wie valt er ook af zonder iets te doen na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sila24, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

hier 9 kilo aangekomen, en nu 4 weken later 18 kilo kwijt.
    Maar had liever de kilos op een andere manier verloren....

2. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben 18 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap.
    5 dagen na de bevalling was ik er al 8 kilo van kwijt en daarna ben ik bijna een kilo per week afgevallen zonder er ook maar iets voor te hoeven doen. Nu sinds een maand stagneerd het een beetje en zit ik nog 3 kilo van mn begin gewicht af. Wil die er nog wel af hebben.

3. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik was in totaal 19 kilo aangekomen en na een week/anderhalf was ik ze allemaal weer kwijt.

4. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    heel veel sterkte!

5. ik was er 19 aangekomen (bij mijn zoon) en de eerste 10 was ik binnen enkele dagen kwijt.. de rest ook heel snel, binnen enkele weken.

bij mijn dochter maar een halve kilo aangekomen en dat was ook haar gewicht dus was ik ook direct kwijt.

zou me geen zorgen maken hoor, alleen maar fijn toch. Genoeg vrouwen bij wie een paar kilo's blijven hangen.

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik ben ze ook zo kwijt zonder er zelf echt iets aan te doen.

Wel gaat het elk kind wat langzamer ;)

Bij mijn zoon was ik mijn kilo's 2w na de geboorte weer kwijt. (20kg)
    Bij mijn oudste dochter verloor ik in 3 wk 30kg maar was toen ook erg ziek (pfeiffer) uiteindelijk woog ik nog maar 46kg... (bij 176)

Wel heb ik van mijzelf een snelle spijsvertering, tijdens de zwangerschap wordt ie een stuk langzamer, denk dat ik daarom ook zoveel aankom tijdens mijn zwangerschappen. zodra ik ben bevallen gaat mijn snelle spijsvertering weer werken.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik was bij de eerste 30 kilo aangekomen en viel er 38 af in 4 wk tijd. heb er niks voorgedaan. veel relaxen en lekker snoepen. heb wel borstvoeding gegeven en dit had ikin overvloed dus denk dat dit wel heeft geholpen.

bij nando kwam ik ruim 30 kilo aan en viel er ook snel weer 30 af. daarna nog even geschommeld en uiteindelijk ook weer 38 kilo kwijt. mijn schildklier bleek te snel te werken en hierdoor kwam het waarschijnlijk. Was zo weer in mijn oude broeken die al snel zelfs te groot werde. Heb na een paar maanden en flink medicijnen me gewicht weer goed gekregen en zit nu z'n half jaar of 68 kilo. mijn ideaal gewicht. soms ga ik naar weer naar 65 maar vreet me dag echt ziek om weer wat aan te komen.

heb ook gewoon een strakke platte buik en dat terwijl hij echt flink was uitgerekt

8. monedoos

monedoos Actief lid

12 mrt 2011
    261
    0
    0
    utrecht
    19 kilo aangekomen, dochter van 9 pond, geef bv, nu 8 dagen na de bevalling 15 kilo kwijt.

9. Vlindertje28

25 aug 2010
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik was 21 kilo aangekomen en heb ook niks gedaan. Gestaag gaan er steeds wat kilo's vanaf. De kleine is nu bijna 7 1/2 maand en ik zit nu nog zo'n 2 a 3 kilo boven mn startgewicht. ik kan mn oude kleren gewoon aan en vind het allemaal wel prima, haha!

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

ik ben 9 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap.
    Hoeveel er af zijn weet ik niet maar al mn kleren zijn te groot!
    Broeken die ik eerst amper nog droeg omdat ze zo knelde moet ik nu een riem omheen doen!

Maar hee , je hoort mij niet klagen :) alleen moet ik wel op zoek naar een garderobe en zorgen dat het straks niet ineens er weer allemaal aan vliegt,

Ik geef BV

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik ook. Ik was 11 kilo aangekomen, maar nu zelfs 6 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Heb 8 mnd borstvoeding gegeven, maar ook nu blijf ik heel constant. Terwijl ik nog wel wat snoep. Ik moet wel toegeven, ik beweeg meer met m'n zoontje nu en ik snoep minder, want daar heb ik geen tijd voor of thijs wil mee-eten en dat wil ik niet! En ik eet gezonder omdat ik een goed voorbeeld wil geven.

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik ben iets meer als 2 weken geleden bevallen en was 1 kilo aangekomen en ben er nu al ruim 8 kwijt :)

13. misa

misa Niet meer actief

Ik ook! Moet alleen wel zeggen dat ik geen snoepdrang had en geen extreme eetlust. Ik at wel gewoon, maar wat minder.
    Heb geluk gehad denk ik!

14. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ik was in de zwangerschap 6 kilo aangekomen, en toen mijn dochter 2 dagen oud was was ik al 7.5 kg afgevallen. Inmiddels weeg ik 4.5 kilo lichter als voor mijn bevalling, en ik snoep VEEL! Haha, ben er wel blij mee..
    Denk dat als ik stop met borstvoeding ik wel weer aan kom, maar daar stop ik hopelijk nog lang niet mee :D

Deel Deze Pagina