Hallo dames, Ik heb even wat inspiratie nodig. Mijn dochtertje is over 2 weken voor het laatst op het KDV. Zij zal naar een peutergroep op het revalidatiecentrum gaan, aangezien het op het reguliere kdv voor haar niet meer haalbaar is gezien haar handicap. Nu zal ze ook een afscheidsfeestje houden en wil ik daarbij ook trakteren, maar geen idee wat ik op het kaartje moet zetten. Ik wil gewoon een leuke korte zin zonder het al te zwaar te maken, maar ben even inspiratieloos. Iemand misschien een leuk idee??
Dag, dag, *Bedankt voor de leuke tijd! *Ik vond het erg gezellig bij jullie! *Ik kwam hier met veel plezier, maar nu neem ik afscheid hier Succes met bedenken! kan me voorstellen dat het lastig is!
Mijn zoontje kreeg gisteren in een soort gelijke situatie iets in de volgende trant. Het was leuk om met jou samen te spelen maar nu ga ik op de peutergroep van xxx spelen. Wil je dat andere ouders weten waar ze heen gaat? Dan zou dat een goede oplossing zijn.
onze zoon is naar een ander kdv gegaan , voor het oude kdv hebben we een kaartje gemaakt lieve vriendjes. voor mij is het tijd om te gaan voorstaan zal mijn stoeltje op een ander kdv staan,