Wie uitgerekend juni 2019?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lvdv89, 9 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appeltaartje1992

    20 nov 2017
    33
    18
    8
    Vrouw
    @Dotjes voor mij de 2e voor mijn vriend de 1e.

    ik heb een dochtertje van 3 is van mei:)
     
    Dotjes vindt dit leuk.
  2. Babynummer2

    Babynummer2 Actief lid

    10 sep 2018
    468
    511
    93
    Vrouw
    Iemand al meer kwaaltjes?

    Ik ben zo ontzettend moe, ik zou wel 24u PD kunnen slapen..
    En de misselijkheid... Gelukkig alleen nog maar in de ochtend maar ik ben bang dat het erger gaat worden..
     
  3. 1986mom

    1986mom Actief lid

    13 sep 2018
    166
    91
    28
    Vrouw
    Ok dan ga ik denk ik even aan de vk vragen.
    Dit wordt ons derde kindje. Hebben een meisje en jonge van 5 en 3 jaar. Alleen ik denk makkelijker is nu de jongste al veel zelf kan. Soms hoor ik juist dat het lastiger is omdat je aan de vrijheid gewend bent.
    Ik was daar ook altijd voorstander van maar toen bedoelde ik, niet veel leeftijdsverschil tussen nummer een en twee. Alleen wist ik ook niet dat ik een derde wil. Hahah.
    We zullen het ervaren.
     
  4. 1986mom

    1986mom Actief lid

    13 sep 2018
    166
    91
    28
    Vrouw
    Ik ook heel moe en veel vocht vast aan het houden. Heb weer pijnlijke vingers en mijn sokken staan afgedrukt in de benen. Al moet ik zeggen dat ik dit ook de andere zwangerschappen pas de laatste week had .zo raar. Nu ervaar ik alles anders..
     
  5. Babynummer2

    Babynummer2 Actief lid

    10 sep 2018
    468
    511
    93
    Vrouw
    Gek is dat, dat heb ik ook.. Alsof het helemaal anders is als hij de eerste..
    Ik ga lekker iedere dag vroeg naar bed, heel saai voor mijn partner maar ik kan gewoon makkelijk zat 12-14u per nacht slapen :eek:
     
  6. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Babynummer2 en @Dotjes, wat grappig dat onze dochters even oud zijn :)
    Er zit 2 jaar en 3 maanden tussen mijn dochter en zoon.
     
  7. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Hier was het ook lang onzeker of er een derde zou komen. Ik had de wens al langer, maar mijn man nog niet. Ik vond de ruim 2 jaar tussen mijn andere kinderen best zwaar in het begin trouwens. Iets meer leeftijdsverschil lijkt me best fijn.
     
  8. Dotjes

    Dotjes Bekend lid

    17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Hier idem dito!
    Ik wilde wel maar mijn man wilde het ook niet eerder.

    Moet wel zeggen dat ik het leuk vindt dat ze nu 5 is als de derde komt.
    Dan maakt ze alles bewust mee, vorige keer niet .

    Toen deden we een fotoshoot maar een dreumes die kusjes geeft op een buik, vergeet het maar! :roflmao:
    Ook fysiek, ze was 10 maanden oud dat ik er achter kwam zwanger te zijn.

    Nu zijn ze 4 en 5 als de kleine wordt geboren. Fysiek juist relaxter denk ik.
    “Wil je voor mama ... pakken?”, lieverd, je zou me helpen als..” :p
     
  9. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Haha, die fotoshoot is hier wel gelukt. Mijn toen al 2-jarige gaf heel lieve kusjes op mijn buik :D
    Jij hebt ze tegen die tijd echt allebei op school zitten, lijkt me ook fijn! Mijn zoon is bijna 3,5 als deze baby komt. Hij wil de laatste tijd echt veel getild worden door mij, dat probeer ik hem nu al wel een beetje af te leren. Het kost me nu al meer moeite.
     
  10. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ik ben trouwens ook ontzettend moe en heel snel buiten adem. Verder ook de hele dag een wat weeig gevoel en buikkrampen.
     
  11. 1986mom

    1986mom Actief lid

    13 sep 2018
    166
    91
    28
    Vrouw
    Jaa herkenbaar. Die van ons is ook bijna aan op school na de zomervakantie beide.. Ook de oudste moest niks weten van de baby toen. Nu lijken ze beide baby's super interessant te vinden. Dat komt goed denk ik

    Bij ons was het ik die geen derde wilde. Ik ben echt lang van padje geweest na de oudste. Maar goed, net genezen en toen was ik al klaar voor nog een baby. Ook ben ik super perfectionistisch. Ach denk dat het wel goed komt..
    Overigens heb ik van de 2 de super genoten. Dat was niet 24-7 huilen zoals de eerste.. Bleek vanalles te hebben ook.. Pff. Dat is wel een soort van angst. Dat het nu allemaal goed gaat en gezond is..
     
  12. Pugga

    Pugga Bekend lid

    15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Nou dat de oudste wil helpen dat is niet altijd zo hoor haha. Al moet ik zegge als ik echt noet lekker ben dan doet tie alles voor zn mama. Bij ons een groot leeftijdsverschil maar dat was omdat het zwanger worden maar niet wilde lukken en toen dus mijn lieve meisje stil geboren werd. Maar de broers zijn gek op elkaar en hoop dat ze ook gek zijn op uk in mn buik. Nu zal er tussen de laatate twee dus maar 2 jaar zitten ben erg benieuwd

    Hier ook al veel last van misselijkheid en maagzuur en gek genoeg vind ik het heerlijk
     
  13. 1986mom

    1986mom Actief lid

    13 sep 2018
    166
    91
    28
    Vrouw
    Wat heftig. Kn me voorstellen dat je nu bij alles geniet. Je hebt nu dus 2 jongens? En je was dan dus al ver in de zwangerschap als je weet dat het een meisje is.. Zo erg hoor..
     
  14. Pugga

    Pugga Bekend lid

    15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Ik was 31 weken. En het was een inschattingsfoutje van de gyn. Ik was vanuit mijn ziekenhuis doorgestuurd naar een speciaal ziekenhuis en daar hadden ze zoiets van wat nou meteen eruit halen we wachten nog even en dat is dus misgegaan.
    B. Heeft alles heel bewust meegemaakt dus die was tijdens zwa gerschap van L. Ook extra gestrest gewoon. Weet nog dat toen hij in het ziekenhuis kwam hij eerst best stil was en toen ineens zei oh hij beweegt! En toen was hij zo opgelucht.

    Dus dit word idd ook weer een erg pittige 7 a 8 maanden. Genieten doen we dus niet echt hoor maar alles wat wijst op zwanger zijn vind ik fijn dus het misselijk zijn alleen maar goed.
     
  15. 1986mom

    1986mom Actief lid

    13 sep 2018
    166
    91
    28
    Vrouw
    Ooh wat ondzettend verdrietig!!!! En zeker zo ook voor je oudste, die maken alles mee hoe jong ze ook zijn .

    Geniet er nu zeker dubbel en dwars van! Ik moet zeggen dqt ik alle kwalen voor lief neem.. Maar alles is zo anders dan de andere keren. Begin nu zelfs grotere en pijnlijke borsten te krijgen.. Nooit gehad .zelfs niet na borstvoeding!!
     
  16. Caithh

    Caithh Lid

    26 mrt 2014
    36
    36
    18
    NULL
    NULL
    Hai meiden!

    Ik was even op vakantie dus even niet online geweest. Net alles even bijgelezen.

    @Pugga wat een heftig verhaal zeg, spannend om nu dan nog een keer zwanger te zijn!

    Super leuk dat er hier zoveel mensen ook zwanger zijn van de derde!
    Bij ons wordt de oudste in december 4 en de jongste wordt deze maand 1. Tussen de jongste en deze mini zit dus niet zoveel tijd. Het begon al vrij snel weer zo erg te kriebelen bij ons beiden

    Verder zag ik echt heel erg op tegen het vertellen tegen mijn ouders... had het idee dat zij het echt niet oke zouden vinden ofzo. Maar gelukkig super leuke reacties gehad! We gaan het met sinterklaas via een gedicht bekend maken aan het gezin van mn man. Dit omdat zij de vorige keren niet allemaal hun mond hebben kunnen houden, erg jammer! Nu dus pas met 12 weken dat we het vertellen.

    Goed om te lezen dat jullie ook zon weeïg gevoel in jullie buik hebben en her en der krampjes en steekjes. Dit herken ik niet van de vorige zwangerschappen! Voel me echt totaal anders, wel super moe en vandaag voor het eerst kotsmisselijk dat had ik beide keren trouwens wel.... hoop dat het hierbij blijft haha!

    Hoe gaan jullie het bekendmaken? Daar ben ik wel heel benieuwd naar
     
  17. Pugga

    Pugga Bekend lid

    15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Het bekendmaken. Hmmz tegen de schoonfam pas als het geboren is als het aan mij ligt haha mn ouders weet ik nog niet. En voor de rest eigenlijk ook nog niet. Heb het stiekum al tegen de jongste gezegd die begrijpt het toch niet hahaha.
    De oudste kan zn mond niet houden denk ik dus die vertel ik het ook pas later denk ik

    Wat apart trouwens dat veel vrouwen die zwanger zijn van de derde bang zijn dat de ouders het niks vinden. Dat lees ik vaker namelijk
     
  18. saza87

    saza87 Actief lid

    19 jul 2015
    100
    38
    28
    Hallo dames,

    Ik had me voorgenomen om me hier aan te melden als ik een goede echo heb gehad.
    Vanmorgen in het ziekenhuis geweest en daar een mini vruchtje gezien met een kloppend hartje.❤️

    Ik ben opgelucht maar ik durf m'n blijdschap nog niet toe te laten. Volgende week mag ik weer voor een echo.

    Zoals het er nu naar uit ziet ben ik 6 weken zwanger. ( Van ons derde kindje)
     
    Dana1989 en Butterfly36 vinden dit leuk.
  19. Jaroly

    Jaroly Actief lid

    30 apr 2017
    225
    100
    43
    Allemaal gefeliciteerd dames :)

    Ik meld me ook aan.
    Vorige week dinsdag had ik een positieve test van kindje 4 !
    Gisteren had ik een CB digital en die gaf toen al +3 aan.
    Ik denk dat ik nu 5 week en 4 dagen ben.. maar zeker weten doe ik het niet.
    Eerste dag van laatste menstruatie was 4 september, maar ik heb een cyclus van 32 dagen (ongeveer).

    Ik heb alleen nog nergens last van, geen misselijkheid, geen pijnlijke borsten.. alleen vaak plassen en moe.
    Dit maakt me wel onzeker, omdat ik dit de vorige keren wel had.

    Mijn man denkt dat dit komt omdat ik amper 9 maand geleden bevallen ben, en ik nog borstboeding gaf (inmiddels sinds een week niet meer).
    Ik hoop dan ook maar dat dit zo is.

    Ik ga in ieder geval wel meelezen, en ik wens jullie allemaal een voorspoedige mooie zwangerschap toe
     
  20. Dana1989

    Dana1989 Bekend lid

    1 apr 2014
    752
    403
    63
    Gefeliciteerd allemaal!

    Mag ik ook gezellig meeschrijven?
    Vorige week een positieve test. Ik denk dat ik nu 4,2 weken zwanger ben ongeveer.
    Wij hebben al een zoontje van 3 jaar. Hopelijk blijft deze heerlijk plakken tot juni:D
    Ben direct na mijn vorige miskraam zwanger geraakt. Dit had ik echt niet zo snel verwacht.

    Symtomen zijn hier steken, trekkerig gevoel, soms misselijk, borsten eind van de dag zeer en sinds 2 dagen heel erg moe.

    Ik las hier ergens over de leeftijdsverschillen. Ik vind het zelf wel fijn dat er straks 4 jaar verschil tussen zit. Mijn zoontje gaat volgend jaar naar de basisschool dus heb ik wat meer tijd voor de baby.
     

Deel Deze Pagina