hey stelletje kletsmajoren lees straks even alles bij ga ff bij me ouders kijken ben met uurtje trug .... @pimkey reageer straks ffkes op je mail.... zie dat wij veel dingen gemeen hebben
Nee houden het tussen ons beiden... nou ja en hier op het forum dan .... anders vind ik dan dan krijg je dat gezeur elke keer om je kop van en is het al zover enzo.... geen zin in
We kletsen vandaag wel veel ja. Maar dat is mooi! Bij mij weten m'n ouders, zwager en schoonzus dat we bezig zijn. Op m'n werk, bij vrienden en familie doe ik er ook niet schimmig over als ze er naar vragen. (En dat doen mensen wel) Ik zeg bijvoorbeeld dan: we hopen inderdaad dat het weer een keer zal lukken. Of: de wens is er zeker, we moeten maar zien wat de toekomst brengt. Ik zal op m'n werk niet zo snel zeggen dat we actief bezig zijn een half jaar, maar nog geen resultaat. Ben graag eerlijk, dan kan het ook niet negatief vallen bij mensen. Zo van, toen zei je nog van niet en nu ben je zwanger?! Ha DMJ, doe maar rustig aan bij je ouders... Zie je berichtje wel binnenkomen. Ga weer vroeg op bed, dat vroeg opstaan is m'n ding niet. Lag er gister ook al om 21.30 uur in. M'n ovu test was nog nega vandaag. We'll see!
hey dames rustig hier ja! hier vandaag naar school geweest beetje stennis lopen schoppen..... was bijna van school getrapt.... en dat alleen omdat ik per ongeluk me verkeerde tas had meegenomen pfff! @testen nog niet weer getest ga morgen of donderdag nog een test halen en dan zullen we zien...
Bij mij weten wel een hoop mensen dat we voor een kleine gaan.. Ik vind het wel leuk om te delen. Hoe is het vandaag meisjes? Jullie geloven nooit wat er gister gebeurde.. Ik moest me ovu test doen maar had dus per ongeluk een zwangerschaps test gedaan (ovu is groen en zw blauw) dacht ik oeps en meer niet. Gaf hij gister een bijna net zo donkere streep als de test streep!! Ik vond t wel heel raar want volgens de berekeningen kan g niet,dus vanmorgen nog een test gedaan.. Negatief! Nou! Schiet mij maar lek! Hoe is t verder met jullie meiden? Xx
hier vanmorgen ook weer een zwtest gedaan en tot me verbazing nega dus ben bang dat ik over 2 dagen weer vrolijk ronde 8 in ga
Hoihoi! Had het in een ander topic gelezen inderdaad. Wat raar!! Kan er ook geen verklaring voor bedenken. Hier weet eigenlijk niemand dat we voor een eerste gaan. Vind het ook wel fijn om dit nog even onder ons te houden. Al is het soms wel moeilijk. Hier wat misselijk, vreselijke honger, buikkrampen en moe .. Maar had ik vorige maand ook. Ga denk ik gewoon ronde 10 in :s
Dus vandaag was niet de beste dag van deze maand! Hoop dat je over 2 dagen gewoon positief gaat testen!!
Ik had eigenlijk ook beter me mond kunnen houden want nu willen opeens al mijn vriendinnen ook zwanger worden terwijl ik ze er nooit over had gehoord. En ik vind t juist dan leuk om te delen maar hun zien t volgens mij zelfs een beetje als een competitie Maja! Ja ik vind het ook raar maar ga altijd maar uit van nega en dan is posi altijd een meevaller je weet nooit hoe lang je moet wachten @lily nog vijf dagen wachten? Wanneer ga je testen? X
Waren je vriendinnen er niet toch stiekem mee bezig? Ik blijf in ieder geval voor je duimen. Mijn Nod is zondag. Heb manlief opdracht gegeven de testen te verstoppen, dus kan er niet bij. Kan ze ook niet vinden, zijn goed verstopt!
@lily.. Zou kunnen maar volgens mij laat je dan wel stiekem hier en daar wat vallen erover. En me beste vriendin stopte met de pil toen ik stopte.. Ik hoop in ieder geval dat t niet zo competitie achtig gaat worden! En laten verstoppen! Jij bent echt slim! Helaas kan ik dat niet doen, soms heb ik zoiets van nee het heeft geen zin om te testen en dan zegt mijn vriend: ach probeer nou gewoon! Haha. Maar heb je wel goed bedacht.. Hopelijk zondag dan! Ben benieuwd!
Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat wij er geen woord over laten vallen. Het hoeft dus niet.. Leuk als je vriendinnen er ook mee bezig zijn. Als het maar op een leuke manier gebeurt. Hoop voor je dat jij de eerste bent Zondag Nod, mag dan van manlief pas maandag of dinsdag testen. Denk dat het niet zover zal komen.... Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
Haha stiekem een test kopen? Ja ben nu wat leuks aan het doen maar kan daar niet veel over vertellen want dat heeft met media te maken en wat betreft wil ik t wel geheim houden En jij?
Haha, nee hoor mijn gevoel zegt ongi. Dus testen is onzin. Prima hoor als je niets wilt vertellen. Gewoon aangeven! Ik heb vanavond paard gereden. Ga nu maar even douche ... En dan in bed nog ff wat zp lezen..