is zal het wel niet. Ik voel ook niks anders dan normaal. Waarschijnlijk word ik gewoon wakker met de duivels....
Heey! Hoe is het met Deylano? Ik heb niet meer getest, voelde wel dat er wat aan zat te komen. En ja hoor! Vanmiddag ontzettend buikpijn en de duivels waren gearriveerd. Jammer! Baal er best wel van!! Grrrrr op naar ronde 6. Liefs Pimkey
Hey meid... Gaat goed met Deylano hij heeft vandaag weer beetje normaal gegeten ( hij wil steeds meer) @duivels jammer meid.... posi blijven.....misschien raken we binnenkort wel samen zwanger @wat vrienden betreft idd ik heb ook nog steeds beetje hoop dat er nog ''vrienden'' op me pad zullen komen en niet meer gaan ,,,, maar jaa laatste tijd mensen teveel die kans gegeven... en draaide uit op niets.... ( wij kunnen beter vrienden worden haha we weten beiden precies waar we het over hebben haha) @ je kleine tjhaa virale infectie hebben ze snel hoor.! vooral met dit weer.... ik ben stiekem blij dat we nu van de antibiotica af zijn...mijn mannetje werd er hyper van.....24 u per dag! xxx
Ohh gelukkig wat fijn dat hij beter in z'n vel komt! En eetlust is altijd goed! Bevorderd het herstel. Had gister echt een baaldag, maar je hebt gelijk ik moet niet direct bij de pakken neer zitten. Ik maak me snel te druk. Vorige keer was ik gelijk zwanger, maar kreeg zw. Suiker en de bevalling eindigde na 38 uur in een KS. Baarmoeder ontstoken enz. Daarom ben ik wel eens bang dat m'n eileiders verstopt zijn of dat m'n baarmoeder niet klaar is voor een zwangerschap. Best ver gezocht allemaal, ik weet het... Moet eerlijk zeggen dat ik blij ben met ons contact! Eindelijk een normale vrouw die hetzelfde heeft als ik in het leven! Je weet maar nooit hoe zo iets uitgroeid tot een vriendschap. Als we samen zwanger zijn wordt het heel erg leuk denk ik. Ik zei toevallig gister tegen m'n man dat je altijd zo lief en trouw terug schrijft. Hij blij, dan verzuip ik hem niet in het 'zwanger worden' gezeur hahahahaha Bij mij werd de kleine uber sloom van de AB, alleen daarna super irritant! Hij gaat vandaag met de crèche naar het theater, ahum ik wens de leidsters sterkte. Vanavond ga ik met de trein een weekendje naar m'n ouders in Apeldoorn. Normaal ga ik samen met de kleine met de auto. Ben erg benieuwd wat hij daar van vindt! Heb sinds kort een 1ste klas ABO voor m'n werk namelijk. We gaan het dus maar proberen! Liefs!
Hey meid @baaldag.... echt niet teveel over in zitten!! wij gaan samen er gewoon deze maand ervoor,,, @ Vriendschap idd zou me leuk lijken als er misschien een vriendschap uit voort komt...vooral ook omdat we allebei ook een kleine hebben en ook bezig zijn met zwanger raken... En idd mijn manlief heeft ook zoiets van hehe eindelijk valt ze me der niet zo lastig meer mee haha! @AB Wou dat die van mij er sloom van werd Die van mij is echt letterlijk en figuurlijk een stuiterbal En hoe vond de kleine het theater?? Leuk ja ff weekendje Apeldoorn En trein vinden de meeste kinderen wel leuk zoveel te zien Ik ga dit weekend alleen achter een aquarum aan mijn kleine man heeft de vis van opa en oma gekregen aangezien ze kleiner gaan wonen en morgen al overgaan (heb ik weer zitten we weer met een huisdier opgescheept haha) morgen ook even weer proberen met Deylano naar buiten te gaan,,, zien hoe hij reageert....in ieder geval dik inpakken... @nog ff terug komen over het shoppen .... Misschien als je het leuk lijkt,, kunnen we binnenkort in de stad wel afspreken,,? ff wat drinken enzo... laat maar weten wat je daarvan vind xxx
Heey hoi, Daar ben ik weer. Al weer van alles mee gemaakt! Eerst vrijdagsmiddags op tijd naar huis, als een dolle aan de schoonmaak en het opruimen. Daarna de kleine opgehaald van de crèche, voelde al nattigheid toen ze vertelden dat hij niet had geslapen en "nogal moe" leek. Thuis wilde hij niet eten, alleen zeuren en drammen. Mooi vooruitzicht als je nog in de trein moet. Daar hebben we ook direct het dieptepunt te pakken. Manlief zette ons in de trein, met tas. Kleine al gillen en blèren als een idioot. Dus ik gebaarde al van, als ie niet kijkt weggaan. Dat deed ML ook, maar aan de buitenkant tikte hij op het raam. Nou toen brak de hel ECHT los. Hij was niet meer te houden. Liet zich op de grond vallen, gillen, krijsen, tegen het raam springen, jasje uit, sjaal af. Iedereen kijken joh.... Schaamde me echt dood! Daar zit je dan in de 1ste klas met een hysterische peuter. En ik maar hopen dat ik hem met de iPad wel zoet kreeg, nou not at all... Ben dus net voor dat de trein ging rijden uitgestapt! Ja, echt! Ik dacht als dit nog zo door moet gaan tot Apeldoorn spring ik liever direct in een ravijn. Hij heeft me zelfs gebeten toen hij achter ML aan wilde. Doodmoe en helemaal door het dolle was hij. Eenmaal uit de trein liep hij netjes aan de hand mee, en rende zelfs naar ML toe die ik al had gebeld. ML heeft me naar Zwolle gebracht en m'n vader kwam me daar ophalen, ieder bijna de helft zeg maar gereden. Hij zat nog niet in de auto of hij viel in slaap. (Gelukkig) ) Kreeg zelf steeds meer hoofdpijn en keelpijn en was ook wel erg moe. Dus achteraf bezien, geen handige planning. Maar ja, ik hoorde ook donderdagmiddag pas van het crèche uitje naar het theater. Maar ik ben er! Jammer dat het weer zo slecht is, ben net wel met de kleine en m'n moeder naar de kinderboerderij geweest, dat vond ie prachtig. Ben zelf ook weer een beetje beter te pas! En nu ligt hij te slapen, m'n broer ook en m'n ouders zijn naar een verjaardag. Het rijk alleen dus! Ik had het er met m'n ouders ook nog over, dat ik me zorgen maakte dat het nu "zo lang" duurde met zwanger worden. In vergelijking met de vorige keer dan. Ach ze zeggen wat jij ook al zei, het komt wel. Volgens m'n vader moet ik eens even rustiger aan doen, de laatste tijd veels te veel gewerkt. Ik ben nu wel weer vol frisse moed! Wij gaan er voor deze maand!!! Heb jij je man al voorbereid? hihi Jij zit nu in de feestdagen van de cyclus of niet? Hihi ga er maar lekker voor. Ik heb de duivels nog even op bezoek, maar dat moet dinsdag of woensdag ook wel weer klaar zijn. Ben begonnen met temperaturen, heb ook wat ovutestjes liggen, denk dat wat inzicht me ook helpt rustiger te zijn. Afspreken lijkt me leuk! Wat we ook kunnen doen is bijvoorbeeld met de kleintjes naar ballorig in Hoogezand. Dan hoef ik geen oppas te regelen, heb namelijk geen familie in de buurt. Mn man werkt vaak als ik thuis ben en vise versa. Kunnen zij spelen en wij lekker kletsen. Als je dat vervelend vind en liever met z'n tweeën afspreekt, dan neem ik wel vrij op een dag dat ik de kleine naar de crèche heb. Hoe is jouw weekend? Vermaak je je een beetje? Nog leuke dingen op de planning? Groet Pimkey
Hey meid @trein Wat vervelend joh en klinkt me zo erg bekend in de oren met niet slapen op kdv en dan thuis de tent afbreken... Deylano heeft daar ook een handje van.... en idd het gedrag wat hij in de trein vertoonde ,, erg vervelend,,,,snap best dat je je dood schaamde....juist op zulke momenten heb je liever dat je uk zich stil houd @met er teveel mee bezig zijn.... told you so meid... deed ik ook teveel daarom ga ik expres ook niet meer bezig met ovu testen had ik afgelopen maand ook gedaan maar draaide ook uit op niets.. en heb meestal een voordeel dag dat mijn eisprong is heb ik ontzettend last van steken.... @ hier idd druk aan het klussen geweest ,, nu weer heerlijk op het wachtbankje... niet dat ik op dit moment ook echt zin aan klussen heb ,, ben vanmorgen doodziek van bed afgekomen... @ballorig lijkt me leuk ! moet alleen even zien of het doordeweeks kan en anders evt op een zaterdag oid... ivm dat ik doordeweeks zit met school en stage (nog steeds) Sorry als ik iets vergeten ben te vermelden ik zal even kijken of ik je een pb kan sturen met me msn adres ,, xx
Hihi ja de trein, als ik er al aan denk dat ik er morgen weer in moet met de kleine dan kan ik al bijna niet slapen... Haha nee alle gekheid op een stokje. Morgen komt het wel goed, ik pak de trein van 10.46 uur en dan ben ik 11.44 uur in Groningen. Hij gaat meestal om 12.45 uur naar bed, dus dat moet goedkomen. Vind het wel grappig dat jij juist meer onrustig werd door de ovu testen. Ik hoop juist dat ik rustiger wordt. Heb nu steeds van, zal het wel of niet de goede dag zijn? Is m'n eisprong al geweest? Het was vast toen... Met ovu testen en temperaturen kan dat bijna niet missen toch? Nou ja wie weet word ik er ook nerveus van. Ik ga het in ieder geval proberen! Wel balen dat je griep hebt meis, ik heb steeds dat net niet echt ziek gevoel. Of keelpijn, of hoofdpijn, of buikpijn, maar niet tegelijk. Wel al 3 maanden verkouden. Maar ja het heerst ook zo, en die kleine haalt op de crèche steeds nieuwe besmettingen op. Dat zul je ook hebben met Deylano. Voor ballorig, ik kan iedere woensdag en in het weekend wel! Zeg maar wat jou uitkomt. Beterschap!! Liefs Pimkey
Heey hoi, Daar was ik weer! Gelukkig ging de trein gister wel goed. Hij bleef lief op z'n stoel zitten met de iPad. Wat een uitvinding ahum... Hoe gaat het nu met Deylano? Herstelt hij nog goed? Heb er inmiddels weer een dag opzitten, ben zoooo MOE hahahahaha. Vannacht die kleine weer 2X wakker. Dat is wel lastig hoor! Al moet ik zeggen hij was gister overdag voor het eerst weer rustig. Zou hij dan eindelijk door die eeuwige griep heenkomen? Ben zelf nu officieel 3 maand snotverkouden! Het einde lijkt nog niet in zicht... Jij nu officieel op de wachtbank hè? Wat zegt je gevoel? Of maak ik je nerveus als ik dat vraag? Groetjes en liefs Pimkey
Hey meid sorry voor late reactie! lig sinds 3 dagen op bedje met longonsteking net sinds vandaag prednisolon en antibiotica gekregen... leuk he kinderen hoe veranderlijk ze nog zijn als de wind de ene moment boos andere moment happy en dat je ze niet hoord Hoop voor je dat zowel je kleine als jij snel van die verkoudheid af zijn... @wachtbankje haha ja weer wachten tot 8 feb.... heb een heel raar gevoel over me... niet echt op me vruchtbare dagen gelet njaa alleen dat heb me opviel dat ik weer veel van dat cervixslijm had... en tjaa heb een gevoel over me dat ik het idee heb dat het misschien wel raak kan zijn... ook ivm dat ik nu ziek ben echt heel raar en moeilijk te beschrijven.... xxx
Hè gadsie meis, longontsteking. Heb je ook hoge koorts? Wel verstandig dat je lekker in je bed bent gebleven. Even uitzieken is altijd goed voor je. Wel fijn dat je een positief gevoel hebt over deze maand! Zou wel mooi zijn als je het goed hebt!! Goed nieuws in ons bescheiden topic! Ik zit op CD6 afwachten op de eisprong. We zullen zien wat deze maand gaat brengen. Ik wens je nog veel beterschap! Rustig aan! Liefs Pimkey
hey hey ja haha bescheiden topic...( i dont mind ,,, heb je toch meer contact met de mensen in de topic....) en ja dat ziek zijn , tja is vervelend maar goed kom ik ook wel over heen voor ik 80 ben haha heb alleen afgelopen nacht verhoging gehad maar dankzij de medicijnen voel ik me redelijk op dit moment @ nu op het wachtbankje ... dus we zullen zien haha hoop voor jou dat het wel raak is deze maand ... zou leuk zijn... Trouwens hoe oud was jou kleine ook alweer (sorry als je het al en keertj had gezegt xxx ps had je het persoonlijk berichtj gehad in je inbox ?? mt me emailadres/msn?
Hai meiden, Als ik t goed heb gezien zitten jullie hier met zijn tweetjes? Ik ben 28 woon in noord Holland .. Ben half december gestopt met de pil en nu in ronde twee voor ons eerste kindje! Ook begonnen met ovu testen! Thumbs up! Succes meiden xx
Hooi! Ja ik ben nieuw hier dus weet nog niet helemaal hoe alles werkt, maar het klopt dat ik geen melding krijg als er een bericht binnen komt? Ik zit nu op dag 11 dus begonnen met ovu testen! Jij?
heey nee je krijgt geen melding van nieuwe berichten in topics waar je mee typt alleen priveberichten en uitnodigingen...(als ik het goed heb haha) en ja ik zit weer op het wachtbankje... alleen dit keer geen last van symptomen dus we zullen zien....