Gewoon nieuwsgierig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door TessMe, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TessMe

TessMe Niet meer actief

Deze maand is me cyclus beetje raar gegaan. Ik kan mijn eisprong voelen en we hebben de dag ervoor en erop sex gehad. In het verleden was het altijd raak als we dus op de dag sex hadden gehad. Nu heb ik 3 dagen voor me NOD bruinverlies gehad en de dag van me NOD werd het wel rood maar minders als normaal maar wel met behoorlijke buikkramp. Ik heb daar een aleve voor ingenomen en dat hielp niet echt. Normaal wel altijd. Na anderhalve dag was het bloedverlies al volledig gestopt. Nu hou ik het gewoon op een menstruatie. Ik hoorde alleen dat bruinverlies niet mee moet tellen als ongi en omdat ik veel moet plassen en moodswings heb denk ze dan ook dat ik zwanger kan zijn.. Ook mijn vriend vind dat ik laatte tijd wel snel verander van humeur. Ook merk ik dat ik minder eetlust heb en ik droom over zwanger zijn wat ik normaal ook alleen maar doe als ik het ook daadwerkelijk ben. Maar goed ik wil mezelf niet gek maken en wacht zowiezo volgende ongi af. Maar ben benieuwd of het eventueel zou kunnen dat ik toch zwanger ben..

Deel Deze Pagina