Wie uitnodigen eerste verjaardag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Logan, 12 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Eerste verjaardag hebben we alleen met naaste familie gevierd. Met alle ooms, tantes, opa's, oma's en neefjes en nichtjes toch al een behoorlijk gezelschap. Toch al 20 man. Bewust ook alleen 's middags gedaan met een eindtijd. Is heel goed bevallen, hij keek echt wel even vreemd op van al die mensen en heeft genoeg prikkels te verwerken gekregen, maar hij ziet al deze mensen geregeld dus het waren ook geen onbekenden. Ook dit jaar houden we het klein met hetzelfde gezelschap. Pas als ie zo groot is dat ie ook echt zelf vriendjes heeft en zich bewust wordt van wie er wel of niet uitgenodigd worden en daar een stem in kan hebben, zullen we dat uitbreiden. Ook in relatie tot het aantal cadeaus. Bij schoonzusje de berg cadeaus gezien die ontstond toen neefje 2 werd. Dat willen we echt niet... Liever een klein gezelschap en weinig cadeautjes waar wel aandacht voor kan zijn.

2. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Wij zijn met de 1e verjaardag van dochter begonnen met het opbouwen van een vaste groep vrienden/ familie die we op de kinderverjaardagen willen hebben. Naaste familie hier is niet groot met 1 overgrootopa, 2 overgrootoma's, 1 opa, 2 oma's, 1 oom, 1 tante en 1 neefje.
    We hebben vrienden in onze vriendengroep die ook net kinderen gekregen hebben en ongeveer dezelfde leeftijd zijn, dus deze hebben we ook uitgenodigd.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik hou zelf niet zo van die mega grote kinderverjaardagen, het is meestal een ongeorganiseerde bende. En een zaaltje vind ik zelf wat onpersoonlijk.

Hier nodigen we alleen mensen uit die iets met onze kinderen hebben.
    In ons geval: opa's en oma's, ooms en tante's, neefjes, nichtjes en 3/4 vriendenstellen met evt kinderen.
    We vieren het vanaf een uur of 3, zonder eindtijd. Iedereen die wil kan mee eten s avonds.

Hopsatee vindt dit leuk.
  4. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.199
    1.056
    113
    Vrouw
    Afelopen weekend verjaardag van dochter gevierd. Ze werd 2 maar doen t eigenlijk altijd zo. Vanaf een uur of 11 taart met koffie, vanaf 13:30 bolletjes/stokbrokd met smeersels en soep. Daarna gaan we gewoon verder met een borrel. Om 20:00 ging de laatste weg :) dochter heeft wel geslapen tussendoor, ze was zo moe :cool:

5. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik houd van feestjes, maar voor de kinderen is er niets aan als ik al mijn vrienden uitnodig. Dus wij vieren het klein. Familie en onze beste vrienden (met kinderen). Vrienden zonder kinderen, en dat zijn de meesten, nodigen we niet uit.

Bij elkaar komt er dan meestal zo'n 12 man. Broers/zussen komen soms wel, soms niet.

Deel Deze Pagina