Wie uitgerekend juni 2019?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lvdv89, 9 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Welkom @Dana1989! Het lijkt mij echt een ideaal leeftijdsverschil, 4 jaar. Ik had alleen niet nog een half jaar geduld :D
     
    Dana1989 vindt dit leuk.
  2. rrbaby

    rrbaby Lid

    26 mei 2018
    80
    115
    33
    Vrouw
    Mag ik er ook bij?

    Ik denk dat ik nu 6-7 weken zwanger ben, heb vrijdag de 26e een echo bij de verloskundige.
    Heb in het verleden een miskraam gehad.
    Ik ben een week geleden ook bij de verloskundige geweest en toen konden ze nog niet echt iets zien dus waarschijnlijk was het nog net iets te vroeg...
    Misselijkheid is er inmiddels bijgekomen...
     
  3. Dana1989

    Dana1989 Bekend lid

    1 apr 2014
    752
    403
    63
    Hahaha snap ik:roflmao::Dmaar 3,5 jaar is ook een mooi leeftijdsverschil toch;)
    Wordt hier wel spannend in juni want mijn zoontje is 17 juni jarig en mijn broer op 20 juni:p ik ben nu 25 juni uitgerekend ongeveer. Wordt wel een drukke maand dan:roflmao:
     
    MaLuc vindt dit leuk.
  4. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Hier wordt het ook gezellig in juni: 21 juni is mijn man jarig en de 23e mijn broer :D ik ben nu 21 juni uitgerekend.
     
    Dana1989 vindt dit leuk.
  5. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi meiden, is er nog plek op de juni bank :)?
    Afgelopen dinsdag achtergekomen dat ik zwanger ben..daarna mooie oploop vd testen. Het is nog pril 4,1 maar we moeten er maar vanuit gaan dat alles goed komt :)
    Dit wordt mijn derde zwangerschap. En ik heb hulp gekregen via de mm, dmv hormonen prikken.
    Ik heb twee dochters van net 7 en 9 :D dus voor ons wel een flink leeftijdsverschil!
    Niet iedereen weet van ons mmm traject dus daarom des te meer spannend om het na de eerste echo ( 14 november) te gaan vertellen. Ook omdat zij het totaal niet verwachten hihi
    Ik had nog zo graag een kinderwens maar had te lang gewacht en getwijfeld door de traumatische ervaring vd twee keizersnede die ik gehad heb. Maar vorig jaar had ik echt zoiets van: nu of nooit! Ik was toen bijna 37. Zo blij dat we dan toch deze stap gezet hebben en ervoor zijn gegaan.
    Gezellig om met jullie de verhalen te mogen delen.
    Mijn kwalen voor nu zijn: achterlijk vroeg opstaan. Heldere dromen. Trekkerig en warm gevoel in m’n buik. Ochtend hongerig. En ik heb zowaar een jeugdpuist :D

    Ik ga even een mooie banner uitzoeken!

    Tot later!
     
  6. 1986mom

    1986mom Actief lid

    13 sep 2018
    166
    91
    28
    Vrouw
    @Waterlelie81 wat leuk dat je dan weer een kleine erbij krijgt. Snap dat je gevoel blijft, wij hadden ook lang dat gevoel. En al vaker dan 1 x uitgesproken nooit meer. Maar dat gevoel blijft. Ik zeg maar zo. Spijt van je gevoel kan je wel krijgen. Spijt van je verstand om het misschien niet te doen, kun je wel krijgen. Wij zullen het ook vertellen na de echo, dat is 6 nov. Denk dat iedereen van staat te krijgen we hebben nu een jongen en meisje van 5 en 3. De kleinste zal op ook op school zitten als de kleine komt.
    Ben nu 5 weken. Heb opgeblazen gevoel en ook voor het eerst echt wat puistjes.. Hahah
     
    Waterlelie81 vindt dit leuk.
  7. 1986mom

    1986mom Actief lid

    13 sep 2018
    166
    91
    28
    Vrouw
    Tijdje terug heb ik de vraag gesteld over calcium. Las er veel over en heb gister de verloskundige gebeld. Die adviseerde dus zeker wel extra calcium te slikken. Volgens nieuwe onderzoeken heel belangrijk voor de ontwikkeling van de botten. Dus ben het meteen gaan halen..

    Misschien een tip dus? Wil niet overkomen als beterweten ,maar even melden:thumup:
     
  8. Maasje89

    Maasje89 Lid

    24 okt 2018
    57
    25
    18
    Vrouw
    Maastricht
    Gefeliciteerd meiden!

    vorige week positief getest en onwijs blij! Zoals het er nu uitziet ben ik 27 juni uitgerekend.

    12 november de eerste echo, dan ben ik 7,5 week. Wat lijken de weken opeens onwijs langzaam te gaan als je staat te popelen om te horen of alles klopt.
     
  9. 1986mom

    1986mom Actief lid

    13 sep 2018
    166
    91
    28
    Vrouw
    Ja ik heb de echo 6 nov. Zoooo lang.
     
  10. Maasje89

    Maasje89 Lid

    24 okt 2018
    57
    25
    18
    Vrouw
    Maastricht
    Heb je het al iemand verteld 1986mom? En hoe voel je je?
     
  11. 1986mom

    1986mom Actief lid

    13 sep 2018
    166
    91
    28
    Vrouw
    Voel me opzich goed. Wel heel moe. En jij? Alleen een vriendin verteld die de Kids na school miet brengen als we de eerste echo hebben. Die was heel blij voor ons.
    Heb jij het iemand verteld?
     
  12. Luipaard88

    Luipaard88 Bekend lid

    3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Ik heb aanstaande maandag eindelijk de echo, hier kijk ik zo naar uit. Dan weet ik zeker dat er iets in mijn buik zit en groeit.

    Wij zijn er dit keer erg snel bij met familie vertellen want volgens mij weet de halve familie van mijn vriend het al (.misschien ondertussen wel al iedereen) en van mijn kant weten de mensen die dichtbij me staan het ook al. Oeps:oops:;)
     
  13. Babynummer2

    Babynummer2 Actief lid

    10 sep 2018
    468
    511
    93
    Vrouw
    Bij ons weet ook bijna iedereen het al haha..
    Wij hebben pas 20 november de eerste echo duurt nog zo lang..

    Ik voel me opzich.nog wel oké, wel heel moe en donderdag voor 't eerst moeten overgeven in de ochtend.
     
  14. Maasje89

    Maasje89 Lid

    24 okt 2018
    57
    25
    18
    Vrouw
    Maastricht
    Een van mijn beste vriendinnen weet het. Ze had het meteen door toen ik tijdens een avondje stappen niet meer dronk en vroeger naar huis wilde.. Verder weet nog niemand iets. Willen het onze ouders en broers/zus na de eerste echo vertellen.

    Doen jullie trouwens mee met moeders voor moeders?

    @1986mom wat fijn dat je je goed voelt! Bij mij hetzelfde.. weinig vervelende kwaaltjes, alleen heel moe.
     
  15. Babynummer2

    Babynummer2 Actief lid

    10 sep 2018
    468
    511
    93
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Ik kom even zeggen dat ik al in het ziekenhuis lig ivm HG.
    Heb een infuus gehad met vocht en primperan. Hopelijk ga ik me snel beter voelen :)
     
  16. Babynummer2

    Babynummer2 Actief lid

    10 sep 2018
    468
    511
    93
    Vrouw
    Heb mijn echo ook al gehad, hartje klopte ❤️
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Maasje89

    Maasje89 Lid

    24 okt 2018
    57
    25
    18
    Vrouw
    Maastricht
    Wat fijn dat de echo goed was! Hopelijk voel je jezelf ook snel beter!
     

Deel Deze Pagina