Sam vind ik een jongensnaam, en Floor vind ik erg onpractisch met het oog op de internationale, engelstalige wereld waarin onze kinderen opgroeien en gaan werken. Suze dus, al vind ik het wel een beetje truttig.
Floor! Suze vind ik ouderwets en als ze ooit in het buitenland komt dan lijkt haar naam op size... Niet echt iets voor vrouwen, want daar maken vrouwen zich al gauw druk om. Sam is unisex in Nederland, mannelijk in het buitenland.. Zou alleen daarom al afvallen voor mij.
Floor, of anders Suze (al vind ik Suzan of Suzie leuker) Sam vind ik persoonlijk echt helemaal niks voor een vrouw
Als je echt 1 van die 3 wil zou ik Suze zeggen... wel grappig dat er net een opmerking kwam over dat Suze in het buitenland op size lijkt.. Floor is in het Engels de vloer dus zo kan je wel 1000 manieren vinden.. Vind ik Semmie/Sammie leuker, en als ze volwassen is word het toch snel Sam of Sam niks mis mee! Ps volg je hart♡
Suze of Sam! Suze vind ik mooi, Sam vind ik lekker stoer. Al zou ik bij Sam wel twijfelen of ik zelf niet voor een langere officiële naam zou gaan en dan als roepnaam Sam.
Floor!! Die stond hoog op mijn lijstje voor onze tweede dochter. Overigens vind ik Suze en Sam ook mooi, maar persoonlijk heb ik gewoon wat meer met Floor dus vandaar mijn stem voor Floor.